Gå til innhold

Flere som har brukt / skal bruke femar?


VeronicaAmanda

Anbefalte innlegg

Heisann  

 

Litt om meg er 30 barn nr 2 , prøvd en stund nå og funnet ut av at jeg ikke har eggløsning :( så har fått Letrozol nå nylig av privat gynokologen . 

Er startet på dem nå for første gang , er på dag nr 3 og har 2 dager igjenn, jeg fikk beskjed om å spise 1 om dagen i 5dager .  

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lå på operasjonsbordet med laparoskopi for utredning av barnløshet en drøy uke etter at henvisningen ble sendt. Nå hadde jeg litt flaks siden en annen ble syk og jeg kunne stille på kort varsel.

Men mitt tips er: Ta kontakt med sykehuset og si at du kan stille på kort varsel hvis det er sykdom e.l. som gjør at folk ikke kan møte opp til timen sin. Du kan spare MYE tid på det (jeg rakk ikke det før de ringte, men det var uansett planen).

Anonymkode: eb8b2...de3

Absolutt et godt tips! Jeg bruker også gjøre lignende : sette meg på ringeliste i tilfelle sykdom ell lign :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mellia skrev:

Heisann  

 

Litt om meg er 30 barn nr 2 , prøvd en stund nå og funnet ut av at jeg ikke har eggløsning :( så har fått Letrozol nå nylig av privat gynokologen . 

Er startet på dem nå for første gang , er på dag nr 3 og har 2 dager igjenn, jeg fikk beskjed om å spise 1 om dagen i 5dager .  

 

 

 

 

Var det så at dere prøver på nr 2 eller har du 2 barn :) ? 

Hvordan synes du kuren er, mye bivirkninger? Hvor mange kurer skal du gå på? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2017 den 22.58, VeronicaAmanda skrev:

Var det så at dere prøver på nr 2 eller har du 2 barn :) ? 

Hvordan synes du kuren er, mye bivirkninger? Hvor mange kurer skal du gå på? :) 

Heisann vi prøver på nr 2 :) ,   

Det eneste er mye luft i magen :P ellers har jeg ikke merket til noe

 Mannen min reiser på jobb i August så foreløpig håper vi at det klaffer denne mnd ellers rekker jeg kansje 1 kur til før han reiser vekk i 3 mnd :( så da er det nok ikke noe vits å ta etter disse 2 kurene vist det ikke klaffer . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mellia skrev:

Heisann vi prøver på nr 2 :) ,   

Det eneste er mye luft i magen :P ellers har jeg ikke merket til noe

 Mannen min reiser på jobb i August så foreløpig håper vi at det klaffer denne mnd ellers rekker jeg kansje 1 kur til før han reiser vekk i 3 mnd :( så da er det nok ikke noe vits å ta etter disse 2 kurene vist det ikke klaffer . 

Da er vi i lik alder og situasjon. Hvor lang tid tok det før dere fikk nr1? Slet dere da også... og hvordan lykkes det :) ?

Så kjedelig at du kanskje må vente i 3mnd.... forstår det er frustrerende! 

Luft i magen kan man da leve med :P Det er jo bare en forsmak på hvordan det er å være gravid igjen, Hahaha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2017 den 9.24, VeronicaAmanda skrev:

Da er vi i lik alder og situasjon. Hvor lang tid tok det før dere fikk nr1? Slet dere da også... og hvordan lykkes det :) ?

Så kjedelig at du kanskje må vente i 3mnd.... forstår det er frustrerende! 

Luft i magen kan man da leve med :P Det er jo bare en forsmak på hvordan det er å være gravid igjen, Hahaha :) 

Med nr 1 ble vi bokstaveligtalt gravide på 1 uke ( første forsøk ) , Har du barn fra før :)? Hvor lenge har dere vært prøvere ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Mellia skrev:

Med nr 1 ble vi bokstaveligtalt gravide på 1 uke ( første forsøk ) , Har du barn fra før :)? Hvor lenge har dere vært prøvere ? 

Såpass ja, da var du heldig. Med prinsessa vår var vi prøver i ca 3,5år før vi ble gravide. Vært sammen med mannen min i 11år, 10 av de har vært uten prevensjon. Så ikke super fruktbar akkurat :( 

Ble gravid syklusen etter et mislykket IVF forsøk, så er overbevist om at jeg bare trenger litt hormon støtte.

Nå har vi prøvd 1år på nr 2. Så begynner å bli litt utålmodig :( forventer menstruasjon i morgen eller mandag, da begynner min første syklus med Femar. Så tvi tvi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Såpass ja, da var du heldig. Med prinsessa vår var vi prøver i ca 3,5år før vi ble gravide. Vært sammen med mannen min i 11år, 10 av de har vært uten prevensjon. Så ikke super fruktbar akkurat :( 

Ble gravid syklusen etter et mislykket IVF forsøk, så er overbevist om at jeg bare trenger litt hormon støtte.

Nå har vi prøvd 1år på nr 2. Så begynner å bli litt utålmodig :( forventer menstruasjon i morgen eller mandag, da begynner min første syklus med Femar. Så tvi tvi :) 

Så mye likt her :) vært sammen med mannen i 13 år men med prevansjon da :/ , vi begynte prøvingen på Onsdag så fort han kom hjem :fnise:, og har lagt inn aksjer annenhver dag nå , håper det har klaffet . Lykke masse til med femar håper det gjør det den skal for oss :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mellia skrev:

Så mye likt her :) vært sammen med mannen i 13 år men med prevansjon da :/ , vi begynte prøvingen på Onsdag så fort han kom hjem :fnise:, og har lagt inn aksjer annenhver dag nå , håper det har klaffet . Lykke masse til med femar håper det gjør det den skal for oss :) 

Ja, tvi tvi for oss begge <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...