Gjest Catalina Culès Skrevet 14. juli 2017 #21 Skrevet 14. juli 2017 47 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Dette er fra før Trump ble valgt Jo, men det er for tidlig å kalle Trump tidenes dårligste president.
Gjest Winza Skrevet 14. juli 2017 #22 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Jo, men det er for tidlig å kalle Trump tidenes dårligste president. Du har rett Men det ser ikke bra ut hitill i hvert fall, det dukker jo opp noe skandaløst om han nesten hver uke
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #23 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Du har rett Men det ser ikke bra ut hitill i hvert fall, det dukker jo opp noe skandaløst om han nesten hver uke dag Anonymkode: a0c4f...7e4 2
Z.Z Skrevet 14. juli 2017 #24 Skrevet 14. juli 2017 Pokker heller, jeg har postet denne én gang før, men det er på tide å vite hvem dere er og hvor dere har kommet fra. Det har vært en lang reise. En reise som har kostet dyrt på mange måter. Nå er vi tilsynelatende et samlet folk, men er vi egentlig det lenger? Husk dine røtter. Hva dere finner ut er en annen sak så lenge det fører oss sammen. Enklere og vanskeligere kan det ikke bli.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #25 Skrevet 14. juli 2017 2 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Jeg har da aldri sagt at jeg syntes han er en god president Nei, for all del. Dette gjaldt helt andre ting i andre tråder. Glem det Anonymkode: 208de...e0f
Gjest Overrasket Skrevet 14. juli 2017 #26 Skrevet 14. juli 2017 (endret) Jeg tipper vi lukter på Michelle Obama som USAs neste president. Populær, velkjent afro-amerikansk, sentrumsorientert og taledyktig kvinne med masse erfaring og få eller ingen skjelett i skapet. Hun er et så åpenbart valg at det ville vært merkelig om hun ikke ble president. Jeg vet hun har sagt offentlig at hun ikke kommer til å stille, men omtrent alle med litt politisk sans sier det før prosessen i det hele tatt er i nærheten av å starte. Endret 14. juli 2017 av Overrasket
Z.Z Skrevet 14. juli 2017 #27 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, Overrasket skrev: Jeg tipper vi lukter på Michelle Obama som USAs neste president. Populær, velkjent afro-amerikansk, sentrumsorientert og taledyktig kvinne med masse erfaring og få eller ingen skjelett i skapet. Hun er et så åpenbart valg at det ville vært merkelig om hun ikke ble president. Jeg vet hun har sagt offentlig at hun ikke kommer til å stille, men omtrent alle med litt politisk sans sier det før prosessen i det hele tatt er i nærheten av å starte. Skal vi virkelig fortsette på samme måte som før? Har du tenkt over det? Hva betyr dette for de vestlige land? Bryr du deg overhodet om folket her? Nei, Obama-familien er ferdige hvis vi ikke blir enda mer fanget i transen. Du er ikke i utganspunktet en av dem, men alle kan la seg trollbinde.
Gjest Overrasket Skrevet 14. juli 2017 #28 Skrevet 14. juli 2017 (endret) 4 minutter siden, Z.Z skrev: Skal vi virkelig fortsette på samme måte som før? Har du tenkt over det? Hva betyr dette for de vestlige land? Bryr du deg overhodet om folket her? Nei, Obama-familien er ferdige hvis vi ikke blir enda mer fanget i transen. Du er ikke i utganspunktet en av dem, men alle kan la seg trollbinde. Michelle Obama hadde blitt en fantastisk president. USA har ikke hatt en virkelig flink president siden årene med Roosevelt, Truman, Eisenhover og Kennedy, og landet er overmodent for å finne en ikonisk leder, ikke bare en tilfeldig tulling. Endret 14. juli 2017 av Overrasket
Z.Z Skrevet 14. juli 2017 #29 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Overrasket skrev: Michelle Obama hadde blitt en fantastisk president. USA har ikke hatt en virkelig flink president siden årene med Roosevelt, Truman, Eisenhover og Kennedy, og landet er overmodent for å finne en ikonisk leder, ikke bare en tilfeldig tulling. Som du vil, uten at du er i nærheten av å forstå implikasjonene. Du er en globalist, og ikke bare det, men totalt fjern fra den virkelige verden. Har reist i mange land, møtt mange folk, men ingen respekt for dem innerst inne. Bare overfladiske samtaler og bemerkninger. Det er med tristhet, men jeg må respektfullt si meg uenig. Vi går våre egne veier nå.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #31 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Z.Z skrev: Som du vil, uten at du er i nærheten av å forstå implikasjonene. Du er en globalist, og ikke bare det, men totalt fjern fra den virkelige verden. Har reist i mange land, møtt mange folk, men ingen respekt for dem innerst inne. Bare overfladiske samtaler og bemerkninger. Det er med tristhet, men jeg må respektfullt si meg uenig. Vi går våre egne veier nå. Er du med i en norrøn sekt eller noe? Du må innså realiteten,vi lever i en verden med økende globalisering,face it or leave it😉 Anonymkode: 0ef8c...2a1 2
Z.Z Skrevet 14. juli 2017 #32 Skrevet 14. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du med i en norrøn sekt eller noe? Du må innså realiteten,vi lever i en verden med økende globalisering,face it or leave it😉 Anonymkode: 0ef8c...2a1 Du må lære deg tid, sted og folkeskikk. Jeg snakket meget personlig til en bruker. Det er ikke ofte det skjer. Ellers, så er svaret nei. Lev i din boble, men det er en sterkt økende motsand mot globaliseringen på begge sider. Og slik vil det forbli så lenge intet kompromiss er i nærheten. Sug på den karamellen.
Gjest Overrasket Skrevet 14. juli 2017 #33 Skrevet 14. juli 2017 19 minutter siden, Z.Z skrev: Som du vil, uten at du er i nærheten av å forstå implikasjonene. Du er en globalist, og ikke bare det, men totalt fjern fra den virkelige verden. Har reist i mange land, møtt mange folk, men ingen respekt for dem innerst inne. Bare overfladiske samtaler og bemerkninger. Det er med tristhet, men jeg må respektfullt si meg uenig. Vi går våre egne veier nå.
Z.Z Skrevet 14. juli 2017 #34 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Overrasket skrev: Sånn kan det gå. Det ser ut til at jeg overvurderte deg kraftig. Fortsett slik du. Gjør det.
WubWub Skrevet 14. juli 2017 #35 Skrevet 14. juli 2017 (endret) Da klima, miljø og bedre utdannelsesmuligheter for barn er noen av mine kjernesaker så kunne jeg godt tenkt meg Arnold Schwarzenegger som president - dessverre kan han ikke stille til valg. #MakeTheWorldSaneAgian Endret 14. juli 2017 av WubWub 1
Druid Skrevet 14. juli 2017 #36 Skrevet 14. juli 2017 5 timer siden, Z.Z skrev: Så hva vil du egentlig? Sikre landets og folkets beste interesser, eller dine egne? Er du bedre enn Trump? Kanskje en dyktig og habil politiker som Viktor Orbán hadde passet bedre? For drøyt? Hva er det? Er du globalist, eller nasjonalist? Hva vil du i fremtiden, ikke bare for deg selv, men for resten av folket? Hvis vi skal relatere dette til amerikansk politikk; jeg vil i deres system være en liberal republikaner. Donald Trump skulle vært min helt. Hans politiske målsetning er den som er tettest opp til mitt. Det er noen forskjeller, men i hovedsak ligger de knyttet til politiske krav for en republikansk president i dagens USA og hvordan han spisser budskapet. Så min kritikk er i liten grad knyttet til hans politiske mål og stort sett knyttet til hans politiske gjennomføringsevne. Man får ikke deltager poeng i det politiske liv. Han er en tvers igjennom motbydelig person som aktivt saboterer for seg selv gjennom hvordan han fremstår og hvordan han handler. Noe er antagelig taktisk og det er deler av dette som har strategisk betydning, men som totalpakke er han ett problem. Ikke bare for seg selv men for det republikanske partiet og ideen om at det finnes et fungerende liberalt republikansk alternativ. Ja, siden jeg orienterer meg som republikaner, er jeg pr def globalist. På samme måte Trump er. Det at man faktisk har gjordt globalist til skjellsord forteller hvor galt vi har utviklet oss fra forståelsen at vi lever på en felles planet. Og det betyr at vi har glemt hva det EGENTLIG betyr å være seperatist. Ja, vi skal ha etterettelige politikere som forstår at de jobber for det samlede folket. Det gir dem mulighet til å være machivellisk i sin politiske prosess, men de har IKKE lov til å være det mot velgerene. Så når Trump har blitt valgt, har en populær platform og nekter å gjøre jobben han er valgt til på en fungerende måte, finnes det ingen forsvar og han fortjener all kritikken han selv har bedt på sine knær om å få. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #39 Skrevet 14. juli 2017 9 timer siden, Winza/Jacklost skrev: https://www.google.no/amp/amp.usatoday.com/story/465900001/ Tror dere dette vil skje og vil han gjøre en bedre jobb enn Trump? Arnold ble guvenør og Donald ble president. Så alt er mulig. Anonymkode: 11422...ab8
Gjest Winza Skrevet 14. juli 2017 #40 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arnold ble guvenør og Donald ble president. Så alt er mulig. Anonymkode: 11422...ab8 Synd ikke Arnold kan stille til valg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå