candykiss Skrevet 6. oktober 2017 #281 Del Skrevet 6. oktober 2017 Ut i fra my story på snapchat er hun ute på vift hver eneste uke. Hvordan orker hun å sjonglere med å være et bytryne samtidig som å være mor? Anklager henne ikke for å være en dårlig mor, ser hun er en kjærlig og omsorgsfull mor når hun er med sønnen sin. Hvor er grandma foresten? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. oktober 2017 #282 Del Skrevet 6. oktober 2017 Bestemoren bor i en annen by. De vippene og er bare falsk. Som Lindmo sa, det er som å sette brede felger på en Fiat. Store vipper ser ikke bra ut på noen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 6. oktober 2017 #283 Del Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Xstrella skrev: Bestemoren bor i en annen by. De vippene og er bare falsk. Som Lindmo sa, det er som å sette brede felger på en Fiat. Store vipper ser ikke bra ut på noen! 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 6. oktober 2017 #284 Del Skrevet 6. oktober 2017 Nei. Ser ut som mange av bloggerne har brukt en billig mascara som bare klumper seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 6. oktober 2017 #285 Del Skrevet 6. oktober 2017 3 timer siden, Xstrella skrev: Bestemoren bor i en annen by. De vippene og er bare falsk. Som Lindmo sa, det er som å sette brede felger på en Fiat. Store vipper ser ikke bra ut på noen! Vet at Grandma bor i Stavanger, men hun var jo titt og ofte på besøk hos henne tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 6. oktober 2017 #286 Del Skrevet 6. oktober 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon og persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 7. oktober 2017 #287 Del Skrevet 7. oktober 2017 Linni har jo alltid vært "too much". For mye av alt. Skal ikke gå inn på å diskutere utseende, men ingen kler så mye fake. Hun er jo helt sikkert veldig søt fra naturens side, med sine store brune øyne. Hun er jo halvt indisk, hadde vært så gøy å sett henne i "vanlige" klær, med naturlig hårfarge og uten all sminke og påsatte remedier. Sier ikke at det ikke er lov å pynte seg, men hos Linni så handler det mer om identitet og kanskje en "rolle" det er trygt å være i. Ikke sikkert hun vet hvem hun er bak sminken og babystemmen. Jeg hadde blitt utslitt etter 2 uker ved å leve et slikt liv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 7. oktober 2017 #288 Del Skrevet 7. oktober 2017 5 timer siden, Moncka skrev: Linni har jo alltid vært "too much". For mye av alt. Skal ikke gå inn på å diskutere utseende, men ingen kler så mye fake. Hun er jo helt sikkert veldig søt fra naturens side, med sine store brune øyne. Hun er jo halvt indisk, hadde vært så gøy å sett henne i "vanlige" klær, med naturlig hårfarge og uten all sminke og påsatte remedier. Sier ikke at det ikke er lov å pynte seg, men hos Linni så handler det mer om identitet og kanskje en "rolle" det er trygt å være i. Ikke sikkert hun vet hvem hun er bak sminken og babystemmen. Jeg hadde blitt utslitt etter 2 uker ved å leve et slikt liv. Er det ikke Sri Lanka? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maomao Skrevet 7. oktober 2017 #289 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 14.32, candykiss skrev: Ut i fra my story på snapchat er hun ute på vift hver eneste uke. Hvordan orker hun å sjonglere med å være et bytryne samtidig som å være mor? Anklager henne ikke for å være en dårlig mor, ser hun er en kjærlig og omsorgsfull mor når hun er med sønnen sin. Hvor er grandma foresten? Sønnen har en relativt oppegående far da, som tar sin del. Jeez. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 7. oktober 2017 #290 Del Skrevet 7. oktober 2017 7 timer siden, Soeuh skrev: Er det ikke Sri Lanka? Sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 7. oktober 2017 #291 Del Skrevet 7. oktober 2017 24 minutes ago, Moncka said: Sikkert. Trodde det var Vietnam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. oktober 2017 #292 Del Skrevet 8. oktober 2017 18 timer siden, Soeuh skrev: Er det ikke Sri Lanka? 11 timer siden, Speedmaster skrev: Trodde det var Vietnam? Æg trur æg daue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 8. oktober 2017 #293 Del Skrevet 8. oktober 2017 På 7.10.2017 den 13.38, Soeuh skrev: Er det ikke Sri Lanka? Jo, det stemmer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 8. oktober 2017 #294 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er hun fortsatt sammen med han unge fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maomao Skrevet 9. oktober 2017 #295 Del Skrevet 9. oktober 2017 8 timer siden, Gillians skrev: Er hun fortsatt sammen med han unge fyren? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. oktober 2017 #296 Del Skrevet 13. oktober 2017 Fikk hun noe påpakning for reklamering for silikon? Kona til staysman la ut også fra samme klinikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilletroll Skrevet 2. november 2017 #297 Del Skrevet 2. november 2017 Ingenting her om den ekstreme eksponeringrn hun bedriver? Ser flere andre får tyn for det, men hun slipper unna? "Denniiiiiiis, hva skal viiiii nåååå? Si hva du saaaaa daaaaaa." HELE tiden. Hun kunne vært så søt om bare alt var litt mer dempet. Det er så voldsomt alt ved og rundt henne. Men jeg liker henne likevel, bak det litt Harry+bimbo-smurfete klissete greiene hun kjører er hun en varm og søt person tror jeg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2017 #298 Del Skrevet 3. november 2017 Hun har bare en liten blogg ( på 78.plass i dag, og da har den gått opp 29 (!) plasser på lista, muligens fordi det siste innlegget var med Lothepus ), jeg leser den nesten aldri. Og da er det stort sett hun som poserer foran en bil,eller et speil på et uskarpt bilde tatt med mobilen. Jeg vet ingenting om sønnen annet enn at han er veldig søt. Jeg vet ikke hva han liker å ha på brødskiva, hvordan rommet hans ser ut, hva han liker å gjøre, hvor han går på skole etc. Kanskje derfor hun ikke får så mye tyn? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2017 #299 Del Skrevet 3. november 2017 Hun har pr. i dag1500 lesere, sammenlignet med MTM som har 57000. Så ikke rart noen får mer oppmerksomhet enn andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilletroll Skrevet 3. november 2017 #300 Del Skrevet 3. november 2017 Tenkte egentlig mest på Snap. Jeg følger henne ikke. Ble gjort oppmerksom på det på en klubbkveld. Hvor det ble vist mange eksempler på det. Jeg tror de kunne svare på hva han spiser, rommet hans, interesser og det meste. Men ser poenget med at det er færre som får det med seg. Takk for å rydde opp i det. ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg