Gå til innhold

Politiet skryter av Frp: – De ønsker det beste for politiet


Jus sanguinis

Anbefalte innlegg

På 6/27/2017 den 22.24, jabx skrev:

Det er forskjell på beskyttelse av åndsverk, og det det opprinnelige forslaget til åndsverklov la opp til for noen år siden.

Nei, FrP vil ikke straffe ekstreme meninger. De vil frata ekstremister statlige privilegier.

Frp har i likehet med de andre politiske partiene ønske om en klammest mulig hånd på sosial frihet. De er bl.a for en massiv bevæpnet politistat som ikke ligner grisen, jeg blir rett og slett kvalm. De opptrer nøyaktig som de religiøse funamentalistene i Usa, og selv om de snakker mye om religiøs vanvidd i musliske miljøer er de minst like på jordet selv. De er moralistiske, overvåkende og spiller ofte på folks frykt og offermentalitet. Jeg er totalt anarkist og sterk mostander av det politiske systemet i sin helhet som bunner i religiøse og moralske lover og tekster. Alle partiene er sosial-fascisitske, så kan man kun ''velge'' om man ønsker en sosialistisk sosial-fascistisk stat eller en liberalkonservativ sosial-fascistisk stat. Jeg blir også dårlig av å tenke på den forgiftningen de har bragt inn i samfunnet over så lang tid, og jeg føler at man blir tvunget til å leve i en tvangstrøye uten noen som helst medbestemmelsesrett fordi flertallstyranniet alltid rår. Personvern, frihet fra overvåking, politistat og sosial kontroll er totalt fraværende hos alle politiske partier.

Anonymkode: 5a316...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frp har i likehet med de andre politiske partiene ønske om en klammest mulig hånd på sosial frihet. De er bl.a for en massiv bevæpnet politistat som ikke ligner grisen, jeg blir rett og slett kvalm.

Anonymkode: 5a316...9e3

Nei, det er det slett ikke. De er for generell bevæpning av politiet, altså at politiet skal bære pistol i beltet i stedet for å måtte låse det ut fra bilen når det smeller. Men reglene for bruk skal ikke endres. Politiets våpenbruk skal fortsatt være like strengt regulert.

Du må prøve å la være å gulpe opp tåpelige utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jabx skrev:

Nei, det er det slett ikke. De er for generell bevæpning av politiet, altså at politiet skal bære pistol i beltet i stedet for å måtte låse det ut fra bilen når det smeller. Men reglene for bruk skal ikke endres. Politiets våpenbruk skal fortsatt være like strengt regulert.

Du må prøve å la være å gulpe opp tåpelige utsagn.

Velvel, jeg synes normalt det er deprimerende å diskutere politikk, men tåpelighets-argumenter trigger bare enda mer frustrasjon og da får jeg lyst til å svare. Herketeknikker er dårlig strategi mot slike som meg, det er jo også en form for sosial kontroll. I politikerverden er det dog arroganse, usynliggjøring eller moralistiske argumenter som gjelder mot oss ikke-politiske.

Det er et sykdomstegn at man overhodet trenger politi og millitær, det er tegn på et vanstyre. Ingen er født 'onde', alle er et resultat av det samfunnet man er oppvokst i, ettersom verden er deterministisk. Vi har store strukturelle feil i samfunnet som er grunnen til at folk blir såkalte kriminelle. Mange kriminaliteter går også kun utover en selv, for eksempel the war on drugs. Drugs er ikke avhengighetsskapende, det er buret rundt en og de sosiale problemene som sørger for opprettholdelse av en flukt fra virkeligheten. Og man kan ikke skylde på dem for at de ønsker å flykte fordi fri vilje finnes ikke. Økonomisk kriminalitet ville ikke vært et tema hvis man hadde en ressursbasert økonomi. Alle må få sine basiske behov dekt, menneskers grådighet vil ikke kunne opprettholdes i overskuelig fremtid.

Kunne også sagt mer om hva jeg mener om den moralistiske allmenne rettsoppfatning, for innehar mye sinne for uegnete, maktsyke, korrupte makthavere og deres nytteløse nikkedukker med uhelbredelig sauementalitet. Demokrati er et flertallstyranni. Nå har vi et mindretallstyranni, og er slettes ikke noe bedre. Anarki er eneste muligheten for et maktfritt samfunn. Hørte Frp si at for å bli norsk statsborger må man sverge troskap til landet og demokratiet. Og vi som allerede er norske borgere og imot demokratiet skal miste det? Frp er et fascistisk parti som i likhet med andre politiske partier ikke skjønner hvor skadelige den sosiale kontrollen og moralismen er. Jeg har rett og slett gitt opp menneskeheten, fordi den er håpløst.

Anonymkode: 5a316...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...