Gå til innhold

Skravlehjørnet - rommet for uformell prat


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
1 time siden, Gregor Clegane skrev:

Jeg også. Et skikkelig bra TV-program. :) 

Har du sett da når han og Harald skal lede en nyhetssending? :P

 

Lo så jeg nesten grein :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det nok morro sammen...og hvis en tenker på at alt som sendes på tv har mange opptak... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...men nå hoppet det en "sommerens hit" inn i ørene mine...på spansk. :ohmy:
Jeg henvender meg til den/de spanskkyndige og vil gjerne ha en stor tjeneste utført...hva synger de
på sitt utenlandske mål? Plis? :nigo:

 

Han synger om kjerligheten til sin utkårede, hvordan han litt etter litt skal erobre henne med sakte pusting i nakken, hvisking i øret, kyssing........ja, ganske intime greier... hmmm :rodme: uten å være direkte ... men han har ingen hast, men sakte sakte - først rolig og så vill ( og helt uten å nevne amor eller corazon )

Hm, jeg har jo hørt sangen, men nå satte jeg meg ned og leste teksten. Teksten er dampende het og intim, - og en ganske fin kjærlighetserklæring (jeg ville kanskje ikke gitt den ut offentlig) men hurtigheten og stemmebruken på sangen avkjøler det hele en god del synes jeg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijjjoijjjjoijjj...såpass ja.:skratte:Så fint! Ehhh...jeg mener selvfølgelig tusen takk skal du ha for hjelpen. :biggrin: 
*tror jeg skal gjemme det innlegget der for å se det som en helt privat pm  :lur:  fra...osten til meg. *host* 

20 minutter siden, Nietsoj skrev:

Kjære Hoppetussa mi! "Jeg synger om kjerligheten til deg min utkårede, hvordan jeg litt etter litt skal erobre deg med sakte pusting i nakken, hvisking i øret, kyssing........ja, ganske intime greier... hmmm :rodme: uten å være direkte ... men jeg har ingen hast, men sakte sakte - først rolig og så vill ( og helt uten å nevne amor eller corazon )

*helt fenomenalt genialt* :laugh: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lett og fant en svensk syngegjennomgang av den....og du verden...man kan neppe få kilt inn
en eneste liten plastfoliebit mellom handlingene han synger om... Jeg får holde meg unna Puerto Rico
om det er sånn en blir tatt imot på flyplassen der. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Love is in the air?

I Puerto Rico er det nok en del av det ja.... :laugh: 
*nå skal jeg lytte litt til ostens låter og kommer tilbake med vurdering etterpå* 

Hmm...man kan lett bli forstyrret av bilder når ting skal vurderes sånn, men...
det lyder bedre med den spanske ja. :jepp:  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo enig i det, men mulig låta ble skrevet på spansk først. Oversettelser blir sjelden like bra. Jeg hørte den svenske versjonen av Despacito og den var litt annerledes i meningen.. jaja, nå er det i hvertfall å flate ut for min del.

Blir du med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg er jo enig i det, men mulig låta ble skrevet på spansk først. Oversettelser blir sjelden like bra. Jeg hørte den svenske versjonen av Despacito og den var litt annerledes i meningen.. jaja, nå er det i hvertfall å flate ut for min del.

Blir du med?

Sengekos på direkten? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane
10 timer siden, Winza skrev:

Har du sett da når han og Harald skal lede en nyhetssending? :P

 

Lo så jeg nesten grein :skratte:

Ja, det har jeg. Tror jeg har lagt ut den her. Har sett den opptil flere ganger, og ler så jeg griner hver gang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Nietsoj skrev:

Blir du med?

Mhm... :nigo: 

6 timer siden, Arabella skrev:

Sengekos på direkten? 

Jupp. Her sier vi det som det er. :biggrin: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...