Gå til innhold

Hva betyr dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 Juni fikk jeg positiv eggløsningstest, deretter har jeg fått negative, tok en i kveld for moro skyld, å den er her:

denne er vel positiv ? Hvorfor får jeg positiv eggløsningstest 11 juni og idag 21 juni ? :-/ hva betyr det? Får ikke kroppen min til eggløsning ? :/

rimelig skuffet nå :-( håper noen vil ta seg tid til å svare. image.thumb.jpeg.d3b4ef408377e4942f14bbbe3915fbff.jpeg

Anonymkode: f6964...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt graviditetstest? Noen får positiv el test når de er gravide.. For hvis du hadde positiv el test 11 juni så er du jo 9-10 dpo idag. 

Anonymkode: 41eef...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tråden for tester, så vi andre slipper å klikke oss i i denne typen uønskede tråder. 

Lær deg og å skrive overskrifter slik at vi andre forstår at vi får tissepinnen din midt i fleisen når vi komme rinn i tråden og kan unngå det! 

Anonymkode: 587aa...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk tråden for tester, så vi andre slipper å klikke oss i i denne typen uønskede tråder. 

Lær deg og å skrive overskrifter slik at vi andre forstår at vi får tissepinnen din midt i fleisen når vi komme rinn i tråden og kan unngå det! 

Anonymkode: 587aa...b58

Føler du deg krenka, eller hva er greia?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den over som foreslår at den kan være positiv igjen fordi du er alt gravid. Kjøp en graviditetstest, sjekk og oppdater tråden!..haha:)

Anonymkode: 9232d...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først idag fikk jeg negativ el test. Vil det da si at mensen kommer ( om jeg ikke er blitt gravid ) iløp av 14 dager? Har egentlig ikm i mårra. ( vanligvis 34 dager syklus).. 

Anonymkode: f6964...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.6.2017 den 1.50, AnonymBruker skrev:

Bruk tråden for tester, så vi andre slipper å klikke oss i i denne typen uønskede tråder. 

Lær deg og å skrive overskrifter slik at vi andre forstår at vi får tissepinnen din midt i fleisen når vi komme rinn i tråden og kan unngå det! 

Anonymkode: 587aa...b58

hahaha

Anonymkode: d0c31...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først idag fikk jeg negativ el test. Vil det da si at mensen kommer ( om jeg ikke er blitt gravid ) iløp av 14 dager? Har egentlig ikm i mårra. ( vanligvis 34 dager syklus).. 

Anonymkode: f6964...a23

Ja, det vil ta ca 14 dager, hvis dette betydde at du slet med eggløsning og ikke fikk eggløsning før i går-i dag. (Ville prøvd i dag også, siden eggløsning er 12-36 timer etter positiv test i fall der er et egg du kanskje kan rekke nå).

Anonymkode: 9232d...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en sporadisk eggløsning også, eller?

Anonymkode: a9d43...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...