Gå til innhold

Blødning ved slutt på prevensjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen 25.juni, pga humørsvingninger bestemte kjæresten og jeg sammen at å slutte på cerazette når brettet var ferdig (på lørdag),var best. 

 Igår blødde jeg litt fra morgen til ettermiddagen, hadde litt småsmerter i magen. Etter det har jeg ikke sett noe til noe blod.. hva kan det være? Er det kroppen som reagerer på at jeg sluttet på p-pillene? Har hatt ubeskyttet sex etterpå om det har noe å si..

Anonymkode: efb53...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du mener, men det er vell ganske normalt at en får blødning av noe slag når en slutter på prevensjon. Noen får en hel mens, slik som jeg, men det var på p-piller, ikke minipillen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at jeg var ferdig med mensen for 8 dager siden og at jeg begynte å blø igjen igår og har nå spottet litt på kvelden. Men det ga liksom ikke helt mening for meg, å skulle blø nå, når jeg sluttet på prevensjon 5 dager før, spesielt når jeg ikke fant noe på nett om det:)  Trodde man eventuelt kunne få eggløsning. 

Er ganske babysyk, så er nysgjerrig på hva som skjer med kroppen min :D er det bare at jeg sluttet på cerazette så er jo det greit, da vet jeg hva det er :laugh:

Anonymkode: efb53...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig at kroppen oppfører seg annerledes etter endt prevensjon. Det kan ta litt tid å komme i normal syklus. Så det at du blør litt igjen, høres helt normalt ut ift det du skriver om prevensjonsslutt. 

Uansett, lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...