Gå til innhold

Noen her som jobber på barneposten på Haukeland?


Sundal

Anbefalte innlegg

Da er det ikke barneavdelingen du skal ringe, men fastlegen din. Be om henvisning til psykolog.

Endret av Miss.Whitefox
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Miss.Whitefox skrev:

Da er det ikke barnelegen du skal ringe, men fastlegen din. Be om henvisning til psykolog.

Vær så snill og ikke rakk ned på meg. Jeg må snakke med de på barneposten nå. Vet du tlf nr direkte til barneposten?

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill og ikke rakk ned på meg. Jeg må snakke med de på barneposten nå. Vet du tlf nr direkte til barneposten?

Anonymkode: 31a0f...e6c

Les innkallelsesbrevet dere fikk i posten så finner du et nummer å ringe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Miss.Whitefox skrev:

Herlighet, for en tone og holdning! Har du hørt om Google? Det er da ikke nødvendig å gjøre seg så hjelpesløs.

https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken

https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/informasjon-til-parorande

https://helse-bergen.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/barn-pa-sjukehus

Trenger du mer informasjon om avdelingen dere skal på finner du dette ved å klikke på "Avdelinger" og finner riktig avdeling.

Hvis du har ytterligere spørsmål fikk du sikkert et telefonnummer i innkallelsen, og kanskje en mailadresse også.

Misstenker at denne damen kanskje ikke bør få komme i kontakt med avdelingen? Sentralbordet setter deg da over dit du ber om, men hvis hun ber om å få snakke med barneavdelingen fordi hun og datteren er pene, da spørs det om ikke det er andre avdelinger hun heller bør henvises til. 

Anonymkode: 4a36d...015

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Misstenker at denne damen kanskje ikke bør få komme i kontakt med avdelingen? Sentralbordet setter deg da over dit du ber om, men hvis hun ber om å få snakke med barneavdelingen fordi hun og datteren er pene, da spørs det om ikke det er andre avdelinger hun heller bør henvises til. 

Anonymkode: 4a36d...015

Min datter sliter veldig mye på skolen og hun har hatt det veldig vannskeligt. Så vær så snill å gi meg tlf nr direkte til barneposten nå!

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min datter sliter veldig mye på skolen og hun har hatt det veldig vannskeligt. Så vær så snill å gi meg tlf nr direkte til barneposten nå!

Anonymkode: 31a0f...e6c

Det er sommerferie... du har fått svar du ikke vil følge.

Anonymkode: 4a36d...015

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg skulle ringt dit og snakket med dem nå. Kan dere ikke bare gi meg tlf? 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, her er nummeret: 166 123

Anonymkode: 4d65f...170

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære ts, her er nummeret: 166 123

Anonymkode: 4d65f...170

Tusen takk skal du ha :)

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Nå har jeg ringt til Haukeland. Men de på sentralbordet nekter å sette meg over. Jeg håper at noen som jobber på barneposten kan gi meg svar her eller at noen kan gi meg tlf nr direkte til Barneposten. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Det er som sagt ikke bar en avdeling, det er flere. At du ikke vet hvilken avdeling det er snakk om gjør at det skurrer stort. 

Anonymkode: 00f53...850

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som sagt ikke bar en avdeling, det er flere. At du ikke vet hvilken avdeling det er snakk om gjør at det skurrer stort. 

Anonymkode: 00f53...850

Men jeg ringte 166 123 og da fikk jeg bekjed om at tlf nr ikke var i bruk. Det må finnes et annet tlf nr jeg kan ringe. Jeg må snakke med dem nå. Så jeg håper noen her inne kan tlf nr til barneposten. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tel:55 97 45 29

Anonymkode: affbd...9e1

Men er ikke det tlf nr til sentralbordet?

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske engstelig for datteren min nå. Jeg vet ikke hvordan de som jobber der er.

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske engstelig for datteren min nå. Jeg vet ikke hvordan de som jobber der er.

Anonymkode: 31a0f...e6c

Hvis du er SÅ engstelig, så bør det vel ikke være verre enn å ringe sentralbordet på sykehuset, og spørre om DE evt kan få noen til å ringe deg opp og svare på spørsmålene du måtte ha...?

Anonymkode: 70992...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er SÅ engstelig, så bør det vel ikke være verre enn å ringe sentralbordet på sykehuset, og spørre om DE evt kan få noen til å ringe deg opp og svare på spørsmålene du måtte ha...?

Anonymkode: 70992...311

Men jeg ønsker å ringe direkte til avdelingen og ikke til sentralbordet. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

https://helse-bergen.no/avdelinger/psykisk-helsevern/psykisk-helsevern-for-barn-og-unge/barnepost

Telefon ekspedisjon: 55 97 45 29
 
Telefon: 05300 | Vakttelefon (kveld / natt) 55 97 57 52
 
Her er informasjon om barnepost 3:
 
https://helse-bergen.no/seksjon/documents/pbu/brosjyre barneposten med forside - nynorsk.pdf
 
Denne informasjonen fant jeg ved et kjapt søk på internett. Jeg finner ikke mer informasjon på nettet enn andre. Nå har du fått disse verktøyene og det burde være nok til at du klarer å få tak i barneposten.
 
 
Endret av Ann Christin
Ryddet for slettet sitat. Ann Christin. mod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må være noen her inne som jobber på Barneposten. Vær så snill og svar. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å slutte å svare på tråden til TS, for hun kommer aldri til å gi seg. 

Anonymkode: b3c1c...fbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler dere å slutte å svare på tråden til TS, for hun kommer aldri til å gi seg. 

Anonymkode: b3c1c...fbc

Men jeg gir meg ikke før jeg får tlf nr direkte til barneposten. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...