Gå til innhold

Foreldreløse barn solgt som sexslaver


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så akkurat på nyhetene at foreldreløse barn i Indonesia nå blir solgt til adopsjon eller sexhandel..

Hvor onde folk kan bli slutter aldri og forundre meg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper nyheten ikke stemmer, men tror desverre at muligheten er til stede. Nå har Indonesia bestemt at ingen barn skal kunne adopteres bort i en måned - slik at de får mer oversikt over antall foreldreløsebarn (så det på nyhetene nettopp). Men de mangler et godt registreingssystem, så om de klarer å hindre ondskapen, er usikkert.

På Sri Lanka er det dessuten meldt om voldtekter og voldtektsforsøk av barn og unge.

Kan man kalle seg sivilisert når ikke de svakeste blir tatt vare på og beskyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Noen ganger så kjeder det meg å skrive -Ja det er så forferdelig, det er så fælt, grusomt, syke mennesker osv...............

Det er verden som er helt skrudd! Tror mange av de som får seg til å selge barn i en sånn situasjon til et slikt formål, har fått hjernen/samvittigheten sin ødelagt, av syke mennesker de å. Å slik er det syke mennesker skaper nye syke mennesker, det hele er en ond sirkel med masse offer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

man må jo trøste seg med da at de sannsynligvis aldri kommer til himmelen, hvis gud eller jesus kommer tilbake og skal dømme oss, og at jeg håper de får et jævlig liv, de som gjør dette, og at de på en eller annen måte er skadet mentalt, eller ikke har samvittighet, og at de vil lide for dette.amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...