Blodets rett Skrevet 8. august 2017 #101 Del Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er npm?? Anonymkode: f7b53...3e4 Antageligvis New Public Management, uten at jeg har den fjerneste ide om hva det egentlig innebærer. Jeg har bare hørt begrepet før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
straamann Skrevet 8. august 2017 #102 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er npm?? Anonymkode: f7b53...3e4 New Public Management, Styringssystem som er basert på måltall. De ansatte er dermed i et stadig press om å levere resultater som ikke nødvendigvis samsvarer med behovene til brukerne. Anbefaler å google begrepet og lese deg opp litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #103 Del Skrevet 8. august 2017 npm = new public management. Bare google. MRS i nav innebærer at målene og resultatene blir kvantifisert for det er så mye vanskeligere å måle kvalitet enn kvantitet. Jeg skrev forøvrig allerede om hvilke ting som typisk blir målt. Som f.eks antall telefonsamtaler en tar med arbeidsgivere og hvordan dette må manuelt dobbeltregistreres i systemet for at det skal bli "telt". Anonymkode: c438c...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #104 Del Skrevet 17. august 2017 På 2.8.2017 den 8.27, AnonymBruker skrev: Vi har også nyutdannede hos oss men da med masterutdanning.. Det er nok stor forskjell fra plass til plass hvor lett det er å få jobb - er det mange søkere som f.eks i Oslo er det vanskeligere enn på mindre steder.. Vi har folk med mange forskjellige utdanninger ; sykepleiere, barnevernspedagoger, lærere, sosionomer og mange med massevis av erfaring fra tidligere aetat og trygdeetaten samt en del med relevant arbeidserfaring.. En jobb på kontaktsenteret er slettes ikke for alle - du må like og være flink til å snakke med folk, ha gode datakunnskaper, lære raskt og ha stor evne til omstilling. Jobben er i stadig utvikling og jobbhverdagen har endret seg masse på få år. Det er høyt tempo og høye målkrav og dagene går fort! En kjempefin jobb med masse gode kolleger over hele landet! Og ja, med bakgrunn fra kontaktsenteret er man attraktiv til andre stillinger innad i Nav (mye pga svært god opplæring om fag, data og NAV som helhet i nyansatt perioden). Anonymkode: 38279...579 Hei igjen! Jeg kom til å tenke på et spørsmål til, hvordan er lønnen for deg? Er du fornøyd? det er vel kanskje lavere enn "vanlig" sykepleier siden du ikke jobber turnus eller? TS Anonymkode: bca13...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå