Gå til innhold

---Hair extensions---


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har en stuns hatt lyst til å sette på meg litt ekstra hår:). Har hår til litt nedenfor skuldrene nå og kunne tenkt meg å hatt det ti cm lengre. Noen som har prøvd dette? Ca hvor mye koster det?. Har tenkt litt på og prøve metoden der en syr på hår og ikke limer det på. varer det lenge??

håper på mange svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har extentions, og har hatt det snart ett år. Må byttes ut ca hver 3-5 mnd, avhengig av hvor fort håret ditt vokser. Jeg er kjempefornøyd med mitt. Hvis du skal ha full extention må du nok regne med en del tusenlapper. Ca 8-10 000 tenker jeg! KOmmer veldig an på hvor tykt håret ditt er fra før også!

Selv er jeg heldig, har en venninne som gjør det på meg gratis, mot at jeg gjør det på henne. Så jeg lærte meg kunsten :sjarmor:

Mitt er ikke "limt" på, men en substans blir smeltet rundt mitt eget! Mild behandling, og håret får ingen skader av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har extensions som er sydd på, fordelen med at de er sydd på er at jeg ikke mister hår underveis pga dårlig feste. Noe de med limt på ofte kan oppleve.

Men personlig synes jeg kansje at limt på ser penere ut, men det kommer sikkert helt an på hvor man har gjort det og hvilket hår man bruker osv.

Det er veldig stor forskjell på priser, men jeg har aldri hørt om en så dyr pris som 10 000 :o

Tror den vanligste prisen ligger opp mot 5000.

Men jeg har også hørt om folk som har fått det for 2- 3000..så som sagt det kommer sikkert helt an på hvor du er hen.

(Det er også som oftest billigere med sydd på enn den metoden penelene refererer til)

Skulle ønske jeg også hadde en frisørvenninne som deg penelene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg fikk extensions i november!

jeg betalte ca 5000kr for det - i utlandet!

men det er først nå jeg liker de ordentlig. da jeg fikk dem satt på (limt) så var det så mye hår! dette gjør de med vilje, siden man mister mye hår i begynnelsen.

men det var ubehagelig. tungt, vanskelig å vaske og ikke fikk jeg satt det opp.

nå har jegt mistet mange, og håret ser naturlig ut! endelig!

jeg skal snart tilbake og få limt på de jeg har mistet.

det koster, men det er fint og moro. nå har jeg lengden og tykkelsen jeg alltid har ønsket meg! herlig!

men gjør det på sensommeren eller høsten. for du blir god og varm i nakken av alt det håret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk extensions i november!

jeg betalte ca 5000kr for det - i utlandet!

men det er først nå jeg liker de ordentlig. da jeg fikk dem satt på (limt) så var det så mye hår! dette gjør de med vilje, siden man mister mye hår i begynnelsen.

men det var ubehagelig. tungt, vanskelig å vaske og ikke fikk jeg satt det opp.

nå har jegt mistet mange, og håret ser naturlig ut! endelig!

jeg skal snart tilbake og få limt på de jeg har mistet.

det koster, men det er fint og moro. nå har jeg lengden og tykkelsen jeg alltid har ønsket meg! herlig!

men gjør det på sensommeren eller høsten. for du blir god og varm i nakken av alt det håret!

Vises ditt eget hår noe, sånn at det er kortere enn extensions`ene dine?

Jeg føler at mitt eget hår vises, for det øverste laget på hodet er jo mitt eget hår og det er skulderlangt, mens det påsydde håret er mye lenger.

Har du merket noe til dette? Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...