Gå til innhold

Når kommer mensen etter et mislykket IVF-forsøk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir det som en vanlig syklus eller vil mensen komme forsinket? 

Jeg tror dessverre at IVF-forsøket vårt har mislyktes og lurer på når mensen kommer. Har testedag imorgen. Normalt ville mensen ha kommet imorgen eller i overimorgen, og jeg ville ha spottet fra igår kveld. Hittil har jeg ikke sett tegn til noe blod, men dagens graviditetstest er negativ, så jeg regner med at det ikke har gått. Tror høyst sannsynlig at jeg har hatt en kjemisk graviditet siden jeg hadde svakt positive tester i tre dager etter at Ovitrelle skulle ha vært ute av kroppen, kombinert med at jeg hadde masse graviditetssymptomer i noen dager, som så forsvant - og så var testen negativ dagen etter. 

Når fikk du mensen etter et mislykket IVF-forsøk? Var syklusen normal med eggløsning til vanlig tid og neste mens til vanlig tid?

Anonymkode: 21dd3...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre om det negative forsøket ditt :( 

Jeg fikk mensen 2 dager før testdato på mitt første forsøk.

Er i ny rugeperioden nå og venter egentlig bare på mensen da jeg føler dette ikke har gått bra denne gangen heller. Ikke testdato før 4 juli, men har null symptomer... Så da er det å mote seg opp til siste forsøk i det offentlige som sikkert ikke blir før til jul med disse lange ventetidene :( 

Lykke til videre til deg :) 

Anonymkode: 6f56d...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...