Gå til innhold

Har lyst å operere jeg også!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy søren for en stor forandring det kan bli av operasjoner. :) jeg har slitt med dårlig selvtillit hele livet, så vurderer å operere jeg også nå :) 

har hatt brystoperasjon for snart 1 år siden, og nylig fylt botox og fillers i kinnbein og lepper :) 

Noen som har erfaringer med buttlift? Tror sophie opererte i instabul, noen som har vori der før? :) 

IMG_1015.JPG

IMG_1016.JPG

IMG_1017.JPG

IMG_1018.PNG

Anonymkode: 3931a...6a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, selv uten operasjon hadde Sophie Elise sett annerledes ut enn når hun var 15 (de gamle bildene dine).

Og helt ærlig - både Isabel Raad og Sophie Elise har to forferdelige rumper etter operasjonene. Vær så snill å heller tren deg til fyldig rumpe. Det er mulig og absolutt mindre kostbart enn en rumpeoperasjon til 30-50 000. Jeg fatter ikke at jenter ønsker seg sånn rumpe og gjenstår å møte en gutt som foretrekker en brazilian buttlift foran en rumpe bygd med knebøy..

Anonymkode: dc885...aa2

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor vil du se sånn ut? Holder det ikke å være deg selv? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var penere før. Ikke gå i den samme fella som så altfor mange før deg har gjort.

Anonymkode: 55e29...597

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

 Jeg syns det er utrolig trist at SE har ødelagt kroppen og ansiktet i så ung alder. Det samme gjelder for Kylie J og Nicki minaj. De jentene, med verdens beste kirurger ser helt ødelagt ut. Skjønner ikke at noen vil gjøre dette med kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har mer personlighet og sjarm på det første bildet. På det siste bildet ser hun ut som om hun lar menn gjøre hva som helst mot henne så lenge de gir henne et par komplimenter

Anonymkode: 6c4aa...016

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var penere før. Ikke gå i den samme fella som så altfor mange før deg har gjort.

Anonymkode: 55e29...597

Sier du det. Hun var mye penere før. Hun ser så gammel og oppbrukt nå. Og klesstilen er samme som min farmor.

Til deg ts. En bra rumpe kan bygges på kun 3 mnd med tung bentrening. Heller det enn 50 000 på operasjon og komplikasjoner senere

 

Anonymkode: d1088...8b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Elseby13 skrev:

 Jeg syns det er utrolig trist at SE har ødelagt kroppen og ansiktet i så ung alder. Det samme gjelder for Kylie J og Nicki minaj. De jentene, med verdens beste kirurger ser helt ødelagt ut. Skjønner ikke at noen vil gjøre dette med kroppen sin.

Kylie er ikke voldsom i forhold til Kim og khole, kim har fylt veldig på rompa. 

Anonymkode: 3931a...6a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har mer personlighet og sjarm på det første bildet. På det siste bildet ser hun ut som om hun lar menn gjøre hva som helst mot henne så lenge de gir henne et par komplimenter

Anonymkode: 6c4aa...016

Det er nok veldig mye redigering i bildene også, hun er vel kanskje mest lik på det nest siste bildet :) det tror jeg er uredigert. Siste er helt klart redigert og gjort seg til :) 

Anonymkode: 3931a...6a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne oppblåste lepper er ikke pent. Det ser ut som noen har slått til henne på munnen. Vil du virkelig se slik ut TS?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Perelandra skrev:

Sånne oppblåste lepper er ikke pent. Det ser ut som noen har slått til henne på munnen. Vil du virkelig se slik ut TS?

Jeg vil ikke ha lepper som henne, skal bare fylle litt og mer naturlig :) 

Anonymkode: 3931a...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha lepper som henne, skal bare fylle litt og mer naturlig :) 

Anonymkode: 3931a...6a1

Det er vel nettopp det disse bloggende endene også pleier å si - at de bare fyller bittelittegrann og at det ser helt naturlig ut. Ikke gå i den fella. Du er fin som du er.

Anonymkode: 55e29...597

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye penere før enn etter

269832-12-1345191616785.jpg

Og et annet problem er, at etter som tiden går, blir enkelte blind for hvor store leppene er, og ønsker større og større og større03d5343106c14c60bb51a4791c0bc484.jpg

 

Se bare så vakker denne kvinnen var før

jackie-stallone12.jpg

 

Anonymkode: 617f0...85d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blir overrasket over effekten trening (knebøy, utfall, markløft, beinpress) har på rumpe, særlig knebøy. Resten av øvelsen har god effekt på bein. Det er mye billigere å prøve det i noen måneder i stedet for å betale så mye for en falsk rumpe. 

Det naturlige er ofte det beste. Kan hende Sofie Elise også tenker det om noen år om bakdelene med alle operasjonene begynner å bli synlige utenpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye penere før enn etter

269832-12-1345191616785.jpg

Og et annet problem er, at etter som tiden går, blir enkelte blind for hvor store leppene er, og ønsker større og større og større03d5343106c14c60bb51a4791c0bc484.jpg

 

Se bare så vakker denne kvinnen var før

jackie-stallone12.jpg

 

Anonymkode: 617f0...85d

Det finnes en mellomting mellom dette og det fikse litt her og der😉 Men skjønner poenget ditt 

Anonymkode: dab2e...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så i stedet for å gjøre noe med det virkelige problemet ditt - selvtilliten - så velger du operasjoner i et naivt håp om at "bare jeg opererer xxx så blir jeg endelig fornøyd"? Det er jo nøyaktig den fella SE og hennes likesinnede har gått i. Du kan ikke operere deg til bedre selvtillit og et sunt selvbilde. Det er bare ikke mulig. Du vil dessuten finne ut at for hver injeksjon, operasjon osv. så finner du stadig nye ting ved kroppen som "kunne vært litt bedre/penere/strammere" - og så har du det gående for evig og alltid.

Og alle som ser deg vil se på en kilometers avstand at du har verdens dårligste selvtillit. Jeg synes det er trist at unge jenter tror det er en naturlig ting å operere seg og å fikse på utseendet sitt via plastisk kirurgi eller giftsprøyter (botox/restylane og lignende). Hvis et naturlig utseende virkelig er målet, da kan man jo strengt tatt ikke operere..? SE har jo fortsatt ingen reell selvtillit. Det hun har utviklet er et fullstendig abnormalt bekreftelsesbehov ("er jeg bra nok nå? hva hvis jeg fikser håret, eller rumpa, eller tar en tatovering, eller en piercing, ellers flasher fitta på snapchat?? liker dere meg nå??? er jeg fin nok/bra nok/sexy nok????") hvor utseendet er det eneste som har verdi for henne, ergo er det livsviktig for henne med positive tilbakemeldinger og å føle at hun kan leve på nettopp utseendet. Ser man henne på gata er hun ikke akkurat som på bildene på bloggen - den selvsikre jenta man ser på bildene har jeg til gode å se "live" (sett henne mange ganger), og jeg synes egentlig mest synd på henne som går gjennom så mye unødvendige operasjoner, sminking og dill når hun var helt flott akkurat som hun var. Men bekreftelsesbehovet og ønsket om å være en av "de kule" tok åpenbart fullstendig overhånd, og med bloggen fikk hun oppmerksomheten hun søkte, nettopp pga. endringer i utseendet, og så ballet det på seg igjen og igjen og igjen - og her er vi.

Rumpa til SE (og Kardashian-folka) kommer til å sige nedover i løpet av få år, dvs. implantatene vil begynne å flytte seg nedover - de er jo ikke "ankret fast" i annet enn eksisterende fett, og fett holder ikke vekten av implantater oppe i all evighet (det er det samme for silikonpupper; de må justeres eller byttes ut etter noen år). Om et par år må hun enten reoperere (heise og flytte implantatene) eller ta implantatene ut. Regner med at hun innen den tid kommer til å ville ta dem ut, for store bleierumper kommer til å gå av moten med tida, og det er belastende for bein og rygg å ha en så unaturlig rumpe. Jeg tenker også at det må være trist å være forelder og vite at man har feilet så totalt med sitt eget barn. At man har satt til verden et menneske som man ikke har greid å lære noe så banalt enkelt som å være fornøyd med seg selv. Det er en form for omsorgssvikt.

HVORFOR vil du operere deg? Hva tror du kommer til å endre seg? Tror du at du på magisk vis våkner opp av narkosen og har fått injisert en megadose selvtillit? Sorry, det er ikke sånn menneskets psyke fungerer. Og det finnes det etter hvert ganske mange vandrende, usikre og misfornøyde bevis på rundt omkring. Både på ymse blogger og ute i gatene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nese som veldig få jenter har (aldri møtt en jente med likedan type nese som meg), den er skjev, lang og spiss og usymmetrisk. Den ødelegger harmonien i ansiktet mitt og jeg har blitt mobbet for den helt siden barneskolen (er nå i 30-årene).

Jeg tenker på operasjoner hver dag, men de bloggerne og kjendisene har motsatt effekt på meg, jeg blir bare enda mer skeptisk når jeg ser hvor opererte de ser ut. En god kirurg får resultatet til å se naturlig ut, ikke typisk operert. Sånn sett er den klinikken SE og Isabel har vært på totalt utelukket...de har jo eksakt samme korte oppstoppernesen som ikke passer ansiktet deres.

Anonymkode: 5fd57...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe kardashian (den eldste søstra) har kun tatt botox i ansiktet, hun har veldig naturlig rompe i forhold til søstrene sine.

Anonymkode: 3c0de...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Chloe kardashian (den eldste søstra) har kun tatt botox i ansiktet, hun har veldig naturlig rompe i forhold til søstrene sine.

Anonymkode: 3c0de...e03

Jeg mente kourtney... her er et bilde av henne, hun er mest naturlig og mye finere.

Screenshot_20170706-230656.png

Anonymkode: 3c0de...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...