Gå til innhold

Er det noen som har som hobby å SE på ting på finn.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har det som hobby? Hvis man en eller annen gang selger noe på finn, så ser man at man f. eks har 50 visninger. Men ingen henvendelser. 

Noen som bare liker å kikke? Hender jeg kikker på finn også, men..

Anonymkode: 2393b...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hobby og hobby. Det hender jeg søker på finn.no, ja, og ser hva som er der, uten å ha som tanke å kjøpe. 

Jeg liker best å se på boliger. Det er både for å følge med på markedet, se hva ting selges for, med tenke på verdi på egen bolig, og fordi det rett og slett er kjekt å snoke i andres hjem.

Men at det er mange klikk og lite henvendelser, kan jo like gjerne komme av at folk er på utkikk etter den type ting du selger, men de liker ikke den tingen/prisen du vil ha for den tingen. Eller de skal selge selv og ser på hva andre legger ut for å få tips om hvilken pris de bør legge seg på. 

Anonymkode: 7fda1...200

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hobby og hobby. Det hender jeg søker på finn.no, ja, og ser hva som er der, uten å ha som tanke å kjøpe. 

Jeg liker best å se på boliger. Det er både for å følge med på markedet, se hva ting selges for, med tenke på verdi på egen bolig, og fordi det rett og slett er kjekt å snoke i andres hjem.

Men at det er mange klikk og lite henvendelser, kan jo like gjerne komme av at folk er på utkikk etter den type ting du selger, men de liker ikke den tingen/prisen du vil ha for den tingen. Eller de skal selge selv og ser på hva andre legger ut for å få tips om hvilken pris de bør legge seg på. 

Anonymkode: 7fda1...200

Ja, jeg ser jo på samme annonser for å se pris. Nå har jeg lagt meg litt imellom hva som allerede ligger ute der, så prisen er det ikke noe å stusse på. Bildene er helt ok (tatt med mobil). 

Anonymkode: 2393b...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Å kalle det en hobby er vel kanskje å dra det litt langt, men jeg kikker på mange annonser på Finn hver eneste dag. Boliger, hunder, noen typer møbler og en del interiørting er favorittene mine. 
Ser jeg noen skikkelig kule eller fascinerende ting, så besøker jeg gjerne samme annonse flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen annonser jeg sjekker ofte på for eksempel datamaskiner jeg liker. Jeg kan jo ikke kjøpe alle, så da må jeg jo følge med for å finne noe bra.

Leiligheter og boliger både til leie og salg sjekker jeg regelmessig for å se om det er noe om frister.

Er ikke en hobby da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på båter, hus, av og til biler, hest og hund. En gang i blant på de andre dyrene som ullgris og alpakka. Av og til på campingvogner for det er litt kult med hus på hjul. Er mer et tidsfordriv enn hobby.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye penger, og noen ganger føler jeg for å handle nye klær selv om jeg ikke trenger det, For meg hjelper det å gå til et nettbutikk, legge klærne jeg kunne tenkt meg i handlekurven- og når jeg er lei sletter jeg handlekurven og gjør noe annet i stedet. Det slukker faktisk min shoppelyst :P 

Anonymkode: 01940...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker spesielt innom finn for å se på alle dyrene og da spesielt hunder og valpene da jeg er mye mere enn gjennomsnittet glad i hunder. Er innom der daglig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Finn sjekker jeg kun ut mine interesefelt. Det er ganske interessant å bare se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg sjekker innom Finn.no et par ganger i uka for å se på boliger til salgs, mest fordi det er spennende å følge med i markedet, og jeg kjenner en del som planlegger å kjøpe framover. Men hobby, nei det er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bruker innmellom noen timer på å kikke på diverse retro- og antikksaker på finn.no. Det kan kanskje kalles en slags sporadisk hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Jeg har definitivt det å se på hus/leiligheter på finn som en hobby ja... Er innom hver dag for å se, og pusser opp/ møblerer de i hodet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det ikke som hobby, og jeg gjør det ikke hver dag, men jeg kikker i blant på Finn etter leiligheter til salgs i et par-tre bydeler i Oslo, deriblant min egen bydel. Både for å sjekke markedet og for å se hva slags priser det er nå, hvordan ting forandrer seg osv. Adresse er en merkelig ting altså. En 20 minutters spasertur herifra, koster tilsvarende leiligheter i like gamle blokker som min, for 1,3-1,4 mill. MER enn min. Bare pga nabolaget regnes som litt finere, og er "hvitere" om jeg kan si det sånn. Innvandrerne har rottet seg sammen i gatene her jeg bor.

Andre ganger ser jeg på hundevalper til salgs. Drømmer i blant om en hund til, men pga kostnader får jeg vel begrense meg til den ene jeg har. Pluss at jeg ikke orker jobben med å gjøre en valp til husrein.

 

Anonymkode: 28263...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...