AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #381 Del Skrevet 16. juli 2017 Her prioriteres på kvalitet og kvantitet. Ingen skal gå sultne og ingen skal føle at KG-bussen er gjerrige på den gode maten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. juli 2017 #382 Del Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Her prioriteres på kvalitet og kvantitet. Ingen skal gå sultne og ingen skal føle at KG-bussen er gjerrige på den gode maten. Jajaja. Det vet vi... Meeen..hvor skal vi nå? Og hvem er sjåffen? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #383 Del Skrevet 16. juli 2017 Bussen skal til USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #384 Del Skrevet 16. juli 2017 Hvor i USA drar vi først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #385 Del Skrevet 16. juli 2017 Hvor kunne du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #386 Del Skrevet 16. juli 2017 Jeg tenker også at vi ser på premieren til Game of Thrones på Kino og hvor alle er kledd i kostymer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #387 Del Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Hvor kunne du tenkt deg? Jeg tror vi har godt av litt gambling i Las Vegas. Viva Las Vegas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #388 Del Skrevet 16. juli 2017 Jeg i hivju karakterens drakt med løsskjegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #389 Del Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Jeg tror vi har godt av litt gambling i Las Vegas. Viva Las Vegas. Nei uff gambling burde jeg holde meg unna da jeg blir fort hekta o: brukte 300kr på en maskin hvor jeg bare kunne vinne godteri en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #390 Del Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg i hivju karakterens drakt med løsskjegg? På premieren i USA. Tror dette blir bra! Selv er jeg Samwell Tarly. 1 minutt siden, Winza skrev: Nei uff gambling burde jeg holde meg unna da jeg blir fort hekta o: brukte 300kr på en maskin hvor jeg bare kunne vinne godteri en gang Du trenger ikke gamble om du ikke har lyst. Vi kan se på de gode showene der. Cirque du Soleil og Pen and Teller har jeg lyst til å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. juli 2017 #391 Del Skrevet 16. juli 2017 Kom til Utøya med Zyrtec til meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 16. juli 2017 #392 Del Skrevet 16. juli 2017 JA, Las Vegas spennende byen hvor alt skjer...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #393 Del Skrevet 16. juli 2017 Jepp, denne turen kommer det til å bli laget film om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 16. juli 2017 #394 Del Skrevet 16. juli 2017 Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 16. juli 2017 #395 Del Skrevet 16. juli 2017 Atjo, atjohei....høysnue liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 16. juli 2017 #396 Del Skrevet 16. juli 2017 Yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 17. juli 2017 #397 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Neste stopp: Hvilken kjendiser har dere lyst til å møte? Selv har jeg lyst til å møte Neil Patrick Harris(How I Met Your Mother) og Elon Musk(Teslafyren, men han bor i området han også) Endret 17. juli 2017 av AnonymSjiraff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. juli 2017 #398 Del Skrevet 17. juli 2017 Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 17. juli 2017 #399 Del Skrevet 17. juli 2017 5 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Neste stopp: Hvilken kjendiser har dere lyst til å møte? Selv har jeg lyst til å møte Neil Patrick Harris(How I Met Your Mother) og Elon Musk(Teslafyren, men han bor i området han også) Vi må hilse på Angelina Jolie, Matt Dillon, Morgan Freeman, Tom Cruise, Matt Damon, Ben Stiller, Cameron Diaz, Danny De Vito, Megan Fox, Brad Pitt og David Hasselhoff og Pamela Andersson blant andre.. Og sikkert mange flere hvis vi har tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. juli 2017 #400 Del Skrevet 17. juli 2017 38 minutter siden, Fru Olsen skrev: Vi må hilse på Angelina Jolie, Matt Dillon, Morgan Freeman, Tom Cruise, Matt Damon, Ben Stiller, Cameron Diaz, Danny De Vito, Megan Fox, Brad Pitt og David Hasselhoff og Pamela Andersson blant andre.. Og sikkert mange flere hvis vi har tid Også, Emma Stone, Tom Hiddleston, Jonathan Rhys Meyers, Eva Green, James Franco, Chris Hemsworth, Jennifer Lawrence, Ryan Gosling, Leighton Meester, Ed Westwick........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå