Gå til innhold

Ta med små barn på Pride?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det White Pride? I så fall tror jeg barn har godt av å se mangfold og at alle mennesker er like mye verdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare topp å ta med barn på paraden. Vi tok med akkurat-fylt-2-åringen i fjor, og hun syntes det var kjempegøy en stund, men ble så redd på grunn av veldig høyt støynivå på noen av flåtene. Men da gikk vi bare rundt og titta i byen istedenfor - masse folk og liv. Men avslappende med små barn i store folkemengder i byen er det jo ikke, men det var vel ikke målet heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg hadde droppet å ta med narnet hadde vært en konkret trussel mot paraden. Mitt barn er 3 og jeg ser at han allerede han mye større aksept for alt mulig enn det jeg hadde som barn. Jeg vil fortsette den utviklingen. 

Anonymkode: 03faf...ce1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 28.6.2017 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Man kan jo aldri vite sikkert hvor det smeller neste gang, men noen steder og arrangementer er mer utsatt. En parade med homofile kan være et mål for terrorister som har noe i mot homofile. Jeg føler i hvert fall at jeg lever mer om jeg tar noen forhåndsregler enn om jeg og familien min blir drept i et terrorangrep. 

Anonymkode: 7a3ad...f5b

Og en fullsatt kirke med kristne på en søndag...man kan ikke la frykten ta overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2017 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Prise er et FREAKSHOW.... Skulle tro det var konkurranse om å se mest jævlig ut.

Det er for MEGET spesielt interesserte, og ikke noe du burde utsette et barn for.

Anonymkode: 9994f...682

Verre at barn utsettes for slike holdninger du har.....

Anonymkode: 2677f...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og så på paraden i år. Flere hadde tatt med barna sine for å se på. Ikke en eneste sadolærhomse med pisk å se. Det var en bra parade og morsom dag. :)

Anonymkode: eafcf...9e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...