Gå til innhold

Evig kjærlighet.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Syns dere det er et problem hvis kjæresten sier at han ikke tror på evig kjærlighet? Derfor, ikke tror at forholdet kommer til å vare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Bestemmer seg for om en gjør det selv. Gjør du det, og mener tiden er inne for å binde deg, finn en som tror på evig kjærlighet. Gjør du ikke det, bli en liten stund, til en av dere går lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din høres ut som en klok mann.

Han har forstått at å snakke om evig kjærlighet kan man ikke gjøre før det har gått en stund.

Det er bare kvinner som kan gi seg selv slike løfter før dem får livserfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Jeg sluttet å tro på evig kjærlighet for ca... Ja, skal vi si 3år siden, et år etter jeg traff han jeg har nå? ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han ikke tror betyr at han ikke har erfart det enda. De som tror viser at de er opptimistiske og vil tro på at det fins livslang kjærlighet. Men man må være innstilt på det. Tror jeg................ :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter mange lange forhold vet jeg faktisk ikke hva jeg tror på lenger.Man har ingen garantier og vet aldre hva som skjer i fremtiden selv om noe føles aldri så rett der og da.

Av den grunn kan jeg aldri gifte meg og love noen at jeg skal dele resten av livet mitt med ham..Mange vil nok synes jeg er rar og har for negativ tankegang..Typen min har veldig problemer med å forstå tankegangen min og synes det er litt skremmende at jeg har så liten tro på kjærligheten.Jeg misunner ham og andre evnen til å kunne tro på at man skal leve lykkelig med noen resten av livet..Selv synes jeg bare jeg er realistisk !!!

KINE....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...