Gå til innhold

Skravlehjørnet - rommet for uformell prat


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da snakker vi altså om OSS....:ler: Jeg ble  nemmelig fryktelig bekymret om det hadde seg slik at jeg ikke kunne være med på leken:hoho:å smake på steken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en måte å få tak i servitøren på...så du kan få stek? :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se for meg litt fyldige, glinsende høstsupper akkurat nå. Det hadde smakt godt faktisk...
kjottsuppe-topfeatured.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg begynte å se for meg litt fyldige, glinsende høstsupper akkurat nå. Det hadde smakt godt faktisk...
kjottsuppe-topfeatured.jpg

Er det bacon i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble det veldig stille her i det blå huset, bare klokkene tikker. Jeg får sette på litt musikk, ja og så har jeg bilder fra turen i dag, + at jeg få stilt inn den dabbradioen så den ikke uler i natt. 

Noen som vil ha et oreo-kjeks? (jeg kan sende det i posten)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nietsoj skrev:

Nå ble det veldig stille her i det blå huset, bare klokkene tikker. Jeg får sette på litt musikk, ja og så har jeg bilder fra turen i dag, + at jeg få stilt inn den dabbradioen så den ikke uler i natt. 

Noen som vil ha et oreo-kjeks? (jeg kan sende det i posten)

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haihai til alle. :) 

13 timer siden, Winza skrev:

Er det bacon i?

Nei. :)  Oksekjøtt i den der. 

12 timer siden, Nietsoj skrev:

Nå ble det veldig stille her i det blå huset, bare klokkene tikker. Jeg får sette på litt musikk, ja og så har jeg bilder fra turen i dag, + at jeg få stilt inn den dabbradioen så den ikke uler i natt. 

Noen som vil ha et oreo-kjeks? (jeg kan sende det i posten)

Jatakk. Oreokjeks og bildevisning høres trivelig ut. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg oppriktig lyst på oksehalesuppe. Her er det høstvær, vinden uler som bare det og øsepøse regn i tette perioder....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig vær her hos meg. Da jeg stakk nesa ut for å lodde værstemningen på morgenen var det grått og nokså sikkert at det kom regn. Jeg dro ut i skogen min og da begynte regnet å smådryppe. Vinden økte og så åpnet slusene seg. Jeg gikk uten paraply og regnjakke, for sommerregn er av det gode for hele meg. Søkkbalut og fin ble jeg og da jeg gikk mot bilen etter hvert...skrudde gudene regnet sakte av og så holdt det opp. Da jeg hadde kjørt noen hundre meter var det som å kjøre igjennom et magisk slør, for plutselig kjørte jeg inn i sommeren...som om det var magi med i spillet og en snorrett grense gikk over asfalten. Det varte i tyve heite minutter, så kom regnet og kjøligheten igjen...og tordenskrall også i det fjerne. 

Dette er den fineste sommeren jeg har hatt på lenge - værmessig. :hoppe: 
*jeg liker ikke stabile sydentemper nemlig*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Merkelig vær her hos meg. Da jeg stakk nesa ut for å lodde værstemningen på morgenen var det grått og nokså sikkert at det kom regn. Jeg dro ut i skogen min og da begynte regnet å smådryppe. Vinden økte og så åpnet slusene seg. Jeg gikk uten paraply og regnjakke, for sommerregn er av det gode for hele meg. Søkkbalut og fin ble jeg og da jeg gikk mot bilen etter hvert...skrudde gudene regnet sakte av og så holdt det opp. Da jeg hadde kjørt noen hundre meter var det som å kjøre igjennom et magisk slør, for plutselig kjørte jeg inn i sommeren...som om det var magi med i spillet og en snorrett grense gikk over asfalten. Det varte i tyve heite minutter, så kom regnet og kjøligheten igjen...og tordenskrall også i det fjerne. 

Dette er den fineste sommeren jeg har hatt på lenge - værmessig. :hoppe: 
*jeg liker ikke stabile sydentemper nemlig*

Det var en usedvanlig vakker liten hverdagshendelse å lese :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...