Gå til innhold

Fins det oppriktig gode kristne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De beste kristne jeg har møtt i hele mitt liv er de fra Eritrea. Det er en hellig velsignelse over den befolkningen fra Gud. De kan ikke sammenlignes med skandinaviere, europere, asiater eller kristne arabere.

Endret av omarel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/6/2018 at 10:19 PM, omarel said:

De beste kristne jeg har møtt i hele mitt liv er de fra Eritrea. Det er en hellig velsignelse over den befolkningen fra Gud. De kan ikke sammenlignes med skandinaviere, europere, asiater eller kristne arabere.

ok

Anonymkode: 46400...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 29/6/2017 den 12.54, Gjøksuppe skrev:

Vi er alle syndige mennesker. Men jeg er redd for at den godhet og kjærlighet du leter etter ikke nødvendigvis er av Gud men av kjødet. Det er derimot helt korrekt at mange som sier de er kristne er ledet av djevelen og ikke Kristus Jesus, og gjør alt for å lede menneskene bort fra Herren. 

Ledet av djevelen? Hva mener du med det?

Jeg er selv kristen, og det står i bibelen at alle troende er under Guds beskyttelse. Hvordan kan de da være besatt av djevelen? Det gir ikke mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ledet av djevelen? Hva mener du med det?

Jeg er selv kristen, og det står i bibelen at alle troende er under Guds beskyttelse. Hvordan kan de da være besatt av djevelen? Det gir ikke mening

Er du, eller sier du at du er kristen? «The devil goes to church»...

Endret av Gjøksuppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnest noen få kristne jeg har respekt for, men det er veldig få. Er aldri dømmende eller nedlatende. Holder sin tro for seg selv.

Jeg er oppvokst i ei lita vestlandsbygd, å jeg kan love dere at jeg har sett min del av dobbeltmoral og jævelskap

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man må skille mellom katolikker og protestanter. 

Anonymkode: 883f3...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat
38 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Er du, eller sier du at du er kristen? «The devil goes to church»...

Hva i alle dager? Er jeg djevelen?😂😂Og nei, djevelen går ikke i kirken, derimot holder han seg så langt unna Gud som mulig. Han vet han har tapt og at Jesus seiret på korset. Han tørr ikke gå inn et sted med Guds tilstedeværelse. 

Ja, jeg er kristen

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hva i alle dager? Er jeg djevelen?😂😂Og nei, djevelen går ikke i kirken, derimot holder han seg så langt unna Gud som mulig. Han vet han har tapt og at Jesus seiret på korset. Han tørr ikke gå inn et sted med Guds tilstedeværelse. 

Ja, jeg er kristen

Jeg skrev i innlegget du siterte «sier de er kristne», derfor kommentaren. Hvis du går i en kirke hvor presten er pedofil og forkynner gjerning for frelse, ja da er det ikke en Kristi ambassadør som står der og taler...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, bullehurk skrev:

Finnest noen få kristne jeg har respekt for, men det er veldig få. Er aldri dømmende eller nedlatende. Holder sin tro for seg selv.

Jeg er oppvokst i ei lita vestlandsbygd, å jeg kan love dere at jeg har sett min del av dobbeltmoral og jævelskap

Blant kristne?

Anonymkode: f7fb0...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blant kristne?

Anonymkode: f7fb0...d78

Ja, selvfølgelig. Hvem er det vi snakker om her ?  Blant bussjåfører ?+

Anonymkode: a9e61...61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst i et kristent hjem å har fått gode kristne verdier med meg, men har funnet ut at ingen er mer falske, dømmende osv, dersom de gjør noe galt feks bedrageri, står hele pinsebevegelsen el lign å støtter dem å det er bare å be om tigivelse, dersom du lever etter janteloven, kardemommeloven og norges lover, da lever du bra....

Anonymkode: d7fde...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 time siden, Gjøksuppe skrev:

Jeg skrev i innlegget du siterte «sier de er kristne», derfor kommentaren. Hvis du går i en kirke hvor presten er pedofil og forkynner gjerning for frelse, ja da er det ikke en Kristi ambassadør som står der og taler...

Nei, men det er heller ingen demon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Jegskulleønskeat said:

Nei, men det er heller ingen demon. 

jo.

Anonymkode: 46400...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

jo.

Anonymkode: 46400...414

Hva er din definisjon på demon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig finnes det gode religiøse mennesker, men må innrømme at jeg er skeptisk.

Anonymkode: 3819f...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...