Gå til innhold

Er norske kvinner veldig hårsåre?


Gjest Komme i form.

Anbefalte innlegg

Gjest Komme i form.

Det skal ingenting til for at du går beskjed om at du er frekk.

Folk vil ha at vi sier vår mening. Når vi har sagt meningen vår. SÅ FREKK DU ER.  Er svaret man får.

Hva forventes egentlig. Kjenner jeg derfor svarer JA og NEI, i hytt og pine mange ganger . 

 

Hva tror dere?

Har det noe med hvor du bor i landet?

Jeg orker ikke snakke med folk lengre hverken irl, eller på nett. For alt man sier blir jo galt.

Ja jeg snakker mye med meg selv for å opprettholde stemmebåndet.😉😊

Hva er dine opplevelser der ute. 

Endret av Komme i form.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt at jeg er frekk etter fylte 15. Noen blir iblant litt fornærmet når jeg sier min mening, men det må man tåle. 

Jeg blir iblant litt småsnurt selv også. ;)

Dersom man får mange slike tilbakemeldinger, må man nesten spørre seg selv om man kan ordlegge seg litt mer skånsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komme i form.
3 minutter siden, absinthia skrev:

Har ikke hørt at jeg er frekk etter fylte 15. Noen blir iblant litt fornærmet når jeg sier min mening, men det må man tåle. 

Jeg blir iblant litt småsnurt selv også. ;)

Dersom man får mange slike tilbakemeldinger, må man nesten spørre seg selv om man kan ordlegge seg litt mer skånsomt.

Kan det bli mer skånsomt. Når man ikke svarer da? Jeg har slutta å svare. Og får da å beskjed om at jeg er frekk.  Da blir det feil. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange setter pris på at man er direkte. Men det krever nok et litt nærmere forhold, enn hvis det er en tilfeldig bekjent du snakker med. Folk må kjenne din personlighet for å vite at det ikke er vondt ment. Forøvrig er jeg enig i at det er bedre å snakke med seg selv, i de fleste tilfeller.

Anonymkode: 3d364...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

"Alle" er hårsåre uansett om det er kvinner eller menn og uansett hvor de kommer fra, skulle tro det var på mote å være mest mulig hårsår nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

"Alle" er hårsåre uansett om det er kvinner eller menn og uansett hvor de kommer fra, skulle tro det var på mote å være mest mulig hårsår nå for tiden.

Eksempler på dette?

Anonymkode: 9d344...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Komme i form. skrev:

Det skal ingenting til for at du går beskjed om at du er frekk.

Folk vil ha at vi sier vår mening. Når vi har sagt meningen vår. SÅ FREKK DU ER.  Er svaret man får.

Hva forventes egentlig. Kjenner jeg derfor svarer JA og NEI, i hytt og pine mange ganger . 

 

Hva tror dere?

Har det noe med hvor du bor i landet?

Jeg orker ikke snakke med folk lengre hverken irl, eller på nett. For alt man sier blir jo galt.

Ja jeg snakker mye med meg selv for å opprettholde stemmebåndet.😉😊

Hva er dine opplevelser der ute. 

Du har ikke vurdert tanken på at er deg selv og ikke alle andre folk det er noe galt med? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Komme i form. skrev:

Det skal ingenting til for at du går beskjed om at du er frekk.

Folk vil ha at vi sier vår mening. Når vi har sagt meningen vår. SÅ FREKK DU ER.  Er svaret man får.

Hva forventes egentlig. Kjenner jeg derfor svarer JA og NEI, i hytt og pine mange ganger . 

 

Hva tror dere?

Har det noe med hvor du bor i landet?

Jeg orker ikke snakke med folk lengre hverken irl, eller på nett. For alt man sier blir jo galt.

Ja jeg snakker mye med meg selv for å opprettholde stemmebåndet.😉😊

Hva er dine opplevelser der ute. 

RASIST!!

Anonymkode: 9b37f...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange måter å "si en mening" på. Nå vet vi jo ikke hvordan du uttrykker din mening til de andre rundt deg, kanskje du gjør det på tidspunkter det ikke passer, kanskje du er unødvendig krass - vi vet jo ikke. Her er det mange variabler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til folk som får de til å synes du er frekk da? Eksempel?

Jeg anser meg selv å være en direkte person, men har aldri merka at noen har blitt fornærma. Tror det spørs på måten du fremlegger meningene dine og kommuniserer med andre mennesker på..

Anonymkode: c5a78...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at du faktisk er frekk? Om du til stadighet opplever at folk blir støtt av deg er det vel en mulighet for det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

RASIST!!

Anonymkode: 9b37f...656

Tviler på at det har med individets rase å gjøre. Det virker som hun snakker om samtaler blant familie, venner, egne.

Anonymkode: c6212...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner generelt er hårsåre. Vi er forskjellige iforhold til menn, både sosiallt sett og hvilken hormoner vi har overskudd av som kan styre følelsene våre. Kvinner har mye østrogen  som gjør at vi får humørsvingninger, pms, blir dramatiske, følelsesladd og inn mellom alt dette hårsåre ja. Dessverre. Alle kvinner er jo forskjellige så er noen kvinner som ikke reagerer like kraftig som andre. Dette er en av grunnene til at vi også er underlegen mannen. Mange ganger blir logikk og fornuft totallt overkjørt av følelsene våres på en negativ måte

Anonymkode: 3c996...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

"Alle" er hårsåre uansett om det er kvinner eller menn og uansett hvor de kommer fra, skulle tro det var på mote å være mest mulig hårsår nå for tiden.

Feil.Alle er ikke hårsår nei. Menn har lavere terskel for å bli fornærmet, hårsår og er i manhe tilfeller ganske carebear. De bryr seg ikke like mye om små bagateller som vi damer gjør

Anonymkode: 3c996...c36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner generelt er hårsåre. Vi er forskjellige iforhold til menn, både sosiallt sett og hvilken hormoner vi har overskudd av som kan styre følelsene våre. Kvinner har mye østrogen  som gjør at vi får humørsvingninger, pms, blir dramatiske, følelsesladd og inn mellom alt dette hårsåre ja. Dessverre. Alle kvinner er jo forskjellige så er noen kvinner som ikke reagerer like kraftig som andre. Dette er en av grunnene til at vi også er underlegen mannen. Mange ganger blir logikk og fornuft totallt overkjørt av følelsene våres på en negativ måte

Anonymkode: 3c996...c36

Er jammen ikke sikker på at du er kvinne. Underlegen mannen???

Anonymkode: 9d344...5f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner generelt er hårsåre. Vi er forskjellige iforhold til menn, både sosiallt sett og hvilken hormoner vi har overskudd av som kan styre følelsene våre. Kvinner har mye østrogen  som gjør at vi får humørsvingninger, pms, blir dramatiske, følelsesladd og inn mellom alt dette hårsåre ja. Dessverre. Alle kvinner er jo forskjellige så er noen kvinner som ikke reagerer like kraftig som andre. Dette er en av grunnene til at vi også er underlegen mannen. Mange ganger blir logikk og fornuft totallt overkjørt av følelsene våres på en negativ måte

Anonymkode: 3c996...c36

Kan ikke annet enn å le. For en vill påstand

Anonymkode: c5a78...8eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

"Alle" er hårsåre uansett om det er kvinner eller menn og uansett hvor de kommer fra, skulle tro det var på mote å være mest mulig hårsår nå for tiden.

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner generelt er hårsåre. Vi er forskjellige iforhold til menn, både sosiallt sett og hvilken hormoner vi har overskudd av som kan styre følelsene våre. Kvinner har mye østrogen  som gjør at vi får humørsvingninger, pms, blir dramatiske, følelsesladd og inn mellom alt dette hårsåre ja. Dessverre. Alle kvinner er jo forskjellige så er noen kvinner som ikke reagerer like kraftig som andre. Dette er en av grunnene til at vi også er underlegen mannen. Mange ganger blir logikk og fornuft totallt overkjørt av følelsene våres på en negativ måte

Anonymkode: 3c996...c36

Hahahaaaa! Prøver du å "krenke" oss? Sorry, men vi ler bare! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jammen ikke sikker på at du er kvinne. Underlegen mannen???

Anonymkode: 9d344...5f2

Jeg er kvinne. Vi er underlegen mannen. Er det så vanskelig å innrømme. De har testosteron som gjør dem overlegen.

Jeg er realist og har ingen problemer med å si at vi er underlegen menn. De er sterkere, raskere og gjør det bedre enn oss på nesten alle fronter og det har de gjort i alle år. Ingenting gale i det egentlig

Anonymkode: 3c996...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...