Gå til innhold

Er det ikke litt mistenkelig med menn som har planter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt mistenkelig med menn som har planter?

Anonymkode: beb7a...80e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt mistenkelig med menn som har planter?

Anonymkode: beb7a...80e

Hvorfor skulle det være det?

Anonymkode: 8e283...304

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt mistenkelig med menn som har planter?

Anonymkode: beb7a...80e

Kan være homo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jo det er ganske rart. Det jeg skal fortelle deg er ikke info som du skal dele videre....  

Menn som har planter hjemme tilhører ofte et hemmelig brorskap som heter "Green thumbs society". Siden 1960-tallet har GTS plukket ut dem de har ansett som eliten blant studenter eller potensielle elite, ved å invitert dem med i sitt hemmelige, myteomspunne og eksklusive selskap. Møtene foregår enten i private hjem eller i ærverdige selskapslokaler. Formålet med brorskapet er hemmelig men det sies at det diskuteres hyppig plantemorfologi- studier av plantenes indre og ytre struktur og plantefysiologi - studiet av plantenes livsprosesser, næringsopptak, vekst og formering.

Kjennetegn for menn som er med i brorskapet er, en eller flere grønne planter i hjemmet, et hipster - aktig utseende, skjegg eller ubarbert, briller og skit under neglene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er planter en vaginating?

Anonymkode: dad4b...111

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra. Enda en tråd om homofobi og stereotypier. 

En ekte mann gir da f..n i hva andre mener og har akkurat så mange planter som han vil. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn som har planter ønsker egentlig å starte en plantasje av hasjplanter. For å teste ut side ferdigheter som gartner øver de seg først på uskyldig potteplanter. Vær på vakt når du ser menn fylle handlevogna på hagesenterne med tilsynelatende vanlige planter! Om et år eller to er det stor sannsynlighet for at husfred og geranium er bytta ut med livsfarlig Cannabis Sativa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Coolaid skrev:

Jo det er ganske rart. Det jeg skal fortelle deg er ikke info som du skal dele videre....  

Menn som har planter hjemme tilhører ofte et hemmelig brorskap som heter "Green thumbs society". Siden 1960-tallet har GTS plukket ut dem de har ansett som eliten blant studenter eller potensielle elite, ved å invitert dem med i sitt hemmelige, myteomspunne og eksklusive selskap. Møtene foregår enten i private hjem eller i ærverdige selskapslokaler. Formålet med brorskapet er hemmelig men det sies at det diskuteres hyppig plantemorfologi- studier av plantenes indre og ytre struktur og plantefysiologi - studiet av plantenes livsprosesser, næringsopptak, vekst og formering.

Kjennetegn for menn som er med i brorskapet er, en eller flere grønne planter i hjemmet, et hipster - aktig utseende, skjegg eller ubarbert, briller og skit under neglene. 

Sånn er det nok.

Da sier vi det.

Men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Fyfader. Så mye rart her i verden som en lurer på.

Å få ting til å vokse og gro er selvfølgelig veldig skummelt! De venter bare på at plantene er fullvokst og grønne. For å drepe dem. Med iskaldt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mordere har både drukket vann og sett grønne planter.

Hvis du ser en plante eier som drikker vann, da må du løpe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, mannlige bønder er farlige, altså.....

Selv har jeg en have, og planter både ute og inne. Hvem kan jeg melde meg for slik at jeg får hjelp?

 

jeg er så redd nå......

Anonymkode: b9121...9e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Døde planter er OK. Det hadde min mann første gang jeg var hjemme hos ham, og jeg følte at hele huset nærmest skrek etter en kvinnehånd. 

Anonymkode: 33897...3e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min(mann) har drivhus med masse planter, lagd seg blomsterbed og har blomster flere plasser. Han er ikke rar forde, men har noe å fylle opp hverdagen med. Dessuten får vi hjemmedyrka tomat, agurker, salat, krydder, bønner, jordbær og mye mye mer. 

 

Anonymkode: 65d71...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Her får du prisen for det dummeste jeg har lest i dag! :klaske:

Anonymkode: df53b...fc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt mistenkelig med menn som har planter?

Anonymkode: beb7a...80e

Er det du som var skeptisk til menn som leier leilighet i en annen tråd?

Anonymkode: 2757e...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...