Gå til innhold

Ventetid og fritt sykehusvalg..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en lang prosess med femar, primolut, metformin og vektnedgang for å få tilbake mensen og el, uten noe som helst positiv effekt. Har altfor høy amh, og ble i mai henvist til lap. Var for 14 dager siden inn til forkontroll, hvor legen ga klarsignal til opr. Fikk beskjed om å gå ned 1,5kg, altså bli under 100kg. Null stress. Fikk på fredag brev fra gynpol om at jeg kom til og få time i uke 51(!!!!!!) og at de dessverre ikke hadde dato og tidspungt enda. Vi har forsamtale til IVF i slutten av oktober. Synes alt går så jæ..lig tregt. Gyn mener at vi ikke kommer til og lykkes med ivf med så høy amh som jeg har nå, og mente jeg burde fått opr snarest for å være "klar" til oppstart ivf i høst. 

 

Noen som har noe råd, erfaringer el?

Anonymkode: b5947...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har fått en ventegarantidato så følger datoen deg uansett hvilket sykehus du velger. 

Når du ikke opplyser hvilket sykehus du skal til, så er det vanskelig å si noe mer. Men med ivf som tiltak ville jeg vært velig nøye med hvem og hvor jeg lot meg operere. 

Anonymkode: 77901...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til i trøndelag, så alt foregår gjennom fertillitetsklinikken og st.olavs hosp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger ventetidene på helsenorge.no, så går jo an å se der. Er det en undersøkende laparoskopi for infertilitet du skal til? Jeg tok min på Ullevål, og er veldig fornøyd med det. Kort ventetid var det også (3 uker da jeg ble henvist, jeg kom inn før).

Håper du finner ut av det :-)

Anonymkode: 147c9...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...