Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne mannen vil ha i pose og sekk. Ikke tro at du er hans redning fra en dårlig kone. Glem han! Finn deg en singel og seriøs mann.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det er helt uaktuelt at han er interessert i meg? Jeg syntes også utroskap er fælt, å jeg syntes synd på kona om de faktisk har det greit hjemme!(ikke alle har det) Men det er heller ikke for gitt at alle damene er uskyldig opp i dette, da mener jeg hva som evt kan være grunnen bak dette - hvorfor han gjorde det. Jeg mener at hvis man er utro, da har man det IKKE greit hjemme. Ofte blir det også lagt merke til hjemme at det har skjedd noe ute.

Jeg har ikke fått følelser for han nei, det må mer til enn det, men syntes det var kjipt å se når jeg kom hjem at han var gift. Håper dere dere ser den! Dette viste han overhodet ikke på byen. Han var på hele tiden. Hvordan tenker mannfolk da? Det kan da ikke alltid bare være sex og et "one night stand" som teller? Jeg vil gjerne vite fordi det er betydningsfullt for meg også . 

- Hvis han er en luring, har han helt sikkert ikke kona si lenge uansett.  

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, wintergirl skrev:

Denne mannen vil ha i pose og sekk. Ikke tro at du er hans redning fra en dårlig kone. Glem han! Finn deg en singel og seriøs mann.

Han skriver jo fortsatt til meg.. Jeg mener det er en grunn for det. Eller? Om jeg hadde vært utro mot min mann jeg hadde hatt følelser for, ville jeg hatt kjempe dårlig samvittighet og iallefall aldri skrivt til han igjen. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er helt uaktuelt at han er interessert i meg? Jeg syntes også utroskap er fælt, å jeg syntes synd på kona om de faktisk har det greit hjemme!(ikke alle har det) Men det er heller ikke for gitt at alle damene er uskyldig opp i dette, da mener jeg hva som evt kan være grunnen bak dette - hvorfor han gjorde det. Jeg mener at hvis man er utro, da har man det IKKE greit hjemme. Ofte blir det også lagt merke til hjemme at det har skjedd noe ute.

Jeg har ikke fått følelser for han nei, det må mer til enn det, men syntes det var kjipt å se når jeg kom hjem at han var gift. Håper dere dere ser den! Dette viste han overhodet ikke på byen. Han var på hele tiden. Hvordan tenker mannfolk da? Det kan da ikke alltid bare være sex og et "one night stand" som teller? Jeg vil gjerne vite fordi det er betydningsfullt for meg også . 

- Hvis han er en luring, har han helt sikkert ikke kona si lenge uansett.  

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Samme faen hvor dårlig det står til eller om hun er kjip, så er man bare ikke utro og det er HAN SELV skyld i.  It takes two to tango...  Hun kan virke som den kjipe kjerringa, men som regel er det en årsak bak det meste i et dårlig forhold. Og begge i forholdet har plikt til å gjøre det bedre, ikke bare den ene.  Enten jobber man med forholdet eller så går man istedenfor å lage enda mer knute på tråden.... Ligg unna ts.  Herrjemini 

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt som en selvfølge at han var singel etter sånn som han oppfører seg. At du har sett på face at han er gift... vel, det vet du jo egentlig ikke. Fram til han sier det til deg kan du jo kule litt ned og se hvor landet ligger.

 

Anonymkode: cb135...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert kona er uskyldig nei, men det er uansett to i et forhold og en sak har gjerne flere sider en én. Det kan være at hverdagen har tatt overhånd og at de begge tar hverandre for gitt.  Det kan være at hun er dårlig mot han, Det kan være at han er dårlig mot henne, det kan være meg her og deg kan være meg der. Uansett så er ikke det din sak. Han får forlate kona før han eventuelt går videre.  

De kan ha en dårlig periode, men sånt bør de ordne opp i. Min ex var utro mot meg i en særdeles dårlig periode. Jeg var mye sint på han den perioden, men han var ikke bedre. Han la opp til det meste med sutring, klaging, spydigheter og han gjorde ikke en dritt hjemme. Han sendte melding til en dame han hadde møtt i forbindelse med jobb for flere år siden. Hun var skilt og med to barn. Skulle tro at det var noe spesielt med henne da det var henne han oppsøkte, men han har ingen planer om et forhold med henne. Han syns til og med ikke noe særlig om henne. Det er meg han vil bli gammel med, sier han. Jeg er nummer 1 og den beste for han, men vet ikke hva jeg føler om det nå, som alt dette har skjedd. Vi er ikke sammen nå,men han vil vi skal finne tilbake.  Han blir sint hvis jeg skulle flørte med andre og han prøver seg på meg ofte også. Han får ordne opp i sitt liv og jeg i mitt, men som  sagt, så vet ikke du hvordan han er mot kona si heller, eller hva han forteller til henne. Du kan være i tilflukt i en dårlig periode i deres forhold.  

Du vet at hverdagen kommer til alle par? Takler han ikke dårlige dager, så takler han de ikke med deg heller. 

Syns du burde si ifra til han at du ikke er interessert i en gift mann. Jeg hadde også satt pris på hvis en min mann hadde flørtet med sa det til meg.  Kanskje også din fremtidige mann gjør akkurat det samme mot deg når hverdagen har innhentet dere også. La de få rydde oppå i sitt og ligg unna.

 En bekjent av exen min var lei av å være i forhold og misunte de single kameratene sine, så han slo opp og ble sammen med en annen. Det tok ikke lang tid før han krøp tilbake til exen sin igjen. 

Endret av wintergirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spurt ham om han faktisk er gift? Kan det være en mulighet at han av en eller annen grunn har skrevet det på fb uten å faktisk være det? Det finnes jo dem som skriver alt mulig rart i "om" feltene på fb.

Enig i at akkurat den nok er usannsynlig, siden men nettopp kan gå glipp av potensielle flørter/damer, men man vet jo aldri. Kan også være han er helt nysingel og ikke har fjernet statusen enda. Enten i håp om å få tilbake dama eller for å unngå oppmerksomhet rundt bruddet han ikke er klar for.

Ville uansett spurt ham, men dersom han kommer med unnskyldninger som dårlig forhold, svarer vagt eller lignende: LØP!

Mest sannsynlig vil du ende opp med kjærlighetssorg. Opptatte menn fører ingenting godt med seg. Hverken for deg eller dama hans.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i samme situasjon og det backfired så sinnsykt.. Han glemte å slette 2 meldinger fra meg, hun leste dem, og plutselig hadde jeg en forbannet dame på døra mi her... Det ble et drama uten sidestykke. 

Styr unna!!!! 

Anonymkode: 2565b...4b3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er helt uaktuelt at han er interessert i meg? Jeg syntes også utroskap er fælt, å jeg syntes synd på kona om de faktisk har det greit hjemme!(ikke alle har det) Men det er heller ikke for gitt at alle damene er uskyldig opp i dette, da mener jeg hva som evt kan være grunnen bak dette - hvorfor han gjorde det. Jeg mener at hvis man er utro, da har man det IKKE greit hjemme. Ofte blir det også lagt merke til hjemme at det har skjedd noe ute.

Jeg har ikke fått følelser for han nei, det må mer til enn det, men syntes det var kjipt å se når jeg kom hjem at han var gift. Håper dere dere ser den! Dette viste han overhodet ikke på byen. Han var på hele tiden. Hvordan tenker mannfolk da? Det kan da ikke alltid bare være sex og et "one night stand" som teller? Jeg vil gjerne vite fordi det er betydningsfullt for meg også . 

- Hvis han er en luring, har han helt sikkert ikke kona si lenge uansett.  

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Si meg, hva er det ved denne mannen som gjør at du har hengt deg opp i ham etter et eneste møte i fylla?

Av alle menn i forhold som har lagt an på meg/mine venninner, så er 99% ute etter "bare sex". Èn eneste av disse (det er overraskende mange) har forlatt partneren sin for "den andre", og selv da tok det veldig lang tid. 

De fleste som er utro har det greit hjemme, de vil bare ha i pose og sekk. De fleste har et OK sexliv med ektefellen, de elsker vedkommende og de ønsker ikke å bryte opp familien. Det eneste de faktisk ønsker er spenningen ved å ha sex med en ny person, det å sjekke opp noen for første gang og følelsen av å fortsatt ha draget. 

Bare fortell ham at du ikke er interessert i gifte menn, og gå videre.

Anonymkode: 4c32a...414

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ble venner på Facebook. Han ville være litt forsiktig med andre ting så han. Virker som han ikke helt vet hva han vil? Må si her også at han er en oppegående fornuftig mann og hvem som helst kan havne i en slik situasjon. Han viste bare ALT for meg ute blant folkene. 

Anonymkode: da354...2ca

Vel, du var vel lett å snurre rundt fingeren/lyve for du da. 

Anonymkode: 1e80d...b3b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synsing kommer du ingen vei med her, ts. Hva om? Samme det, han er et dårlig menneske. Ikke vær naiv

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

Skriv følgende melding:

" Hei.  Ser at du er gift, så er ikke interessert. Ha det så fint ;) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende han er "gift på papiret", og fortsatt har dette som status på FB.

For alt du vet er han separert, eller til og med singel og har glemt å endre status på FB (Kjenner flere tilfeller der folk har glemt å endre dette).

Anonymkode: db44c...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at han er gift? Har du tatt det opp? Kjenner flere som ikke har endret sivilstatus/profilbilde etter separasjon rett og slett fordi de ikke har tenkt over det. Hør med han før du kutter kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Menchit skrev:

Har du spurt ham om han faktisk er gift? Kan det være en mulighet at han av en eller annen grunn har skrevet det på fb uten å faktisk være det? Det finnes jo dem som skriver alt mulig rart i "om" feltene på fb.

Enig i at akkurat den nok er usannsynlig, siden men nettopp kan gå glipp av potensielle flørter/damer, men man vet jo aldri. Kan også være han er helt nysingel og ikke har fjernet statusen enda. Enten i håp om å få tilbake dama eller for å unngå oppmerksomhet rundt bruddet han ikke er klar for.

Ville uansett spurt ham, men dersom han kommer med unnskyldninger som dårlig forhold, svarer vagt eller lignende: LØP!

Mest sannsynlig vil du ende opp med kjærlighetssorg. Opptatte menn fører ingenting godt med seg. Hverken for deg eller dama hans.

Du kommer med et godt poeng der. Jeg kan høre med han på Messenger. Tingen er at det står på siden hans at han er gift, han har ikke sagt noe om det. Han later litt som ingenting, å vil heller prate om andre ting. For eks ; husker du det vi gjorde? Også kan han prate om sitt liv (ikke familielivet). Fikk mld av han senest igår kveld. Det er litt vanskelig å holde seg unna, men han burde kanskje finne ut hva han vil. Det er vel det han gjør da? Det er få som klarer å leve med ei kone/mann før så ha ei/en på si over tid. Det går filleveien uansett tilslutt. Dessuten nå som dette gikk så greit og det ikke ble oppdaget, så tenker han kanskje det neste gang å. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Mannen er gift. Snipp-snapp-snute.

Jeg forstår ikke din spekulasjon i om han er interessert i deg eller ikke. Svaret er enkelt: mannen er gift.

Skal du fortsette kontakten? Svaret er enkelt: mannen er gift.

Det DU må spørre deg selv om er om du virkelig gidder å ofre tid på en som går bak ryggen på konen sin? Og før du lurer på om han vil gå fra henne pga deg: Det er bare en måte å finne det ut på og det er å vente til mannen ikke lenger er gift og se hva som skjer da.

Han er skyld i at du kom til å rote med en gift mann. Du er skyld i det hvis du fortsetter å rote med en mann du vet er gift. Det er dette siste faktumet du skal konsentrere deg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Nana skrev:

Er du sikker på at han er gift? Har du tatt det opp? Kjenner flere som ikke har endret sivilstatus/profilbilde etter separasjon rett og slett fordi de ikke har tenkt over det. Hør med han før du kutter kontakt

Har faktisk ikke tatt det opp, men han var veldig itvil om han ville legge meg til på instsgram fordi det var litt "skummelt" så han. Siden det også står på siden hans at han er gift, reiner jeg med det. Men han sender meg mld gang på gang, da må han ha en viss i interesse. 

Mange lar statusen stå, så det ikke blir så mye spm rundt dem. Dette kan stå helt til de har funnet ut av alt. For alt en vet kan de ha snakket om det, jeg aner ikke. Jeg kan spørre. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere er så i startfasen av noe som kunne blitt noe så burde det være enkelt å avslutte det før det går for langt. 

Det er veldig små sjanser for at han går fra kona si, de fleste gjør ikke det. (Finnes alltid unntak, men de er få i forhold til hvor mange som blir hos kona)

Og uansett. Det er så mye styr og masse usikkerhet og vonde følelser knyttet til noe som startet ved at mannen var utro mot kona. 

Og jeg sier det igjen; siden dette er helt i startfasen så vil det være mye enklere å bryte opp nå enn hvis du f.eks skulle få veldig sterke følelser over tid. Da ender du mest sannsynlig med en voldsom kjærlighetssorg. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk ikke tatt det opp, men han var veldig itvil om han ville legge meg til på instsgram fordi det var litt "skummelt" så han. Siden det også står på siden hans at han er gift, reiner jeg med det. Men han sender meg mld gang på gang, da må han ha en viss i interesse. 

Mange lar statusen stå, så det ikke blir så mye spm rundt dem. Dette kan stå helt til de har funnet ut av alt. For alt en vet kan de ha snakket om det, jeg aner ikke. Jeg kan spørre. 

Anonymkode: da354...2ca

Gjør det. Jeg har altså to kompiser som jeg fant på Tinder der det fremdeles står på facebook at de er hhv gift og i forhold. Det er de ikke lenger ingen av de hadde tenkt over det for de brukte stort sett bare messenger og aldri facebook i seg selv. Du kan jo håpe at han også er sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi prøver å forklare deg, TS, er at dette er slippery slope. Du overbeviser deg selv om at det er greit å ha kontakt og at han kan ha gode grunner til å gjøre som han gjør. Så sender dere meldinger en stund. Dere møtes kanskje en gang til. Melder litt mer. Et nytt kyss. Hvert eneste lille skritt videre er bare et litt videre i feil retning, for hele tiden vil han fortelle deg ting som setter ham i et bedre lys eller du vil tolke ham gunstig. Du vil ikke finne ett punkt hvor du tenker at HER går vi over alle grenser, for du siger gradvis så mot det at det er vanskelig å bryte. Hvis det er greit å sende meldinger, hvor flørtete kan de bli før det er ugreit? Er det greit å møtes, dere skal sikkert bare ta et glass? Holde hender, det er jo ikke seksuelt? Osv.

Plutselig har du et forhold med fyren. Du er ulykkelig, kona sitter hjemme uvitende.

Derfor kutter du ut dette nå.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...