Gå til innhold

Dwayne Johnson som president i 2020?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan vanskelig se noen som kan gjøre en DÅRLIGERE jobb en Trump, og tanken på at det ville være mulig, skremmer.

Men jeg tror ikke i utgangspunktet The Rock har noen sjangse. 

På den andre siden skal man aldri si aldri. Svakheten til The Rock er at han så langt har vurdert å stille som uavhengig kandidat, og det skal i utgangspunktet ikke kunne ende noe sted. 

Men man ser i dag at DRC har ekstremt store interne problemer, Republikanerene er på vei til å få lignenede utfordringer; så tettere på 2020 kan man kansje se ett helt unik politisk landskap som åpner for en uavhengig sentrumskandidat.

• Liker 1
Skrevet

Få kandidater vil kunne gjøre en bedre jobb enn Trump. 

• Liker 4
Gjest Winza
Skrevet
53 minutter siden, Blodets rett skrev:

Så og si alle kan

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kan Trump vinne så kan The Rock vinne.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Så og si alle kan

Så og si ingen kan.

Anonymkode: 76417...74d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trump er tidens beste president. 

Anonymkode: d3905...029

Gjest Winza
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så og si ingen kan.

Anonymkode: 76417...74d

Da må de være ufattelig dårlig i så fall, Trump er tidenes verste president i USA. Hadde det ikke vært for russerne hadde han ikke vunnet engang..

Skrevet (endret)

Det vil være vanskelig til umulig å spå hvor dyktig president han ville blitt da man vite lite til ingenting om hans politiske plattform og kompetanse. 

Det må mer kjøtt på bena før jeg kan spekulere rundt hans politiske kvaliteter.

Endret av WubWub
Skrevet
4 minutter siden, WubWub skrev:

Det vil være vanskelig til umulig å spå hvor dyktig president han ville blitt da man vite lite til ingenting om hans politiske plattform og kompetanse. 

Det må mer kjøtt på bena før jeg kan spekulere rundt hans politiske kvaliteter.

Nettopp, verre er det ikke. Hvem vet hva han står for politisk?

PS: Å allerede kalle Trump for USAs verste president er i drøyeste laget.

Skrevet

Nå har ikke Dwayne sagt ja til å stille, men tja, hvorfor ikke ? Ronald Reagan var jo skuespiller han også i sin tid.
Hadde ikke Kanye West ymta noe om at han kom til å stille som Presidentkandidat i 2020 også?

Da holder jeg heller en knapp på Dwayne :P

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Blodets rett skrev:

Jeg har vansker for å se noen politikere i Amerikansk politikk, som på den politiske plattformen Trump har, hadde fått gjennomført så lite med så stor innsats.

Ta en liten detalj som innreiseforbudet. Dette er en presidentordre; han kan drømme den opp mens han runker, få den nedskrevet , signere den og viola: det er en lov. Der er kun ett krav: det må være i tråd med grunnloven. Hvilket er piece of cake: Han er ikke bare omringet av advokater, han har lang erfaring med å plukke dem.

Han og hans administrasjon klarte ikke denne lille saken på 2 forsøk! Til slutt måtte Høyesterett se på hverandre hoderystende og bare slette de setningene som var problematisk og slippe det som var lovlig igjennom. Det var mindre jobb enn å måtte  vente på ett 3. forsøk.

En ting er at det dokumenterer inkompetansen i hans administrasjon, der den burde være sterk, men twitringen hans rundt dette, betyr at han har absolutt null forståelse av at hans manglende gjennomslag handler om at hans manglende evner til å kvalitetssikre det han signerer.

Samme med Helsereformen. Han har gått på valg med lovnader om en bedre og billigere løsning enn obamacare. Spilt politisk riktig, ville han kunne kjørt det igjennom kongress og Senat i ett hurtigtogsfart; det er ikke nok Teaparty representanter som kan stoppe han hvis han får Demokratene med seg. Og det hadde vært fullt overkommelig å male ut noe som på papiret så bra ut.

Igjen har han twitret seg i ett hjørne der han har mistet all handlekraft og der han nå antagelig har sikret  Paul Ryan en av hans største politiske seire. La meg ta det en gang til : Han blir offentlig rævkjørt av ett mindretall  i sitt EGET parti!!!!

Endret av Druid
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Emmelise skrev:

Nå har ikke Dwayne sagt ja til å stille, men tja, hvorfor ikke ? Ronald Reagan var jo skuespiller han også i sin tid.
Hadde ikke Kanye West ymta noe om at han kom til å stille som Presidentkandidat i 2020 også?

Da holder jeg heller en knapp på Dwayne :P

Ronald Reagan hadde vært guvernør før han stilte til valg som president. Er nok bare Trump som aldri har vært politiker eller general og likevel blitt president. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Da må de være ufattelig dårlig i så fall, Trump er tidenes verste president i USA. Hadde det ikke vært for russerne hadde han ikke vunnet engang..

Må si du kommer deg !      :klappe:

Anonymkode: 208de...e0f

Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må si du kommer deg !      :klappe:

?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

?

Ref. til dine uttalelser i div. andre tråder. Men tar ikke den diskusjonen her, blir brukerdebatt og for mye avsporing

Gjest Winza
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ref. til dine uttalelser i div. andre tråder. Men tar ikke den diskusjonen her, blir brukerdebatt og for mye avsporing

Jeg har da aldri sagt at jeg syntes han er en god president

Skrevet
27 minutter siden, Druid skrev:

Så hva vil du egentlig? Sikre landets og folkets beste interesser, eller dine egne? Er du bedre enn Trump? Kanskje en dyktig og habil politiker som Viktor Orbán hadde passet bedre? For drøyt? Hva er det? Er du globalist, eller nasjonalist? Hva vil du i fremtiden, ikke bare for deg selv, men for resten av folket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...