Gå til innhold

Geitekillingen som kunne telle til 10. 000


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest noe tilfeldig
12 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Hvorfor blir jeg alltid sugd inn i disse telletrådene når jeg åpenlyst har meldt min avsky?!?

Ok da!! Jeg er med.. det er som å delta i bryllupet til en kjedelig tremenning man egentlig ikke liker så godt... 72 for @Dr. A. Kula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvorfor blir jeg alltid sugd inn i disse telletrådene når jeg åpenlyst har meldt min avsky?!?

Ok da!! Jeg er med.. det er som å delta i bryllupet til en kjedelig tremenning man egentlig ikke liker så godt... 72 for @Dr. A. Kula

Beklager, men det har jeg ikke fått med meg, du trenger selvfølgelig ikke delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Beklager, men det har jeg ikke fått med meg, du trenger selvfølgelig ikke delta.

..om det er åpen bar er det greit. 

74 for @AnonymSjiraff 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

73 for @Viernes

5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvorfor blir jeg alltid sugd inn i disse telletrådene når jeg åpenlyst har meldt min avsky?!?

Ok da!! Jeg er med.. det er som å delta i bryllupet til en kjedelig tremenning man egentlig ikke liker så godt... 72 for @Dr. A. Kula

:klem:

Sporty av deg at du tellet allikevel, Raven :kghjerte:

Nattklubben har åpen bar fra kl 21; går sikkert an å ta med seg drikke derfra :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès

Bare en liten opplysning, det er helt frivillig å delta, selv om du blir tagget, så trenger du ikke tagge noen tilbake, det er opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...