Gå til innhold

Hvilket bilmerke er din favoritt?


VolvoV70

Hvilket bilmerke er din favoritt?  

48 stemmer

  1. 1. Hvilket bilmerke er din favoritt?



Anbefalte innlegg

17 timer siden, GT-R skrev:

Det er ganske normalt med under 150 og det synes jeg er lite. Spesielt på større bilene som pickuper eller SUVer. Det er stusselig. Eller om en vil ha mer hester så kan du jo gange prisen med 2...

Det er ikke vanlig med under 150 gamp på slike nye biler i dag. Var nok vanligere for 15-20 år siden eller mer. 

Det er ellers slutt på hestekraftavgiften, så det er ikke lenger slik at det blir så vanvittig mye dyrere med kraftigere motor.

Helt enig i at 150 er lite, selv har jeg 250, er vel omtrent passelig.

Anonymkode: 962fa...c01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Toyota er det kjedeligste merket av de alle. De laget pålitelige biler for 20 år siden. I dag.. Not so much. Hvorfor gidde å humpe rundt i en eldgammel Corolla? Har du kjøpt ny Toyota de siste årene har du virkelig misforstått noe.

Anonymkode: 962fa...c01

Søk etter 1 million miles Tundra på youtube, og sjå nokre av klippa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg mye bilerfaring, men jeg har et helt reellt kjærlighetsforhold til Mazdaen min :hjerter:

Anonymkode: 774b1...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mercedes - De lager pene biler som bare ruller og går år etter år, har god kjørecomfort og det er som regel mye utstyr med mindre man kjøper en av de simpleste modellene. Ikke koster det en halv bondegård og skifte slitedeler heller.

Ellers har jeg også vært veldig fornøyd med BMW. Nissan, Toyota og Volkswagen holder jeg meg LANGT unna! Har hatt to relativt nye Nissan og en ny Toyota (skulle være smart og kjøpe japansk bil 🙄) og større drittbiler skal du leite lenge etter! Har også venner som har hatt ny(ere) Nissan og Toyota og bare tull med de også. Jeg har også hatt to Golfer og de bodde hos Møller. Corollaen min fra 1985 derimot var god som gull 😍 Hadde den ikke hatt et uheldig møte med en elg tror jeg nesten at den hadde rullet på veien enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 0.50, Horten Market skrev:

Kjører BMW, det er solide og gjennomtenkte biler. Interiøret har det nødvendige riktig plassert. Det ypperste av tysk ingeniørkunst. Sporty og ungdommelig.

Tesla: Det ypperste av amerikansk ingeniørkunst, det vil si elementære feil og mangler florerer. Som med iPhone er alle brukerne såre fornøyde når de snakker om produktet, men debattforumene og supporthenvendelsene avslører den faktiske tilstanden. En Tesla-eier som ikke tilhører menigheten finnes det sikkert mange av, men de religiøse roper som vanlig høyere.

Volvo: De prøver og prøver, men får det ikke helt til. Designet har kommet seg betraktelig de siste årene, og er helt i forkant, men utseende betyr mindre jo mer du kjører, og da blir det tydelig at dette er en gjennomsnittsbil. Svindyr gjennomsnittsbil.

Prøver? Da tror jeg du har lite peiling. Hvorfor mener du dette er en svindyr gjennomsnittsbil? Er vel BMW som nå begynner å tape ansikt, de må jo følge med i tiden, ikke lage bilene som de gjorde på 90-tallet. Kanskje derfor så mange gamle gubber kjører BMW 

Anonymkode: 6194b...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford, for vi er veldig fornøyde med fordene vi har hatt. Den ene har vi hatt i 10 år nå og den har kjørt langt over 200 000, men det har aldri vært en eneste feil på den. Den andre er noe nyere, men heller ikke den har det vært noe trøbbel med :) 

Anonymkode: 6dc06...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg og hundene mine liker jeg ordentlig trygg og god Volvo stasjonsvogn, men jeg kunne sikkert ha kjørt en litt lettere bil utenom det (uten at jeg vet hva det skulle vært da - en liten golf kanskje?).

Anonymkode: 0f03f...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørekomfort har alltid vært den viktigste faktoren når jeg har kjøpt biler. 

På det området hr svenskene alltid laget biler som passer perfekt til min kropp.

Ergo sier jeg Volvo siden Saab ikke lenger eksisterer som nybil. 

 

Anonymkode: ebeb3...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...