Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

LilleMy1989 skrev (1 minutt siden):

Nei 🤣 Mannen vil steriliseres 🤡

Vet ikke 🙊 Det er siste sjanse for det siste barnet. Men mannen er helt ferdig og hadde taklet det dårlig 😬 

For ikke å snakke om at *ingen takler søvnmangel og jeg blir syk av babytid....

Men 🤞 

(Håper litt....)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjansen er mikroskopisk da mtp at vi hopper av og har hatt sex kanskje 1 gang siste mndene 😆 

Men jeg har massivt kviseutbrudd, El-utflod, er 3 dager over og har vonde brystvorter 🤪 så aner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (3 minutter siden):

Har du tatt en test?❤️

Nope 🤣 Tør ikke + vil vente og se om mensen kommer i helgen. Og i tilfelle positiv så vil jeg ta den når det er hverdag og vi er alene. Mannen vet ingenting 🤣 

Begge gangene det har blitt barn før så har jeg jo vært kvalm fra 2+6... føler meg egentlig hverken gravid eller som at mensen kommer. Rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda... 4-5 dager over.

Har symptomer på både EL og at EL var for over en uke siden 🤔 Ingenting som stemmer her 🤣 Alle quizene på nett sier at jeg bør ta en test men jeg er nervøs for resultatet uansett hva det blir 🙈 Skal kjøpe og ta en i morgen tidlig om TR ikke er kommet innen da 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne turbo - hører ikke etter - kokobarn fra før altså 🙈 Skulle det bli en til så tar jeg gjerne en roligere, medgjørligere type 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To negative tester. Masse mensurringer og ingen mens 😅 koko! Er nesten en uke over tiden nå 🙈

 

Ellers har sy-lysten tatt seg og interessen for husarbeid har dalt tilsvarende 😇😆 Tror jeg må få rumpa opp av sofaen og sy litt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens enda..... syklusdag 38 🤪 dvs 10 dager forsinket. Mensmurringer, en aaaanelse mer luktsensitiv enn vanlig kanskje, økt sexlyst (kan jo være pga sykluskrøll), stivere/mer kranglete bekken (har kronisk), antydning til ømme pupper. Wtf...

Nå har jeg tatt blodprøve hos legen og så tok jeg denne nå, 3-4 timer siden sist jeg var på do:20220812_111358.thumb.jpg.4a62db3fc39d5b40e12935c8979283af.jpg20220812_111358.thumb.jpg.acf56a2ef6b5767b436fe544e0bcc561.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kan se antydning til en svak strek men vanskelig å si om det er skygge 🤔 Når får du svar på blodprøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (13 timer siden):

Hmm kan se antydning til en svak strek men vanskelig å si om det er skygge 🤔 Når får du svar på blodprøven?

Tipper det er defekt/skygge. Har 4 negative. 

Får sikkert svar tirsdag men det er bare å vente på mensen..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare syklustull 😁😅 Håper kroppen gidder å oppføre seg normalt fremover 🙈 EL var sikkert 14 dager forsinket.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om det da? Det virket som du var litt gira selv om dere egentlig er ferdige? Jeg skjønner det altså. Vi kan absolutt ikke ha flere barn, men aldri mer baby... 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weebs skrev (På 20.8.2022 den 20.06):

Hva tenker du om det da? Det virket som du var litt gira selv om dere egentlig er ferdige? Jeg skjønner det altså. Vi kan absolutt ikke ha flere barn, men aldri mer baby... 🥺

Jeg synes det er trist men vi kan heller absolutt ikke ha flere barn mtp helse. Men det er dritkjipt ja .... 

Samtidig så er det en lettelse å slippe graviditet, fødsel og barsel 🤣🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

:vinke: 

Her kjører vi hoppe av i svingen-metoden og det er nervepirrende til tider :rolleyes: Jeg vet stress påvirker min syklus veldig, men jeg er kronisk stressa og enser liksom ikke når kroppen går fra bare litt stress til survival mode. Da blir det bare tull!

Jeg har droppet å ta tester. Angsten får meg til å se streker uansett, til tross for at vi knapt har ligget leenge før EL 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...