AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #381 Skrevet 16. juli 2017 Her prioriteres på kvalitet og kvantitet. Ingen skal gå sultne og ingen skal føle at KG-bussen er gjerrige på den gode maten. 1
Jerry Lee Skrevet 16. juli 2017 #382 Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Her prioriteres på kvalitet og kvantitet. Ingen skal gå sultne og ingen skal føle at KG-bussen er gjerrige på den gode maten. Jajaja. Det vet vi... Meeen..hvor skal vi nå? Og hvem er sjåffen? Hæ?
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #386 Skrevet 16. juli 2017 Jeg tenker også at vi ser på premieren til Game of Thrones på Kino og hvor alle er kledd i kostymer. 1
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #387 Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Hvor kunne du tenkt deg? Jeg tror vi har godt av litt gambling i Las Vegas. Viva Las Vegas. 1
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #388 Skrevet 16. juli 2017 Jeg i hivju karakterens drakt med løsskjegg?
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2017 #389 Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Jeg tror vi har godt av litt gambling i Las Vegas. Viva Las Vegas. Nei uff gambling burde jeg holde meg unna da jeg blir fort hekta o: brukte 300kr på en maskin hvor jeg bare kunne vinne godteri en gang
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #390 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg i hivju karakterens drakt med løsskjegg? På premieren i USA. Tror dette blir bra! Selv er jeg Samwell Tarly. 1 minutt siden, Winza skrev: Nei uff gambling burde jeg holde meg unna da jeg blir fort hekta o: brukte 300kr på en maskin hvor jeg bare kunne vinne godteri en gang Du trenger ikke gamble om du ikke har lyst. Vi kan se på de gode showene der. Cirque du Soleil og Pen and Teller har jeg lyst til å se. 1
fiole Skrevet 16. juli 2017 #392 Skrevet 16. juli 2017 JA, Las Vegas spennende byen hvor alt skjer...... 1
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #393 Skrevet 16. juli 2017 Jepp, denne turen kommer det til å bli laget film om. 1
AnonymSjiraff Skrevet 17. juli 2017 #397 Skrevet 17. juli 2017 (endret) Neste stopp: Hvilken kjendiser har dere lyst til å møte? Selv har jeg lyst til å møte Neil Patrick Harris(How I Met Your Mother) og Elon Musk(Teslafyren, men han bor i området han også) Endret 17. juli 2017 av AnonymSjiraff 2
Gjest Fru Olsen Skrevet 17. juli 2017 #399 Skrevet 17. juli 2017 5 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Neste stopp: Hvilken kjendiser har dere lyst til å møte? Selv har jeg lyst til å møte Neil Patrick Harris(How I Met Your Mother) og Elon Musk(Teslafyren, men han bor i området han også) Vi må hilse på Angelina Jolie, Matt Dillon, Morgan Freeman, Tom Cruise, Matt Damon, Ben Stiller, Cameron Diaz, Danny De Vito, Megan Fox, Brad Pitt og David Hasselhoff og Pamela Andersson blant andre.. Og sikkert mange flere hvis vi har tid
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. juli 2017 #400 Skrevet 17. juli 2017 38 minutter siden, Fru Olsen skrev: Vi må hilse på Angelina Jolie, Matt Dillon, Morgan Freeman, Tom Cruise, Matt Damon, Ben Stiller, Cameron Diaz, Danny De Vito, Megan Fox, Brad Pitt og David Hasselhoff og Pamela Andersson blant andre.. Og sikkert mange flere hvis vi har tid Også, Emma Stone, Tom Hiddleston, Jonathan Rhys Meyers, Eva Green, James Franco, Chris Hemsworth, Jennifer Lawrence, Ryan Gosling, Leighton Meester, Ed Westwick........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå