Gå til innhold

Negative energier. Trenger hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd mye negativitet og uflaks i løpet av livet. I tillegg har jeg vært utsatt for masse stalking og psykopater( min mor er en av dem)Hjelp meg med å rense vekk negative energier. Orker ikke mere. Fint om noen kan fjernheale for meg. På forhånd takk.

Anonymkode: c1753...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig ingen som kan hjelpe? Vil ha hjelp fort! Orker ikke dette mere.

Anonymkode: c1753...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig ingen som kan hjelpe? Vil ha hjelp fort! Orker ikke dette mere.

Anonymkode: c1753...c84

Oi, det forrige innlegget mitt ble visst ikke sendt! Jeg har brukt de siste ti minuttene til å kanalisere chakraenergien min (som jeg har hatt innsikt i siden jeg steg opp til den fjerde åndelige dimensjon for to år siden) mot deg. Du burde føle at den negative auraen lettes og nøytraliseres av chakraenergi i løpet av de neste par timene. Lykke til videre på ferden, 

Anonymkode: 88a91...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det forrige innlegget mitt ble visst ikke sendt! Jeg har brukt de siste ti minuttene til å kanalisere chakraenergien min (som jeg har hatt innsikt i siden jeg steg opp til den fjerde åndelige dimensjon for to år siden) mot deg. Du burde føle at den negative auraen lettes og nøytraliseres av chakraenergi i løpet av de neste par timene. Lykke til videre på ferden, 

Anonymkode: 88a91...baf

Tusen takk :)

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du noe?

Anonymkode: 88a91...baf

Har drukket alkohol og da blir jeg alltid i godt humør, nå så det er umulig å si om det er virkninger av alkoholen som gjør det eller fjernhealing. Satser på at healingen virker da :)

Anonymkode: c1753...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ut: Du må jorde deg, om du vet hva det betyr? Hvis ikke, søk det opp :) Du må opparbeide en styrke og sikkerhet i deg selv, som etter hvert kan bli som et mektig "skjold" mot omverden. Om du tror på det, bør du be om hjelp fra hjelperne dine (dette er ikke bare svada!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...