korallrev Skrevet 25. juni 2017 #81 Del Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, Komme i form. skrev: Ja der er mange flotre svar på det trådstarten.😊 Bloggging er et vanskelig tema. For ikke alle er toppbloggere og tjener penger på bloggingen. Og vil heller ikke si at det et bloggerens feil . Jeg mener det er 3 parten sin feil. For bloggere skal vel promotere produkter fra 3 part om jeg ikke tar helt feil? De halvsmå bloggene blogger vel for seg selv og de som føler at deres blogg treffer dem.😊 Svaret ditt gir ingen mening til det jeg skrev. Jeg mener at i denne tråden blandes det mellom det å skrive en blogg (som vel ingen nekter noen) og det å få skrive hva en vil på et diskusjonsforum med regler, spesifikt på Rampelys. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Komme i form. Skrevet 25. juni 2017 #82 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) 12 minutter siden, korallrev skrev: Svaret ditt gir ingen mening til det jeg skrev. Jeg mener at i denne tråden blandes det mellom det å skrive en blogg (som vel ingen nekter noen) og det å få skrive hva en vil på et diskusjonsforum med regler, spesifikt på Ok Endret 25. juni 2017 av Komme i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 25. juni 2017 #83 Del Skrevet 25. juni 2017 4 minutter siden, Komme i form. skrev: Bloggging er et vanskelig tema. For ikke alle er toppbloggere og tjener penger på bloggingen. Og vil heller ikke si at det et bloggerens feil . Jeg mener det er 3 parten sin feil. For bloggere skal vel promotere produkter fra 3 part om jeg ikke tar helt feil? Så bloggere skal slippe å holdes ansvarlig for at regelverket følges fordi det er en potensiell stor skummel tredjepart som prøver å utnytte den stakkars bloggeren? Det må være noe av det dummeste jeg har hørt! Jeg har blogget i snart fem år, har tidvis et firesifret antall lesere om dagen og har konsekvent siden starten takket nei til sponsing. For to uker siden takket jeg også nei til et ganske lukrativt tilbud også, fordi jeg ikke orker papirmølla med å føre regnskap og betale skatt av produktenes utsalgsverdi og dermed i praksis gå i tap på bloggen. Man kan like det eller la være, men jeg er inneforstått med at det er slik det virker. Skal jeg holdes utenfor dette fordi man går ut i fra at jeg fordi jeg er en stakkars blogger er for tilbakestående til å forstå hvordan et samfunn fungerer og at vi alle må bidra til fellesskapet? Nei takk! Jeg forlanger faktisk å bli behandlet som et voksent, tenkende menneske på lik linje med alle andre, selv om jeg tilfeldigvis skriver en blogg! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Komme i form. Skrevet 25. juni 2017 #84 Del Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, Deltidsjente skrev: Så bloggere skal slippe å holdes ansvarlig for at regelverket følges fordi det er en potensiell stor skummel tredjepart som prøver å utnytte den stakkars bloggeren? Det må være noe av det dummeste jeg har hørt! Jeg har blogget i snart fem år, har tidvis et firesifret antall lesere om dagen og har konsekvent siden starten takket nei til sponsing. For to uker siden takket jeg også nei til et ganske lukrativt tilbud også, fordi jeg ikke orker papirmølla med å føre regnskap og betale skatt av produktenes utsalgsverdi og dermed i praksis gå i tap på bloggen. Man kan like det eller la være, men jeg er inneforstått med at det er slik det virker. Skal jeg holdes utenfor dette fordi man går ut i fra at jeg fordi jeg er en stakkars blogger er for tilbakestående til å forstå hvordan et samfunn fungerer og at vi alle må bidra til fellesskapet? Nei takk! Jeg forlanger faktisk å bli behandlet som et voksent, tenkende menneske på lik linje med alle andre, selv om jeg tilfeldigvis skriver en blogg! Ja ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 25. juni 2017 #85 Del Skrevet 25. juni 2017 @Komme i form. Les det jeg skrev en gang til, er du snill... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Komme i form. Skrevet 25. juni 2017 #86 Del Skrevet 25. juni 2017 Akkurat nå, Deltidsjente skrev: @Komme i form. Les det jeg skrev en gang til, er du snill... Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 25. juni 2017 #87 Del Skrevet 25. juni 2017 @Komme i form. 1. Du kan skrive blogg om det du vil. Så lenge det ikke skader andre, som for eksempel uthenging av andre, hets, diskriminering og så videre. 2. Du kan bli sponset om du vil, og noen VIL sponse deg. Så lenge du/andre bloggere følger gjeldende regelverk for markedsføring. Eller la være for å beholde integritet, som Deltidsjente gjør i sin blogg. 3. Det er mange som blogger om betente emner, som sykdom, psykisk sykdom, samfunnsdebatt etc. Det er helt ok. De blogger som blir nevnt her på KG er de som provoserer mest, men det finnes ros også. Blant annet en tråd om Polliani og Deltidsjente sin blogg, som mange liker her inne. Hvilken blogger som blir debattert er opp til hver enkelt bruker. Du også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. juni 2017 #88 Del Skrevet 27. juni 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep og persondebatt. Pga dette vil tråden bli stengt. - Pavilion, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg