Gå til innhold

Hvis Donald Trump fikk nobelprisen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er uaktuelt. Nobels fredspris skal ved neste anledning gå til Kari Jaquesson.

Anonymkode: 4aeca...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velfortjent

Anonymkode: d7037...59a

*Ufortjent

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags nobelpris spør jeg da?

Anonymkode: 66507...e6e

Nobelprisen

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde den aller siste lille respekt jeg har for den prisen vært borte.

Obama fikk jo den prisen samtidig mens han kriget med 3 land og skapte IS. Som igjen har drevet med terror i Europa og invadert flere land. Skapt flykningstrømmer osv.

Så får Obama fredsprisen etter å lage uro i hele verden?

Anonymkode: b3775...9f9

Det er bare tull

Anonymkode: 56b9f...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

*Ufortjent

Nobelprisen

Det er bare tull

Anonymkode: 56b9f...7b2

 Er det vel ikke?    

Anonymkode: 9eb3f...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde den aller siste lille respekt jeg har for den prisen vært borte.

Obama fikk jo den prisen samtidig mens han kriget med 3 land og skapte IS. Som igjen har drevet med terror i Europa og invadert flere land. Skapt flykningstrømmer osv.

Så får Obama fredsprisen etter å lage uro i hele verden?

Anonymkode: b3775...9f9

Så du mener det er verre å gi den til Trump enn til Obama som aktivt drev med krigføring? Ja ja, deg om det.

Anonymkode: 1e7f1...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vell isåfall vært innen en ny kategori, da jeg ikke ser hvordan han skulle fortjene noen av de nåværende.

Ellers ville han som andre nevner føyd seg inn i rekken av flaue tildelelser. Hadde han vært politisk korrekt og ikke ellers gjort mye ut av seg kunne man jo se for seg en tildeling i forbindelse med bedret forhold til Russland, slik Obama fikk for å jobbe for å holde en fin tale til den muslimske verden, men det ville nok også vært heller tvilsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Er det vel ikke?    

Anonymkode: 9eb3f...4ee

Jupp

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener det er verre å gi den til Trump enn til Obama som aktivt drev med krigføring? Ja ja, deg om det.

Anonymkode: 1e7f1...3a1

Trump er en gal og ond mann, nuff said

Anonymkode: 56b9f...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jupp

Trump er en gal og ond mann, nuff said

Anonymkode: 56b9f...7b2

Slik du er en gal og ond kvinne/mann? Trenger jo ikke noen beviser, for når jeg har sagt det så stemmer det jo selvsagt...

Anonymkode: 1e7f1...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at den isåfall ville vært mer fortjent en fredsprisen Obama fikk. Mr Barack fikk prisen utelukkende pga antagelsen og spekuleringen rundt potensielle positive fremtidige gjerninger og ikke pga noe han faktisk hadde utrettet. Det har i ettertid vist seg at Herr Hussein har forårsaket flere dødsfall i strid enn hans forgjenger Mister Walker.  

Donald Trump har i det minste forhindret tredjeverdenskrig så en fredspris er faktisk mer fortjent her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik du er en gal og ond kvinne/mann? Trenger jo ikke noen beviser, for når jeg har sagt det så stemmer det jo selvsagt...

Anonymkode: 1e7f1...3a1

Fail

Anonymkode: 56b9f...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

Hadde tenkt at den isåfall ville vært mer fortjent en fredsprisen Obama fikk. Mr Barack fikk prisen utelukkende pga antagelsen og spekuleringen rundt potensielle positive fremtidige gjerninger og ikke pga noe han faktisk hadde utrettet. Det har i ettertid vist seg at Herr Hussein har forårsaket flere dødsfall i strid enn hans forgjenger Mister Walker.  

Donald Trump har i det minste forhindret tredjeverdenskrig så en fredspris er faktisk mer fortjent her. 

Sier du..

Anonymkode: 56b9f...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sier du..

Anonymkode: 56b9f...7b2

Ja det sa jeg. Godt observert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Ja det sa jeg. Godt observert

Du har så hinsides feil 

Anonymkode: 56b9f...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har så hinsides feil 

Anonymkode: 56b9f...7b2

Nei du tar feil. En som forhindret tredjeverdenskrig fortjener fredsprisen mer enn Obama som har drept flere i krig enn George Bush.

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bifftomat

Hadde sjekket om det var 1 april, eller om jeg virkelig hørte rett.

Personlig synes jeg den prisen er noe tull. Den skaper mer konflikt, og misnøye, enn den gjør godt. Synes vi bør slutte med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Nei du tar feil. En som forhindret tredjeverdenskrig fortjener fredsprisen mer enn Obama som har drept flere i krig enn George Bush.

Nei du tar feil, Obama var et ikon. Trump er en trøffel...

Anonymkode: 56b9f...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du tar feil, Obama var et ikon. Trump er en trøffel...

Anonymkode: 56b9f...7b2

Uansett ikoner eller trøfler så har Trump gjort mer for verdensfreden enn  Obama. Obama selv har fortalt at han skjønte ikke hvorfor han fikk prisen for han var jo som han selv kalte seg selv en krigspresident. Han drev med aktiv krigføring med droner, snikmordere og skjulte dødsskvadroner verden over. Trump derimot bryr seg lite om krig, for han er det penga som rår.

En kan også spørre "hvordan forhindret Trump tredjeverdenskrig?" - Jo det har seg nå engang slik at hadde Hillary vunnet valget ville hun gå til krig mot Russland om de blandet seg i Syria og snipp snapp snute så ville verdensfreden vært ute. 

Vi kan takke Trump for at verden ikke er dekket av atomsopper. 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner det ikke er noe poeng i å diskutere med en Trump tilhenger, uansett hva han gjør så hyller dere han..

Anonymkode: 56b9f...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2017 den 21.18, AnonymBruker skrev:

Da kunne de likegreit lagt ned Nobelkomiteen

Anonymkode: 56b9f...7b2

Det synes jeg de skulle gjøre uansett. På sykehusene ligger folk på gangen. Fysioterapi for grupper som trenger det er lagt ned.

lista på ting vi mangler penger til er lang. Men fallskjermer, "jobbreiser", og gullpensjon for politikere, det har vi råd til. Og ikke minst Nobelprisen. Den skal vise verden hvor rike vi er, men innad driver vi med årelating på skattebetalerne. Null respekt for det Nobel tullet.

Anonymkode: abd43...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bifftomat
På 18.7.2017 den 21.50, Bootyhunter skrev:

Hadde fått latterkrampe

Det tror jeg faktisk jeg hadde også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det ikke er noe poeng i å diskutere med en Trump tilhenger, uansett hva han gjør så hyller dere han..

Anonymkode: 56b9f...7b2

Det er vel heller snakk om at du ikke har noen argumenter for hvorfor Obama var en mer verdig fredsprisvinner enn Trump.

"I'm really good at killing people" - Utsagn fra en glisende Obama.

"I honestly dont know why I won the peace prize, I didnt really want it either. I'm a war time president" - Obama

Selv nobelkomiteen har i ettertid gått ut å sagt at de gjorde en stor feil ved å gi han prisen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...