Gå til innhold

Mamma dater voldtekstmannen min

Fremhevede innlegg

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Helt jævlig sagt og gjort av din mor. Dersom du tar avstand fra henne, som nok er helt rett, så er ikke saken den at du velger vekk henne, men at hun allerede valgte bort deg til fordel for en drittsekk. Så ikke bebreid deg selv dersom du føler at du må ha litt avstand en stund. :hug:

Endret av Overrasket
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppdatert tråden i den andre som er linket til lenger opp. Vet ikke hvorfor det ble lagt ut to stk av den .. 

Anonymkode: 14b0c...b23

Kan ikke finne noen link? 

Anonymkode: 10641...a1e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke finne noen link? 

Anonymkode: 10641...a1e

#7 i denne tråden.

Anonymkode: 65409...f9e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for all støtte. Har veldig lyst til å kutte henne ut siden hun forurenser mer enn hun gjør godt. Men hun er jo moren min uansett hva slags faenskap hun gjør. Hun var aldri voldelig når jeg var liten, men alltid hatt en viss makt over meg og jeg har vært veldig opptatt av at hun skal være stolt av meg og se på meg som en vellykket person. Har blitt litt mindre opptatt av det nå, men føler det fortsatt sitter inni meg at hun må være fornøyd. Tror ikke hun tenker tanken på at det er galt i det hele tatt for når jeg var der så sa hun bare "jeg har fått litt kontakt med xxx og vi har begynt å date så tenkte vi kunne ha familiemiddag på søndag, og bare slapp av, han er ikke sur på deg for det i fortiden, du var jo ung" akkurat som det var helt normalt. Ts

Anonymkode: e49b0...648

Enten må du forklare henne enda en gang hva som faktisk skjedde, eller så må du kutte henne ut. Om ikke for deg, så for barnas skyld. Hennes holdninger bør ikke være i nærheten av barna.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde kuttet dama tvert! Du trenger ikke sånne mennesker i ditt liv!! Makan!!!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk igjen alle sammen ❤️ Selvom det er ganske innlysende at det er helt feil er det godt å få det bekreftet av noen andre at det ikke bare er meg det er noe feil med .. hun har ikke sett minste datteren min i det hele tatt og eldste har hun ikke sett siden hun var baby for 4 år siden, forklarte aldri grunnen for henne, men hun har ikke spurt etter dem heller. Fortalte det til mannen min når han kom hjem fra jobb og det var veldig godt for han tok til handling, Noe som jeg selv neppe hadde klart. Han sendte henne melding om at dette var siste strået og at hun kunne glemme å se meg igjen fordi det har hun ødelagt, og mye mer. Jeg er den siste i søsken flokken som kutter henne ut, så har litt dårlig samvittighet, men syns at mannen var kjempe flink og vet at det er det beste. Maken til mann jeg har <3 Ts 

• Liker 17
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han voldtok meg da jeg var 15, nå er jeg 27 år og har to barn selv. Han satt inne i 2 år for det han gjorde mot meg. Blir så paff, har ikke lyst til å se han til tross for alle årene det er siden. Hater han og vil ikke at han skal være med moren min, blir kvalm av hele greia. Jeg er jo glad i moren min, men hun velger feil menn, drikker mye osv . Nå lurer jeg på om jeg skal kutte all kontakt med henne for å skjerme meg og mine, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det. Har så masse tanker og går å tenker på det, hele situasjonen har på en måte blusset opp igjen.. hva hadde dere gjort ?

Jeg håper dette er en trolletråd. En plass går grensen,,,,,,,,,,,,,

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts

Fysj! Det er ALDRI offeret sin skyld. Du var 15 år! Okay, å bryte kontakt med moren sin er ikke lett. Uansett hvordan mødre oppfører seg. Men vær egoistisk. Tenk på deg selv, og dine barn. Kanskje vil moren din endre oppfatning, hvis du bryter kontakten med henne. At hun tar deg, seriøst. Du kan jo alltids ta opp kontakten senere, om noen år. 

Jeg har selv gjort det. Og jeg har ingen barn, ingen nære venner eller annen familie. Men jeg skåner meg, fra min mor. Jeg vokste ikke opp hos henne, da jeg var barnevernsbarn. Men jeg er jo glad i moren min, vi har ikke kjemi og noe tilfelles. 

Lykke til! 

Anonymkode: 8ff63...8c6

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for all støtte. Har veldig lyst til å kutte henne ut siden hun forurenser mer enn hun gjør godt. Men hun er jo moren min uansett hva slags faenskap hun gjør. Hun var aldri voldelig når jeg var liten, men alltid hatt en viss makt over meg og jeg har vært veldig opptatt av at hun skal være stolt av meg og se på meg som en vellykket person. Har blitt litt mindre opptatt av det nå, men føler det fortsatt sitter inni meg at hun må være fornøyd. Tror ikke hun tenker tanken på at det er galt i det hele tatt for når jeg var der så sa hun bare "jeg har fått litt kontakt med xxx og vi har begynt å date så tenkte vi kunne ha familiemiddag på søndag, og bare slapp av, han er ikke sur på deg for det i fortiden, du var jo ung" akkurat som det var helt normalt. Ts

:hakeslepp:

Godt å høre at mannen din ringte henne! Du skal ikke ha noen dårlig samvittighet for å kutte henne ut, dette er selvsagt ikke ok på noen som helst slags måte. Vet ikke om jeg skal tro at hun er bare tett i pappen eller direkte slem.

Anonymkode: 1b1ab...8e9

• Liker 2
Skrevet

synes bare tanken av at moren din vil gi han seksuel nytelse etter at han har missbrukt dattera seksuelt, blir veldig forstyrra

såklart kutt henne ut... dette er drøyt

• Liker 3
Skrevet

For et sykt menneske, bokstavelig talt. Godt mannen din tok affære, og håper du klarer å legge både henne og hendelsen bak deg nå som du kan starte på ferden videre i livet uten den giftige mora di.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når det har vært en rettssak, så har ts hatt en bistandsadvokat. Hva sier bistandsadvokaten til nåværende situasjon? TS har og hatt kontaktperson i politiet. Hva sier politiet til nåværende situasjon?

Anonymkode: c8455...9cb

Skrevet
På 10/7/2017 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Tusen takk igjen alle sammen ❤️ Selvom det er ganske innlysende at det er helt feil er det godt å få det bekreftet av noen andre at det ikke bare er meg det er noe feil med .. hun har ikke sett minste datteren min i det hele tatt og eldste har hun ikke sett siden hun var baby for 4 år siden, forklarte aldri grunnen for henne, men hun har ikke spurt etter dem heller. Fortalte det til mannen min når han kom hjem fra jobb og det var veldig godt for han tok til handling, Noe som jeg selv neppe hadde klart. Han sendte henne melding om at dette var siste strået og at hun kunne glemme å se meg igjen fordi det har hun ødelagt, og mye mer. Jeg er den siste i søsken flokken som kutter henne ut, så har litt dårlig samvittighet, men syns at mannen var kjempe flink og vet at det er det beste. Maken til mann jeg har <3 Ts 

Så flott at mannen din støttet deg. Dere tar riktig valg i å kutte henne ut. Hun fortjener ingen kontakt med dere. Lykke til!

• Liker 3
Skrevet

Kjente jeg ble fysisk uvel av dette. For ei forferdelig mor. 

Jeg er glad du kuttet henne ut, og dagens :dagens-rose: til mannen din for å støtte deg og ta tak i det. 

AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2017 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Dette høres alt for sykt ut til å være sant, så jeg tenker dette må være tull. Man får da heller ikke 2 år i fengsel for voldtekt i Norge? 

Anonymkode: 880a7...8c5

Forhåpentligvis får man minst det for å voldta et barn under 16. Straffeloven åpner for inntil 15 års fengsel for grov seksuell omgang mv. med barn mellom 14 og 16 år.

Anonymkode: 62df6...f87

• Liker 2
Skrevet
På 10.7.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting feil med deg. Du har bygget opp livet ditt igjen etter alt som har skjedd, og det til tross for å ha blitt mildt sagt motarbeidet av det som skulle være din nærmeste omsorgsperson. Det har ingen hensikt å prøve snakke fornuft med moren din. Hun er, og har nok aldri vært, mottagelig for det. All ære til deg som har klart deg så bra til tross for henne. Skjerm deg og dine med god samvittighet. Dette har din mor lagt opp til helt selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis får man minst det for å voldta et barn under 16. Straffeloven åpner for inntil 15 års fengsel for grov seksuell omgang mv. med barn mellom 14 og 16 år.

Anonymkode: 62df6...f87

Hva straffeloven i dag åpner for er ikke relevant for hvorddan straffeloven var for 12 år siden. (HI skriver ts at hun er 27 år og at dette angivelig skjedde da hun var 15 år.) Det er straffeloven på gjerningstidspunktet som er gjeldende ikke dagens straffelovgivning. Straffelovens straffebud for seksuallovbrudd har blitt stadig endret gjennom årene. 

Dette sagtmog skrevet, så må saken ha vært grov og med mer enn ett forhold for å ha fått noen dømt til to års soningstid for forhold tilbake til ca.  2005. Man soner 2/3 av idømt straff. Dvs at personen må ha fått dom på 3 år i fengsel, noe som var høyst uvanlig i 2005 +/÷ den tiden det har tatt å få saken opp. Jeg kjenne rtil en slik sak fra mediaomtale. Men personen sitter i dag i fengsel etter å ha begått nye tilsvarende saker. 

Jeg avventer ts sin tilbakemelding på hvordan bistandsadvokat og politiet har rådgitt henne. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva straffeloven i dag åpner for er ikke relevant for hvorddan straffeloven var for 12 år siden. (HI skriver ts at hun er 27 år og at dette angivelig skjedde da hun var 15 år.) Det er straffeloven på gjerningstidspunktet som er gjeldende ikke dagens straffelovgivning. Straffelovens straffebud for seksuallovbrudd har blitt stadig endret gjennom årene. 

Dette sagtmog skrevet, så må saken ha vært grov og med mer enn ett forhold for å ha fått noen dømt til to års soningstid for forhold tilbake til ca.  2005. Man soner 2/3 av idømt straff. Dvs at personen må ha fått dom på 3 år i fengsel, noe som var høyst uvanlig i 2005 +/÷ den tiden det har tatt å få saken opp. Jeg kjenne rtil en slik sak fra mediaomtale. Men personen sitter i dag i fengsel etter å ha begått nye tilsvarende saker. 

Jeg avventer ts sin tilbakemelding på hvordan bistandsadvokat og politiet har rådgitt henne. 

Du trenger ikke vente på noen ting. Det er ikke opp til TS å forsvare straffen på noen som helst måte. 

Med det sakt, vet jeg selv personlig om menn som sonet både tre og to år i febgsel for voltdekt av barn under 16 for godt over ti år siden. 

Hvordan bistandsadvokaten og politiet har rådgitt henne, er helker ikke noe hun skal trenge å skrive om her av noen som helst grunn. 

At du setter spørsmålstegn ved straff av voldtektsmann av barn under 16, får du ta på egen kappe. Ta kontajt med en advokat eller ket i strafferegister for å finne sajer. Så får du sett ulike straffer selv. 

Troll. 

Anonymkode: 5e94e...1c0

• Liker 6
Skrevet

Woooow!

Kjente jeg ble glad for at du har en mann som støtter deg, ts!

Antagelig burde du kuttet henne ut for mange år siden!

SELVFØLGELIG kutter du henne ut nå!! Du MÅ bare rive ned den makten hun har over deg! Hun er virkelig ikke verdig som noens mor! At dine andre søsken også har kuttet henne ut er beviset på det! Det er HENNE, ikke deg!

At en mor har en sånn holdning til voldtekt av datteren......jeg finner ikke ORD! Hun er SYK! Og så selvsentrert at det er helt utrolig!

Få henne ut av livet ditt for alltid! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...