Gå til innhold

Migranter laget veisperring – sjåfør døde


Jus sanguinis

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Jus sanguinis skrev:

Kjøttet har du allerede fått, jeg har sagt hva mine selvforklarende løsninger er, men som du hele tiden unngår med intellektuell gymnastikk, og derfor gidder jeg ikke gjenta det for en keiser som fortsatt er like naken som før.

 

Jeg har lest igjennom svarene dine i tråden engang til. Du har lagt skylda på en del folk, men du har ikke kommet med noen forslag til bedre løsninger.

Så jeg tror ikke du har løsninger. Hvis du har kan du vel bare sitere dem her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, stan skrev:

Hvis du har kan du vel bare sitere dem her?

http://forum.kvinneguiden.no/?app=core&module=system&controller=content&do=find&content_class=forums_Topic&content_id=1115481&content_commentid=19971462

Tilstrekkelig maktbruk. Tilstrekkelig fravær av muligheter for opphold. Sette nasjonalstaten tilbake i førersetet. 

Se, dette er ikke så vanskelig hvis du bare er villig til å forstå hva du leser, men deri har vi kanskje det bakenforliggende problemet bak din påtatte mangel på forståelse, eller mer presist intellektuelle gymnastikk?

 

Endret av Jus sanguinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 23.01, Jus sanguinis skrev:

Ni eritreere er pågrepet i Frankrike, etter at en lastebilsjåfør omkom da han kjørte inn i en veisperring de hadde opprettet i Pas-de-Calais-regionen.

Ifølge lokale myndigheter hadde eritreerne veltet trær over hovedveien til Calais, for å tvinge lastebiler til å stanse. Dette i håp om at de da kunne snike seg om bord og komme seg videre til Storbritannia.

Hvor lenge skal europeiske myndigheter la immigrasjonskatastrofen vedvare?

 

Jeg ser ikke hva vi i Norge kan gjøre med det? Det virker som Macron og Co er liberale og støtter innvandring og globalisering. 

Anonymkode: b07ed...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

http://forum.kvinneguiden.no/?app=core&module=system&controller=content&do=find&content_class=forums_Topic&content_id=1115481&content_commentid=19971462

Tilstrekkelig maktbruk. Tilstrekkelig fravær av muligheter for opphold. Sette nasjonalstaten tilbake i førersettet. 

Se, dette er ikke så vanskelig hvis du bare er villig til å forstå hva du leser, men deri har vi kanskje det bakenforliggende problemet bak din påtatte mangel på forståelse, eller mer presist intellektuelle gymnastikk?

 

Flott. Linken peker på et av mine egne innlegg, så det gjorde meg ikke mye klokere.

Hva er tilstrekkelig maktbruk? Maskingevær?  

Men jeg ser at om mulighetene for opphold begrenses kan det ha en effekt. Men hvordan skiller vi mellom de utlendingene vi ønsker og er helt avhengige av? 

Nasjonalstaten er jo viktig, men hvordan blir forholdet til en stadig mer global økonomi?

Eller er det først og fremst islamsk innvandring som er problemet? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke hva vi i Norge kan gjøre med det? Det virker som Macron og Co er liberale og støtter innvandring og globalisering. 

Anonymkode: b07ed...611

Vi i Norge kan stemme frem ikke-liberale/ikke-globalistiske politikere som er villig til å holde faenskapet utenfor Norge og den norske nasjonalstatens suverene grenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stan skrev:

Hva er tilstrekkelig maktbruk? Maskingevær?  

Tilstrekkelig maktbruk for å beskytte nasjonalstatens grenser er at folk slutter å komme, selvfølgelig. Dette er allerede gjentatt til det kjedsommelige. Hva er egentlig ditt formål med å bedrive slik intellektuell gymnastikk? Alle ser at keiseren fortsatt er like naken som før, og dette er langt over grensen til det kjedsommelig repetitive. 

6 minutter siden, stan skrev:

Men hvordan skiller vi mellom de utlendingene vi ønsker og er helt avhengige av? 

Tøveprat, det er bare globalistisk tøveprat at nasjonalstaten Norge er avhengig av innvandring.

 

6 minutter siden, stan skrev:

Nasjonalstaten er jo viktig, men hvordan blir forholdet til en stadig mer global økonomi?

Man stopper, reverser og avskaffer den globaliserte økonomien selvfølgelig. Hva trodde du, at globalismen er en naturlov? Man handler med de land og regioner som den norske nasjonalstaten og det norske folk er tjent å handle med, intet mer og intet mindre.

 

6 minutter siden, stan skrev:

Eller er det først og fremst islamsk innvandring som er problemet? 

Globalisme og innvandring er problemet. Muslimer og islam bare bidrar til å avsløre hvor jævlig langt ute på jordet galskapen egentlig befinner seg.

Stopp globalismen! Nasjonalisme for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...