Gå til innhold

Mensen/syklusen etter et mislykket IVF-forsøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp hatt et mislykket IVF-forsøk. Jeg fikk antakelig en kjemisk graviditet siden jeg hadde svakt positive graviditetstester og graviditetssymptomer i tre dager etter at eggløsningssprøyta skulle være ute av kroppen. Graviditetssymptomene avtok kraftig den siste dagen med positiv test og forsvant så i løpet av noen dager. Jeg begynte å blø på sykusdag 28 (mot normalt 27) og småblør nå på femte dagen. Det har ingen av dagene vært noen kraftig blødning, den tar seg liksom aldri opp. Nå virker det attpåtil som om blødningen er avtakende. Kan dette være alt?

Mine tidligere erfaringer med kjemiske graviditeter er at det gir kraftig blødning. Jeg sluttet med Lutinus for tre dager siden og tok det altså den første dagen med blødning. Kan virkningen av Lutinus henge igjen så lenge, slik at det er det som gjør at jeg ikke blør noe særlig (enda)?

Hvordan var din blødning etter et mislykket IVF-forsøk? Kom eggløsning og neste mens til normal tid? 

Anonymkode: 62099...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke så voldsomme blødninger etter IVF-forsøk.

Halveringstiden på Lutinus er veldig kort, så den er nok ute av kroppen for lengst. Det er grunnen til at vi må ta det tre ganger daglig :)

Hvis du ser på halveringstiden som er oppgitt i pakningsvedlegget (30 timer), er det helt klart at ovitrelle kan henge igjen en del lengre enn de 10 dagene man får beskjed om, hcg kan gjerne fanges opp av tester opp til 12-13 dager om man bruker de mest sensitive testene. Så det er ikke sikkert at du hadde kjemisk selv om du fikk positive tester etter at du trodde den skulle være borte.

Anonymkode: 9d59b...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...