Gå til innhold

spontan abort.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spontan aborterte i dag... En del blod, klumper og var takvise smerter i mage og rygg. Nå er det ikke vondt mer. Blodet er friskt, rent og ikke noe tegn til klumper/rester lenger. Var i uke 9-11 Er i god fysisk form, kjenner ingenting, uten om en stor tomhet. Hvis det fortsetter og ikke blir vondt igjen kan jeg regne med at aborten har vært fullstendig? Legen ba meg bare vente og se, skulle ta kontakt med legevakt om det ble ille. 

Anonymkode: 08a6b...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff..klem til deg.

Det høres ut som det har gått som det skal. Det skal på en måte komme ut en god del mer en man tenker er inni der ut i fra hvor langt en er kommet. At smertene er over og blødningen avtar tyder på fullstendig tømming. Du må nesten bare se det an de neste dagen.

Anonymkode: 60297...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff..klem til deg.

Det høres ut som det har gått som det skal. Det skal på en måte komme ut en god del mer en man tenker er inni der ut i fra hvor langt en er kommet. At smertene er over og blødningen avtar tyder på fullstendig tømming. Du må nesten bare se det an de neste dagen.

Anonymkode: 60297...a8a

Takk for svar. Jeg synes ikke det kom så utrolig mye. Sett for meg mer liksom... men der kan vel komme en skikkelig tømming senere kanskje??

Anonymkode: 08a6b...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg synes ikke det kom så utrolig mye. Sett for meg mer liksom... men der kan vel komme en skikkelig tømming senere kanskje??

Anonymkode: 08a6b...3c0

Ville bare tatt tiden til hjelp. Men null smerter og avtagende blødning betyr fort at dette var det hele..

Anonymkode: 60297...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: klem til deg - så trist.

Da jeg mistet i uke 8 kom det ut flere knyttenevestore klumper, og det kom klumper i 6-7 dager. Jeg blødde i nesten fire uker. Det varierer jo sikkert fra person til person, men hvis du  mistet i dag tror jeg at jeg ville regne med at det kan ta seg opp litt igjen (og sikkert gå litt opp og ned) før du er ferdig med det hele.

Anonymkode: 77435...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Jeg mistet også i uke 10, tok medisinsk abort, da kom det STORE mengder blod og jeg hadde sterke smerter samt at jeg ble blodfattig dagen etterpå pgs den stoe blødningen. Var ikke til å ta feil av, jeg ville tatt en ultrslyd for å sjekket eventuelt rester da dette i verste fall kan føre til infeksjon. Jeg har fremdeles små rester etter 4 uker men de rekner med at dette skal komme ut ved neste menustrasjon. Hvis du får magesmerter eller feber må du ihvertfall ta kontakt med lege. 

Anonymkode: 1803d...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...