Gå til innhold

The secret diary of Kevin


Kevin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som den reddende engelen jeg er sveiper jeg innom så du kan kose deg med å titte på sixpacken min, mens din er under rekonstruksjon mener jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ganske bestemt å ha lest noe om sextørke hos Kevin i det siste.Kanskje du burde vente til i morgen?? Kan bli litt mye på en gang til en stakkar vet du :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som den reddende engelen jeg er sveiper jeg innom så du kan kose deg med å titte på sixpacken min, mens din er under rekonstruksjon mener jeg ;)

Akkurat som jeg ikke er varm nok fra før.....? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg vippe litt med ørene også? Eller tror du det ikke funker helt, alwa? :ler:

Med DE ørene tror jeg det hadde funket, Ninakanin. Tror du har fått meg til å bli ørefetishist, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ganske bestemt å ha lest noe om sextørke hos Kevin i det siste.Kanskje du burde vente til i morgen?? Kan bli litt mye på en gang til en stakkar vet du  :lol:

Har du hørt låten "Fyra sekunder..."? Be gentle.... Jeg er en tikkende bombe... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  God morgen, Kevin

God morgen ja... eller god dag er det vel bedre å si.... Fin morgen dette da, med så mye pent inne på dagboka mi! :sjarmor:

Ha en kjempekos helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bellatrix

Ikke så verst. Har vært syk, jeg også. Forkjølelse med påfølgende bihulebetennelse. Men nå føler jeg meg bedre. Har rydde og vaske-dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva har skjedd siden sist?

Bortsett fra å blakke meg fullstendig i å betale masse regninger, er det egentlig ikke stort å melde. Jeg gleder meg stort til 20. mars. Da er de ekleste regningene betalt og nedgravd, og da skal jeg ta en skikkelig helaften. Det skal jeg unne meg da! Because I’m worth it. :sjarmor:

Vel.... noe har jo skjedd da... som da jeg rulla rundt etter en vanvittig erotisk drøm. Jeg anbefaler alle gutter å IKKE forsøke noe lignende. En god beskrivelse på den følelsen er: smerte! En smerte som aldri ser ut til å forsvinne. Heldigvis så sitter det ikke så lenge i som en fulltreffer litt lenger ned, men vondt var det. Trodde jeg måtte til legevakta, men alt løste seg veldig bra, heldigvis. :oops:

En annen ting som skjedde var vanvittige startproblemer. Jeg hadde ikke brukt den på over en uke på grunn av sjukdom nevnt i annet innlegg i denne dagboka, og når jeg skulle fyre den opp, var det ikke liv å føle. Død var’n. Med litt skikkelig starthjelp fikk jeg fyrt den opp, og da må man jo bruke den en stund, ellers kan den jo få startproblemer igjen. Så jeg fyrte på, og det ble varmt og godt. Jeg holdt den gående i over en time for å lade den skikkelig opp. Og ja, det er bilen jeg snakker om... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...