Gå til innhold

Mamma dater voldtekstmannen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han voldtok meg da jeg var 15, nå er jeg 27 år og har to barn selv. Han satt inne i 2 år for det han gjorde mot meg. Blir så paff, har ikke lyst til å se han til tross for alle årene det er siden. Hater han og vil ikke at han skal være med moren min, blir kvalm av hele greia. Jeg er jo glad i moren min, men hun velger feil menn, drikker mye osv . Nå lurer jeg på om jeg skal kutte all kontakt med henne for å skjerme meg og mine, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det. Har så masse tanker og går å tenker på det, hele situasjonen har på en måte blusset opp igjen.. hva hadde dere gjort ?

Anonymkode: 14b0c...b23

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hun om det? I så fall kutt henne ut

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Kutt henne ut for å skjerme deg selv!! 

Anonymkode: 56ed6...415

• Liker 21
Skrevet

Hun velger han over deg. Hvorfor beholde kontakt med noen som ser på deg som annenrangs vare? Ho bryr seg jo tydeligvis ikke om deg.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts

Anonymkode: e49b0...648

• Liker 5
Skrevet (endret)

Vet hun om voldtekten? Hvis ja, kutt henne ut og hold henne langt unna deg og dine. Du kan si det i klartekst til henne om du orker/klarer. Det at hun i så fall velger voldtektsmannen over deg sier veldig mye om henne.

Familie er ikke alltid de som er de som burde være familie. Du fortjener bedre enn oppførselen hennes.

Endret av rikoChett
.
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg kuttet ut alle som kjente voldtektsmannen min, rett og slett for å skjerme meg selv. Det inkluderte å ende relasjonen til en veldig nær venn, og jeg kan likevel ikke se for meg hvor vanskelig og vondt det er at moren din faktisk velger ham over deg og situasjonen du er i nå. Å kutte henne ut og søke noen å snakke med, enten det er Dixi, fastlegen eller venner, kan nok være lurt. :klem:

Anonymkode: 1bad8...912

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at her må du tenke på deg selv. Det vil ha en stor psykisk belastning for deg å ha kontakt med din mor dersom hun dater din voldtektsmann. Jeg anbefaler at du snakker med henne om at du ikke kan ha kontakt med henne så lenge hun er sammen med han fordi det har for stor belastning for deg, så er det opp til henne å velge mellom deg og denne mannen. Om hun velger mannen kan du i alle fall kutte kontakt med god samvittighet. 

Anonymkode: f2c95...b72

• Liker 14
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kutt henne ut av livet ditt. Du fortjener så mye bedre enn den såkalte mora der.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er fullt klar over det, men hun støttet meg ikke da heller og var veldig på at det var jo ikke noe big deal, kun sex og at jeg hadde vært vrang. Ts

Anonymkode: e49b0...648

Da hadde jeg ikke vært i tvil. Kutt henne ut.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig; Kutt henne ut. 

Ingen mor med vettet i behold hadde innledet et forhold til datterens voldtektsmann. 

Anonymkode: 4d22e...815

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kutt henne ut!!

Anonymkode: e10c5...dad

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som noe man ser på Dr Phil show

Anonymkode: e8f08...8da

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som noe man ser på Dr Phil show

Anonymkode: e8f08...8da

Kanskje der ts har fått inspirasjon til tråden.

Anonymkode: e1292...20c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det sykeste jeg har hørt. Han sonet til og med for voldtekten? Og din mor verken trodde deg, eller støttet deg - og nå dater hun ham?

Jeg har barn selv. Hadde noen av mine barn blitt voldtatt hadde jeg ønsket å kvele voldtektsforbryteren med mine egne hender. Etter endt soning ville jeg aldri sett ham for mine øyne igjen. 

Biologi eller ei - dette er ingen mor. Vend ryggen til og se deg ikke tilbake. 

Anonymkode: d111f...d2c

• Liker 20
Skrevet

Uten å nøle så ville jeg informert henne om at hun kontaktet er permanent brutt

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres alt for sykt ut til å være sant, så jeg tenker dette må være tull. Man får da heller ikke 2 år i fengsel for voldtekt i Norge? 

Anonymkode: 880a7...8c5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sendt en meøding til moren: Hei! Du dater som du vet mannen som boldtok meg og misbrukte meg/kroppen min seksuelt, og som er en farlig, skummel, syk og skadet mann, - som har vært i fengsel for det han gjorde mot meg, datteren din. At du velger å være med og ha sex med denne mannen, er ikke bare utenfor min/andres fatteevne, men taler også mye om deg som person, og mor. Når du ikke klarer å være et medmenneske med respekt ovenfor meg, - din egen datter, kan jeg såklart ikke ha kontakt med deg, eller la deg være i nærheten av familien min. Kom deg til psykolog og få hjelp, eller kos deg med voldtektsmannen til din datter. Dersom du velger dette monsteret, er dette det siste du hører fra meg, og du vil ikke se meg eller familien min igjen. Ikke kom tilbake etter en stund og si du angrer, du har et valg og ta, - og du står for det. 

Anonymkode: fdc1f...124

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres alt for sykt ut til å være sant, så jeg tenker dette må være tull. Man får da heller ikke 2 år i fengsel for voldtekt i Norge? 

Anonymkode: 880a7...8c5

Tenker også at det er tull og et troll som skriver. Men, en venninne ble grovt voldtatt. Han fikk fire og et halvt år.

Anonymkode: 7decc...602

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet moren din om dette?

jeg ville nok brutt kontakten med henne, for din egen del og dine barn. Hun har jo ikke respekt for deg, og du kan ikke stole på henne når det gjelder dine egne barn. 

Sykt at hun dater en mann som voldtok hennes datter..!!

Anonymkode: d17ef...251

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...