Gå til innhold

Mamma dater voldtekstmannen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 7/10/2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts

Anonymkode: e49b0...648

Da gjør du det enkelt - si at du faktisk ble voldtatt uavhengig av hva hun tror, og om hun nekter å tro på det/fortsette å date denne mannen kutter du kontakten og hun vil aldri se barnebarna sine igjen. Da skjønner hun konsekvensene, men det er fortsatt opp til henne hva hun velger å gjøre. Hun tror sikkert det ikke er en big deal, eller så er hun en drittsekk, who knows.

Anonymkode: 626d0...c30

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Marsvinet
Skrevet

Trist at du har en sånn mor. Kutt henne ut og fokuser heller på dine egne barn. 

Gjest lurven
Skrevet
På 10.7.2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts

Sorry men mora di virker ikke helt normal... 

så om det ikke hadde vært en voldtekt hadde det vært greit uansett å date en som har hatt sex med dattera di...

Best for deg å kutte henne helt ut av livet ditt, en slik person trenger du ikke i livet ditt..

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det har vært en rettssak, så har ts hatt en bistandsadvokat. Hva sier bistandsadvokaten til nåværende situasjon? TS har og hatt kontaktperson i politiet. Hva sier politiet til nåværende situasjon?

Anonymkode: c8455...9cb

Hva har tidligere bistandsadvokat og politiet med dette å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva straffeloven i dag åpner for er ikke relevant for hvorddan straffeloven var for 12 år siden. (HI skriver ts at hun er 27 år og at dette angivelig skjedde da hun var 15 år.) Det er straffeloven på gjerningstidspunktet som er gjeldende ikke dagens straffelovgivning. Straffelovens straffebud for seksuallovbrudd har blitt stadig endret gjennom årene. 

Dette sagtmog skrevet, så må saken ha vært grov og med mer enn ett forhold for å ha fått noen dømt til to års soningstid for forhold tilbake til ca.  2005. Man soner 2/3 av idømt straff. Dvs at personen må ha fått dom på 3 år i fengsel, noe som var høyst uvanlig i 2005 +/÷ den tiden det har tatt å få saken opp. Jeg kjenne rtil en slik sak fra mediaomtale. Men personen sitter i dag i fengsel etter å ha begått nye tilsvarende saker. 

Jeg avventer ts sin tilbakemelding på hvordan bistandsadvokat og politiet har rådgitt henne. 

Ettersom du hevder at voldtekt av barn ikke var en grov forbrytelse som åpnet for flere års fengselstraff også etter gjeldende straffelov i 2005, regner jeg med at det er en smal sak for deg å dokumentere dette. Som du sikkert er klar over var forholdet straffbart, med en strafferamme på inntil ti års fengsel etter gammel lov, som ble opphevet nettopp i 2005.

Anonymkode: 62df6...f87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7/10/2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Han fikk to år og hun fornekter at datteren ble voldtatt? Overrasket over at du har kontakt overhodet. At hun nå er sammen med ham..det er noe av det verste jeg har hørt. Kommer fra en familie med lite drama og ingen brudd, men hadde i dette tilfeller kuttet all kontakt. 

Anonymkode: 0fdc1...684

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva straffeloven i dag åpner for er ikke relevant for hvorddan straffeloven var for 12 år siden. (HI skriver ts at hun er 27 år og at dette angivelig skjedde da hun var 15 år.) Det er straffeloven på gjerningstidspunktet som er gjeldende ikke dagens straffelovgivning. Straffelovens straffebud for seksuallovbrudd har blitt stadig endret gjennom årene. 

Dette sagtmog skrevet, så må saken ha vært grov og med mer enn ett forhold for å ha fått noen dømt til to års soningstid for forhold tilbake til ca.  2005. Man soner 2/3 av idømt straff. Dvs at personen må ha fått dom på 3 år i fengsel, noe som var høyst uvanlig i 2005 +/÷ den tiden det har tatt å få saken opp. Jeg kjenne rtil en slik sak fra mediaomtale. Men personen sitter i dag i fengsel etter å ha begått nye tilsvarende saker. 

Jeg avventer ts sin tilbakemelding på hvordan bistandsadvokat og politiet har rådgitt henne. 

Det kan godt hende det er flere forhold han ble dømt for. Mot Ts eller andre. Ikke uvanlig, alt fra narko, skjenking av mindreårige, vold, trusler, frihetsberøvelse. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende det er flere forhold han ble dømt for. Mot Ts eller andre. Ikke uvanlig, alt fra narko, skjenking av mindreårige, vold, trusler, frihetsberøvelse. 

Og han kan ha oppført seg dårlig i fengselet slik at han måtte sone mer enn 2/3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...