Gå til innhold

Hva gjør dere for å få mest mulig brunfarge i solarium?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men når disse pigmentflekkene utvikler seg til noe mer seriøst, det er vel ikke like alvorlig som føflekkkreft?

Anonymkode: bd44b...d3e

Det kommer jo helt annen på hvor lenge kreften har fått holde på, og hvor hissig den er. Så der er forskjellig fra person til person. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha å fy faen. Men hvor vanlig er dette her til lands? Det der var greit solbrente folk ja.

Anonymkode: bd44b...d3e

Dette er fra den årlige greia til VG. Hvor de ber folk sende inn sitt solbrent bilde. Er like galskap hvert år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, MissPierce skrev:

Det kommer jo helt annen på hvor lenge kreften har fått holde på, og hvor hissig den er. Så der er forskjellig fra person til person. 

Dette er fra den årlige greia til VG. Hvor de ber folk sende inn sitt solbrent bilde. Er like galskap hvert år. 

Men tilbake til solariumet. Bruker du de solkremene? Eller er det best uten? 

Anonymkode: bd44b...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spm til: Bør jeg ha på meg trusa eller soler dere nakne der?

Anonymkode: bd44b...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tilbake til solariumet. Bruker du de solkremene? Eller er det best uten? 

Anonymkode: bd44b...d3e

Har svart på det i innlegg 25.

Bruker ikke om jeg ikke skal rett hjem, for man blir ofte veldig seig av de kremene. 

Anonymkode: f88f1...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har svart på det i innlegg 25.

Bruker ikke om jeg ikke skal rett hjem, for man blir ofte veldig seig av de kremene. 

Anonymkode: f88f1...dcb

Det var fra meg. Kom borti ab knappen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MissPierce skrev:

Det var fra meg. Kom borti ab knappen 

Hvor mange ganger har du tatt sol denne mnd?

Anonymkode: bd44b...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har du tatt sol denne mnd?

Anonymkode: bd44b...d3e

7

På Brun og Blid appen kan du se tidligere soltimer...Veldig greit å kunne ha oversikt over hvilke dager man har tatt sol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissPierce skrev:

7

På Brun og Blid appen kan du se tidligere soltimer...Veldig greit å kunne ha oversikt over hvilke dager man har tatt sol. 

Fyfaen, altså er ikke det greit mye?

Anonymkode: bd44b...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fyfaen, altså er ikke det greit mye?

Anonymkode: bd44b...d3e

20min to ganger i uken. 

Tar som regel mandag og fredag. Men har blitt litt andre dager nå. 

Har tatt sol den 2, 5, 9, 13, 17, 20, 24

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, MissPierce skrev:

20min to ganger i uken. 

Tar som regel mandag og fredag. Men har blitt litt andre dager nå. 

Har tatt sol den 2, 5, 9, 13, 17, 20, 24

 

Hvorfor tar du så mye? Holder det ikke med f.eks 4 ganger pr mnd. Du mister da vel ikke farge av det.

Anonymkode: bd44b...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hva tenker du om å bulke, deffe ,trene styrke, ikke trene styrke, cardio, ikke cardio, styrkeprogram nummer 644 i forslagsrekken? Folkens, denne brukeren er bare tjukk i hodet. Hejheijjjjj Smash.

Anonymkode: 3c677...1d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar du så mye? Holder det ikke med f.eks 4 ganger pr mnd. Du mister da vel ikke farge av det.

Anonymkode: bd44b...d3e

Føler jeg svarer på det samme om og om igjen. 

Tar mer sol fra mai til august, enn resten av året. Liker å litt mer farge om sommeren enn om høsten, vinteren og tidlig på våren. Da tar jeg ca hver 10 dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du ikke egentlig fått svar på det du lurer på i disse tre trådene? 

Er vel flere tråder også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, hva tenker du om å bulke, deffe ,trene styrke, ikke trene styrke, cardio, ikke cardio, styrkeprogram nummer 644 i forslagsrekken? Folkens, denne brukeren er bare tjukk i hodet. Hejheijjjjj Smash.

Anonymkode: 3c677...1d9

Hva jeg tenker om det? Jeg tenker at jeg skal feie over mammaen din, i første rekke. Så tar vi de andre tinga.

Anonymkode: bd44b...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, MissPierce skrev:

Føler jeg svarer på det samme om og om igjen. 

Tar mer sol fra mai til august, enn resten av året. Liker å litt mer farge om sommeren enn om høsten, vinteren og tidlig på våren. Da tar jeg ca hver 10 dag. 

Du tar sol på sommeren, når det er megamye sol i andre deler av verden? Men på vinteren, når det er kaldt overalt, så vil du ikke ta sol nei.

Blir spennende å se deg om 5 år.

Anonymkode: bd44b...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/24/2017 den 16.58, MissPierce skrev:

Det han skriver om å ikke bli solbrent er en veldig viktig ting. Des oftere man blir solbrent, des større sjanse for hud/føflekk kreft. 

Sol er ikke farlig, men å bli solbrent er det. 

Når man ser hvor ille solbrent folk blir år etter år, så er ikke jeg sjokkert over at folk får kreft. 

Tar selv sol, men aldri mer enn 25min. Heller litt oftere, og kortere tid. Har du ikke tatt særlig sol, så er 35min galskap. Jeg får stadig komenter på at jeg har blitt brun, og jeg tar 20min ca. 2 ganger i uken nå. Smører da med solkrem med minimum 25 når jeg er ute. Har også faktorer 15/20 i sminken min.  Holder vedlike om høst/vinter med 20min ca.hver 10 dag. 

Bruker også selvbruning for å boste fargen. 

 

Hvilken selvbruningskrem vil du anbefale? (Som ikke stinker for mye pigment..?)

Anonymkode: 49edb...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Visste ikke at folk faktisk tok solarium lenger?! Skikkelig 90-talls. Kreftgrill´n kalles det jo på folkemunne nå...

Synes det er vanvittig harry å være skikkelig brun. Hvis du tar en titt rundt deg så er det nesten utelukkende navere og andre uheldige sjeler som er skikkelig brune. 

Anonymkode: 5d35e...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar sol på sommeren, når det er megamye sol i andre deler av verden? Men på vinteren, når det er kaldt overalt, så vil du ikke ta sol nei.

Blir spennende å se deg om 5 år.

Anonymkode: bd44b...d3e

Det er jo på sommeren man viser HUF.

Jeg er ikke den det gjelder, men selv tar jeg kun sol på forsommeren eller et par-tre uker i forkant av en vinterferie i sydlige strøk for å ikke bli fort brent eller se ut som et spøkelse de først dagene i bikini.

Bør jeg da ta hele vinteren i tillegg, mener du? Er jo en helserisiko, dyrt og tar tid så ser ikke helt poenget..

Anonymkode: 49edb...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo på sommeren man viser HUF.

Jeg er ikke den det gjelder, men selv tar jeg kun sol på forsommeren eller et par-tre uker i forkant av en vinterferie i sydlige strøk for å ikke bli fort brent eller se ut som et spøkelse de først dagene i bikini.

Bør jeg da ta hele vinteren i tillegg, mener du? Er jo en helserisiko, dyrt og tar tid så ser ikke helt poenget..

Anonymkode: 49edb...70c

Hud ikke HUF skulle det stå 😆

Anonymkode: 49edb...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar sol på sommeren, når det er megamye sol i andre deler av verden? Men på vinteren, når det er kaldt overalt, så vil du ikke ta sol nei.

Blir spennende å se deg om 5 år.

Anonymkode: bd44b...d3e

Tar som sagt heller kontrollert sol i solarium, og bruker minimum 25 ute ellers. Er jeg i varmere strøk går det i 30 og oppover. 

Går ikke rundt å ser ut som Lorden, som er ditt store forbilde 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...