Mari Y Skrevet 15. juli 2017 #41 Skrevet 15. juli 2017 Det der overrasker meg ikke noe særlig, lengre. Til og med Kid Rock skulle forsøke å stille som presidentkandidat.
Mari Y Skrevet 15. juli 2017 #42 Skrevet 15. juli 2017 6 minutter siden, Mari Y skrev: Det der overrasker meg ikke noe særlig, lengre. Til og med Kid Rock skulle forsøke å stille som presidentkandidat. Skal man le eller gråte?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #43 Skrevet 15. juli 2017 18 timer siden, Blodets rett skrev: Få kandidater vil kunne gjøre en bedre jobb enn Trump. Dette er det korrekte svaret. Donald Trump er en hedersmann som beskytter de svake i USA! Anonymkode: d4f76...785 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #44 Skrevet 16. juli 2017 Nå har Al Franken sagt han ikke skal stille til valg, men synes det hadde vært kult om han stilte mot Trump. 1) Han er kvalifisert etter å ha sittet i senatet siden 2008. 2) Trump VS en komiker hadde vært festlig. 3) Det som tidligere talte mot Al Franken var at han hadde kommet uttalelser som kunne virke støtende om de ble tatt ut av konteksten som humor, men det kan jo ikke brukes mot han i en kamp mot Trump. Trump har jo sagt langt verre ting. Anonymkode: 8acf4...65c 1
maia_02 Skrevet 16. juli 2017 #45 Skrevet 16. juli 2017 På 15.7.2017 den 8.30, AnonymBruker skrev: Dette er det korrekte svaret. Donald Trump er en hedersmann som beskytter de svake i USA! Anonymkode: d4f76...785 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #46 Skrevet 16. juli 2017 Kanskje det blir Kanye West (eller hva han nå her) som republikaner. Mot Oprah Winfrey som demokratenes kandidat... Anonymkode: 0572c...eea
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #47 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det blir Kanye West (eller hva han nå her) som republikaner. Mot Oprah Winfrey som demokratenes kandidat... Anonymkode: 0572c...eea Hva om Bieber stilte?
Kjetil E Skrevet 16. juli 2017 #48 Skrevet 16. juli 2017 På 14.7.2017 den 13.38, Druid skrev: Jeg kan vanskelig se noen som kan gjøre en DÅRLIGERE jobb en Trump, og tanken på at det ville være mulig, skremmer. Men jeg tror ikke i utgangspunktet The Rock har noen sjangse. På den andre siden skal man aldri si aldri. Svakheten til The Rock er at han så langt har vurdert å stille som uavhengig kandidat, og det skal i utgangspunktet ikke kunne ende noe sted. Men man ser i dag at DRC har ekstremt store interne problemer, Republikanerene er på vei til å få lignenede utfordringer; så tettere på 2020 kan man kansje se ett helt unik politisk landskap som åpner for en uavhengig sentrumskandidat. Trodde aldri jeg noen gang skulle komme til å si dette. Men etter at Trump ble president: Så savner jeg faktisk til og med Bush jr som president. 1
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #49 Skrevet 16. juli 2017 9 minutter siden, Kjetil E skrev: Trodde aldri jeg noen gang skulle komme til å si dette. Men etter at Trump ble president: Så savner jeg faktisk til og med Bush jr som president. Hva syntes du var gale med Bush jr?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #50 Skrevet 16. juli 2017 11 minutter siden, Kjetil E skrev: Trodde aldri jeg noen gang skulle komme til å si dette. Men etter at Trump ble president: Så savner jeg faktisk til og med Bush jr som president. At Trump er mer klovnete enn Bush er ikke nok til at jeg savner Bush. Å lyve USA inn i krigen mot Irak topper det aller meste. Anonymkode: 8acf4...65c 1
Druid Skrevet 16. juli 2017 #51 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, Winza skrev: Hva syntes du var gale med Bush jr? Det store problemet med Bush Jr var at du stemte på Bush Jr, men du fikk Karl Rove. Bush Jr hadde ingen politisk plan eller identitet, men det gjorde ingenting, for han var bare en Langbein med en lang hånd opp i ræva, som var underholdende for Walt Disney, i dette tilfellet Karl Rove. Karl Rove, som antagelig har vært med i skapelsen av Frank Underwood, er ingen dårlig politiker; problemet er at han ble ikke valgt, og følgelig må ikke stå til ansvar. Men problemet med Bush Jr henger på det politiske miljøet. Valget av Trump handler ikke om politikere, det handler om velgere. I likhet med ideen om at Berie Sanders var en kandidat, handler det om at folk flest ikke forstår at politikk er ett fagområde og at politikk er i seg selv viktig. Det handler om fantasien av at alt jeg kan tenke , er mulig. Hvilket alle forstår er tull, hvis de bare tenker to ganger.
Druid Skrevet 16. juli 2017 #52 Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, Winza skrev: Hva om Bieber stilte? Han er canadier. Utestengt sammen med Arnold.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #53 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, Druid skrev: Han er canadier. Utestengt sammen med Arnold. Dessuten er han vel egentlig alt for ung? Man må vel være over en viss alder, før man evwntuelt kan stille til valg... Anonymkode: 0572c...eea
Druid Skrevet 16. juli 2017 #54 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dessuten er han vel egentlig alt for ung? Man må vel være over en viss alder, før man evwntuelt kan stille til valg... Anonymkode: 0572c...eea Det vet jeg faktisk ikke, men jeg vet mange reelle kandidater tapte fordi velgerene FØLTE de var for unge, noe som er like problematisk. Macron ville ikke bli valgt i USA, noe de faktisk må diskutere.
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #55 Skrevet 16. juli 2017 18 minutter siden, Druid skrev: Det vet jeg faktisk ikke, men jeg vet mange reelle kandidater tapte fordi velgerene FØLTE de var for unge, noe som er like problematisk. Macron ville ikke bli valgt i USA, noe de faktisk må diskutere. Nja, John F Kennedy var 44 når han ble valgt, altså bare 5 år eldre så ville det betydd så mye?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #56 Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessuten er han vel egentlig alt for ung? Man må vel være over en viss alder, før man evwntuelt kan stille til valg... Anonymkode: 0572c...eea Jeg vet ikke om det er noen aldersgrense for å kunne stille til valg, men man må være over 35år for å bli president i alle fall Anonymkode: a3697...aea
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #57 Skrevet 16. juli 2017 Ser for meg at Snoop Dogg stiller og slagordet hans er Smoke weed everyday
Druid Skrevet 16. juli 2017 #58 Skrevet 16. juli 2017 34 minutter siden, Winza skrev: Nja, John F Kennedy var 44 når han ble valgt, altså bare 5 år eldre så ville det betydd så mye? Det har skjedd mye i USA siden JFK, og for meg selv som republikaner....
Pizzabakeren Skrevet 17. juli 2017 #59 Skrevet 17. juli 2017 2 timer siden, Winza skrev: Nja, John F Kennedy var 44 når han ble valgt, altså bare 5 år eldre så ville det betydd så mye? Etter Trump ble valgt tror jeg det er vanskelig å si at noen ikke kan bli valgt som President. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå