Gå til innhold

The secret diary of Kevin


Kevin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8/1-05

Ok, nå må alle sarte sjeler lukke øynene her, for her kommer de første perversitetene i denne dagboka.

Det ble faktisk litt tid for meg selv i dag. Så hva skulle jeg gjøre? Her hadde jeg tatt meg av guttungen hver dag etter jobb denne uka ettersom moren hans jobbet kveld. Så jeg var vant til et høyt aktivitetsnivå, og mange sprell. Så kom jeg på det! Sex! Lenge siden sist! Så jeg fisket frem Charlotte fra under senga, og varmet henne opp til perfekt temperatur. Her skulle det utforskes og lekes, ja!

Så jeg tredde Charlotte på, og holdt på en stund. Litt kjedelig, kanskje? Det skjedde jo ikke akkurat så mye, annet enn at den deilige følelsen var der. Men i dag var ikke dette nok. Så hva kan man gjøre for å sprite opp sexlivet?

Aaaah! Stillinger, ja! Vi kan prøve andre stillinger! Stort sett var det alltid hun som satt oppå. Så jeg forsøkte misjonæren. Denne var litt klønete, ettersom rumpa mi ble liggende så vanvittig høyt opp i forhold til resten. Så vi skiftet stilling. Jeg tok henne bakfra. Det ble litt nedtur, ettersom det minnet veldig om når hun satt oppå. Skjeen var også en nedtur. Det var liksom litt sånn lik følelse uansett hvilken vei vi snudde og vendte på dette. Så tok jeg på en penisring med klitorisstimulator, men jeg tviler på at hun fikk mere ut av denne.

Så var hun begynt å bli litt kald, og jeg måtte varme henne opp igjen. Selvsagt mistet jeg reisningen. Prøvde å få'n inn i henne slapp, men hun var litt for trang, slik at den bare spratt ut igjen. Så gikk fantasien. Og for en fantasi. Da ble det fart på sakene, men konklusjonen av fantasiene var at jeg fikk for tidlig sædavgang. Kjedelig ettersom Charlotte ikke var ferdig. Heldigvis så holdt reisninga seg slik at jeg kunne fortsette. Så etter litt så kom jeg igjen. Charlotte var dessverre like taus. Kunne det virkelig tenkes at hun ikke følte dette like tilfredsstillende som meg? Jeg møtte ta en pause etter to strake, og selvsagt ringte telefonen. Da var liksom "the moment" borte. Charlotte var blitt kald igjen. Vi gikk og vasket oss, og snakket litt, men hun var helt stille nå også. Var hun virkelig ikke fornøyd?

Ellers fant jeg igjen den svarte, høyre sokken med kamel på, som jeg har lett etter siden november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom vi passerer 9/1-05 i stillhet, vil jeg si noen ord om 10/1-05:

Møkkadag! Ikke bare låste kjøringa si som jeg hadde satt på når jeg gikk fra jobb på fredag, slik at jeg ble forsinket i leveringen. Neida, Like før jeg skulle levere og tok en kvalitetssjekk av dataene, hadde også denne kjøringa kræsjet. Så jeg måtte be om ny kjøring, og får dermed ikke levert før i morgen ettermiddag. Grrrrr.... Kan bli bøter av slikt...

I tillegg var den siste minipizzaen gått til mannen foran meg i køen i lunsjen i dag... han hadde for å være på den sikre siden tatt TO...

Så skrev jeg ut 100 sider, før jeg oppdaget at det var så lite toner at skriften ble vond å lese.

Det var utsolgt for juice også, og jeg har fått en litt sår hals, så jeg trenger c-vitaminer. Har en flytende en, men den smaker så inn i %&###"&%%.....

Jepp, virkelig min dag.... dessuten, var jeg for rask med skjeggtrimmer'n der nede i sted... jepp, et fint kutt på selve... jah... :oops:

Fredag den trettende, pøh! Sign meg opp for mandag den tiende, anytime... :-?

(Endret etter at Alwa tok meg på datoer) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom vi passerer 9/1-05 i stillhet, og holder enda mer kjeft angående 10/1-05, vil jeg si noen ord om 11/1-05:

Siden du er så fremsynt skulle jeg gjærne ville vite om jeg vinner i lotto snart?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Dette er dæsken så typisk.... her kommer man til noen dager som er litt kjedelig, og med hendelser man helst ikke vil skrive sp mye om, og så glemmer man hele dagboka.... Typisk Kevin....

Vel, litt kjapp oppdatering siden sist:

På jobb:

Man går en spennende tid i møte på jobb med restrukturering av hele bedriften, og flytting av lokalet. Man blir kjøpt opp av en stor, sterk bedrift... Ikke moro ettersom man hadde et såpass unikt miljø her, men på den annen side åpner det for nye muligheter. Om man i det hele tatt får være med videre da....

Hjemme:

Tørrere enn Sahara og kaldere enn Sibir. Guttungen er dog helt herlig og det skjer mye i denne alderen.

Sportslig:

ryggvondt har ødelagt for treningen, og sixpacken er nesten forsvunnet. Må ta meg selv i nakken. Tottenham gikk på smell mot Chelski. :evil:

Kroppslig:

Litt stiv i ryggen enda, muskelvondt, men det kommer seg. Den har heldigvis ikke krympet mer! Blir alenetrening i helgen, det er helt klart!

Sexliv:

Det nærmeste jeg har vært å ha sex, var når ei jente gnei seg mot meg i heisen. Synd vi bare har 4 etasjer, for det var nærme.... :tunge1:

Flauser:

- Å ikke klare å la være å stønne når jenta gnei seg mot meg. Herregud, det er lenge siden.

- Å klare ufrivillig, uten å bruke hverken armer eller bein, å skifte kanal på tv'n hos ei venninne som skiftet foran meg...

- Gikk på grisesnørra etter å sende en handlevogn utfor en skråning... med meg selv oppi...

Humør:

Litt opp og ned, men jeg er jo en blid gutt, og lander på en sterk firer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strålende helg til dere og, jenter!

Helgen min blir slik:

Fredag - Herje med guttungen etter jobb, kanskje ta en tur til moder'n og fader'n på middag?

Lørdag - Levere tippelapp, og kose seg med noen brune på puben. Flørte heftig med bardama der, og kose seg med at man plukket 12 rette med en utbetaling på NOK 450.000. Snurre hjem i lykkerus og ølrus for å feire nyheten, for så å motta telefon fra Norsk Tipping om at man prikket inn lottorekka også, og stikker av med førstegevinsten på NOK 10 mill.... levere guttungen til moder'n og fader'n for å feire skikkelig...

Søndag - våkne opp med skikkelig kuppelhue sammen med en gjeng playboydamer og madammen, og erindre kjempesex sammen alle sammen....

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slik helgen egentlig ble:

9 rette i tipping, ingen ringte fra Hamar, og det er først i dag jeg er sånn noenlunde oppegående, slik at jeg orker å skrive disse ord, etter å hatt sammenhengende spysjuke og influensa siden natt til søndag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så uheldig du er :klem:

Håper denne helgen som begynner i dag vil svare til forventningene

Takketakk og en :klem: straight back atcha, babe! Du kan dette med å trøste! :)

Tipper helgen blir veeeeldig rolig og avslappende. Skal egentlig på Disney on Ice i morgen.... hadde gledet meg til å ta med guttungen, men nå ser det stygt ut. Han får nok sett den, men det ser ut til at jeg må bli hjemme.... :cry:

Men jeg trenger nok litt ro og fred i kroppen også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...