Gå til innhold

Fikk hjelp av Reiki! Det må da ha funket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noen år siden nå. Men jeg fikk en følelse jeg aldri har opplevd før etter reikibehandling. Altså, det er jobbing med chakra. Jeg har prøvd healing og alt det der før, og egentlig bare tenkt det var bullshit. Det funket ikke. Det var mamma som prøvde det på meg, og hun kontaktet dame på telefonen. Disse tror jeg det kan være en del kjeltringer av , for å si det sånn da. 

Men vi fikk tilfeldigvis kontakt med ei som kunne reiki. Og jeg merket ikke resultat før et par dager etterpå. Men jeg fikk plutselig kjemi med folk. Jeg følte for første gang st jeg var normal og på bølgelengde med folk. Jeg fikk tillit og klarte smalltalk. Jeg klarte liksom alt som hjeg ikke hadde klart før. Jeg dro på byen, ut blandt folk uten å bli sliten. Uten å drikke til og med og klarte å holde på energien. Helt til en helg, jeg tok med en vinflaske, bare for å drikke som de andre. Jeg begynte å bli redd for å falle tilbake. Tenk om alkohol ødelegger virkningen av behandlingen?! Og kanskje det var det den gjorde. Litt sakte, men sikkert, falt jeg tilbake til det jeg slltid har slitt med. Lite energi, orket ikke folk, dårlig humør, følte ikke at folk hendvende seg med den lette tonen til meg som til andre. Jeg var tilbake til den spesielle og stille meg. Jeg tenker, så herlig det må være for folk som er slik fra naturens side. Men neida, min kropp ville tilbake til sin gamle jeg. Og dette irriterer meg grønn!!

Anonymkode: b2259...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen år siden du fikk behandlingen? Er det vanlig reiki healing som man helst skal ha tre behandlinger med en uke mellomrom? Uansett er det helt vanlig med en forbigående forverring av alle typer alternative behandlinger som f.eks. healing, homeopati, osteopati, naprapati, osv...  Men evt forverringer pleier som regel å komme i løpet av de neste månedene for så å forsvinne igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Selvfølgelig virker det ikke om du tenker at "din kropp bare vil tilbake tilbake til sitt gamle" og om du konstant er redd for å falle tilbake vil du det tilslutt. Tydelig at du har Noe å lære her hvertfall 😊

Men et tips! Lær å heale deg selv, ikke bruk penger på folk som "eventuelt" kanskje kan det. Ja, du kan hente inspirasjon og lærdom av andre, men ikke i form av healing. Du kan faktisk bli avhengig av det og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...