Gå til innhold

Hjelp meg velge hårklipp.


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Du minte meg om noen du! Altså du lignet sinnsykt på noen jeg kjenner, men jeg ser jo ved nærmere ettersyn at det ikke er henne da, men det var litt artig :-)

Jeg synes du kledde langt hår best, da så du mest feminin ut (ikke at du ikke så feminin ut med kortere hår altså)

ville valgt den lange frisyren, men litt mer oppklippet type da, litt gradering, men den var du veldig fin i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daniella_
Du minte meg om noen du! Altså du lignet sinnsykt på noen jeg kjenner, men jeg ser jo ved nærmere ettersyn at det ikke er henne da, men det var litt artig :-)

Hun minner meg også om noen...har det på tunga :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I motsetning til de fleste her inne så likte jeg det lange best faktisk ;) Og må si meg enig med Clea i at du er ei pen jente. Så der fikk du enda et kompliment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hører hele tiden jeg minner folk om "noen". :ler:

Takker og bukker for resten av svar. :bukke:

Og takk, Capricorn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet hvem du ligner på!!!!! På det bildet med lengst hår ligner du på en av jentene som spiller i serien "home and away" på tv2. heter kirsty eller noe....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Nå som jeg er tilbake i Norge skal jeg endelig bestille time på mandag for å få det klipt! :-)

Bestemt meg for den korteste og få det stripet eller no (orker ikke sort hår igjen og den naturlige fargen min er så kjedelig).

Har utrolig slitt hår nå så det skal bli deilig og få av. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh' date=' nå blei jeg nyskjerrig..jeg fikk ikke opp noen av linkene, jeg :([/quote']

Ikke jeg heller.. *snufse* *gråte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...