AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #21 Skrevet 10. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker også at det er tull og et troll som skriver. Men, en venninne ble grovt voldtatt. Han fikk fire og et halvt år. Anonymkode: 7decc...602 I tillegg til voldtekt var det grov mishandling og frihetsberøvelse. Han burde aldri sluppet ut igjen. Anonymkode: 7decc...602
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #22 Skrevet 10. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres alt for sykt ut til å være sant, så jeg tenker dette må være tull. Man får da heller ikke 2 år i fengsel for voldtekt i Norge? Anonymkode: 880a7...8c5 Jo, det gjør man. Anonymkode: 00713...23f 7
Rararara Skrevet 10. juli 2017 #23 Skrevet 10. juli 2017 Jeg synes du har god grunn til å kutte henne ut iallefall. Noe så respektløst av henne! Hvilken omgang synes hun dere skal pleie da? Er det meningen at han skal være med på ev familietilstelninger? Nei...kutt henne ut, jeg håper og tror at om ikke hun har forståelse for dette så finnes det mange andre som ikke vil ha problem med å skjønne det! Lykke til <3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #24 Skrevet 10. juli 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts Anonymkode: e49b0...648 Åh herlighet, hun hadde jeg ikke orket å ha i livet mitt! Anonymkode: 1b1ab...8e9 3
Gjest Axl Rose Skrevet 10. juli 2017 #25 Skrevet 10. juli 2017 Kutt henne ut. Ei mor som ikke støtter datteren som ble voldtatt og er der for DEG? Hva i helvete er det for ei slags mor?
Lykkehjerte Skrevet 10. juli 2017 #26 Skrevet 10. juli 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts Anonymkode: e49b0...648 Hun fortjener så visst ikke tittelen som mamma! Hun trodde deg ikke, og han ble dømt til fengsel. Oppi hennes hode var du vrang, og det var kun sex. Vel, oppi hodet hennes hadde du sex med denne mannen, og da burde mammahodet hennes fortelle henne selv at man dater uansett ikke en mann som allerede har hatt sex med datteren sin! Men for en skam å ikke tro sin datter om voldtekt, og fy for skam å date voldtektsmannen etter hans endte soning! Altså, har ikke ord! Jeg hadde kuttet henne ut tvert! En stor klem til deg TS, ta vare på deg selv, det fortjener du! Du er verdifull! 4
Stiigen Skrevet 10. juli 2017 #27 Skrevet 10. juli 2017 Dette høres helt urealistisk ut...jeg har veldig vanskelig for å tro på dette, men ser ikke poenget med å lage et "tulleinlegg" om noe slikt heller...utenom kanskje et ekstremt oppmerksomhetsbehov. Kan ikke tenke meg noe mor i verden som ville gjort det.
Solivagant Skrevet 10. juli 2017 #28 Skrevet 10. juli 2017 Vet hun om dette? Hvis det er tilfelle håper jeg for all del dette innlegget er tull. Hvis ikke, tenker du på deg selv, setter deg selv først og kutter kontakten. Dersom hun ikke vet det forteller du henne det så hun kan kvitte seg med fyren.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #30 Skrevet 10. juli 2017 Takk for all støtte. Har veldig lyst til å kutte henne ut siden hun forurenser mer enn hun gjør godt. Men hun er jo moren min uansett hva slags faenskap hun gjør. Hun var aldri voldelig når jeg var liten, men alltid hatt en viss makt over meg og jeg har vært veldig opptatt av at hun skal være stolt av meg og se på meg som en vellykket person. Har blitt litt mindre opptatt av det nå, men føler det fortsatt sitter inni meg at hun må være fornøyd. Tror ikke hun tenker tanken på at det er galt i det hele tatt for når jeg var der så sa hun bare "jeg har fått litt kontakt med xxx og vi har begynt å date så tenkte vi kunne ha familiemiddag på søndag, og bare slapp av, han er ikke sur på deg for det i fortiden, du var jo ung" akkurat som det var helt normalt. Ts Anonymkode: e49b0...648 1
Gjest chisandra Skrevet 10. juli 2017 #31 Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts Anonymkode: e49b0...648 I så fall tror jeg ikke at jeg hadde klart å bevare kontakten.
Hulderen Skrevet 10. juli 2017 #32 Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han voldtok meg da jeg var 15, nå er jeg 27 år og har to barn selv. Han satt inne i 2 år for det han gjorde mot meg. Blir så paff, har ikke lyst til å se han til tross for alle årene det er siden. Hater han og vil ikke at han skal være med moren min, blir kvalm av hele greia. Jeg er jo glad i moren min, men hun velger feil menn, drikker mye osv . Nå lurer jeg på om jeg skal kutte all kontakt med henne for å skjerme meg og mine, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det. Har så masse tanker og går å tenker på det, hele situasjonen har på en måte blusset opp igjen.. hva hadde dere gjort ? Anonymkode: 14b0c...b23 Jeg hadde kuttet all kontakt med moren min. Selvsagt skal du ikke utsette deg selv og barna dine for å måtte ha noe med ham å gjøre. Det er bare 12 år siden han voldtok deg. Enkelte ting glemmer man aldri. Du kommer til å føle akkurat det samme for ham resten av livet. At moren din kan ha et forhold til ham, er bare ikke til å begripe. 4
Sillyline Skrevet 10. juli 2017 #33 Skrevet 10. juli 2017 Moren din fortjener en kraftsalve av en tordentale, og etter det kan du bare snu og dra. Ingen oppegående mor gjør slikt. 6
Supernova17 Skrevet 10. juli 2017 #34 Skrevet 10. juli 2017 Jeg forstår ikke hvordan i alle dager dette har skjedd. Hvis han har prøvd å komme i kontakt med dere igjen, hadde jeg vært ukomfortabel med det. Jeg hadde kuttet ned på kontakten sålenge de to er sammen, og hatt kontakt igjen når det ble slutt. Forstår ikke moren din dette, er det like greit.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #35 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har vondt for å tro dette .. hadde en mann voldtatt barnet mitt hadde jeg nesten vært i stand til å drepe mannen.. hvilken mor kan i stede ta personen som sin livsledsager ???? Hvis dette stemmer så burde du seriøst bedt henne dra til psykolog (en snev av Stockholm syndrom?) .. og om hun er med sund fulle 5 og velger å ta voldtektsmannen inn i varmen ville jeg gitt henne valget han eller deg - og kuttet kontakten om hun velger feil... Anonymkode: a26fe...e47 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #36 Skrevet 10. juli 2017 Jeg går utifra at din mor vet at dette er mannen som voldtok deg da du var 15 (siden han ble dømt). Og da er jeg veldig nysgjerrig på følgende: Hvordan "forsvarer"/forklarer din mor forholdet sitt til den drittsekken? Anonymkode: 10641...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #37 Skrevet 10. juli 2017 43 minutter siden, Stiigen skrev: Dette høres helt urealistisk ut...jeg har veldig vanskelig for å tro på dette, men ser ikke poenget med å lage et "tulleinlegg" om noe slikt heller...utenom kanskje et ekstremt oppmerksomhetsbehov. Kan ikke tenke meg noe mor i verden som ville gjort det. Man vet aldri. Jeg har ei venninne som ble seksuelt misbrukt av stefaren sin og likevel valgte moren hennes å fortsette forholdet med mannen i mange år etter at hun fikk vite om det og etter at venninna mi ble flyttet i fosterfamilie. Anonymkode: cc6dd...262 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #38 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har oppdatert tråden i den andre som er linket til lenger opp. Vet ikke hvorfor det ble lagt ut to stk av den .. Anonymkode: 14b0c...b23
GammelKaktus Skrevet 10. juli 2017 #39 Skrevet 10. juli 2017 Hadde kuttet henne ut, hva slags mor er hun egentlig? Man må ikke ha kontakt med dårlige foreldre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #40 Skrevet 10. juli 2017 Denne moren kan ikke være ved sine fulle fem. Uavhengig om hun slutter å date ham eller ikke hadde jeg kuttet kontakten for livet. Å ha så ukritisk og grenseløs oppførsel , en slik "mor" må man skjerme seg og sine mot. Hun kommer også til å bli kraftig fordømt av de rundt seg. Dette er ikke en mor som greier å sette andres behov foran sine egne. Hun har allerede tatt valget da hun valgte å date ham. Er nokså sikker på at hun ikke vet hvilken pris hun må betale og at det defintivt ikke er verdt å miste familien og muligens omgangskrets for dette. Forbehold om at hun vet om dette,men siden han har sittet inne i 2 år og du var 15 så burde hun jo det. Kom deg vekk fra dette destruktive mennesket ts. Hun vil deg jo ikke vel. Anonymkode: 73923...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå