Gå til innhold

Sterke smerter og engstelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter med kramper og smerter i hoftene/bekkenet når jeg har menstruasjon. Når mens er over er smertene der fremdeles pga en tidligere skade jeg har i bekken/hofte. Er nå i midten av tyve åra. De smertene er så ille at jeg blir sengeliggende og omtrent invalidisert når det står på som verst.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med råd? Noe jeg kan gjøre for å bli bedre smertemessig?

Jeg/vi er ikke en graviditetsprøver nå, men vil etterhvert bli det. Jeg har begynt å bli litt bekymret for at jeg ikke kan klare å bære frem et barn naturlig, legen sier at keisersnitt blir aktuelt i mitt tilfelle, og det er noe jeg har slått meg til ro med. Men er redd for å få enda verre smerter etter et svangerskap. Vaginal fødsel er svært risikabelt for min helse, derfor blir det fremtidig ks. Har operert 4 ganger før så jeg vet hva operasjoner kommer med.

Anonymkode: 01ca4...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bedre å kontakte lege eller gynekolog? 

Anonymkode: 0afa4...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva slags skade du har fra før, men du har ikke endometriose? Kan være noe å ha i bakhodet hvis du etterhvert ender opp med å få problemer med å få barn (ikke for å gjøre deg engstelig)

Jeg ville også hørt med lege/spesialist/gynekolog om bekymringene dine rundt det å bære frem et barn.

Lykke til :-)

Anonymkode: 03570...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke hva slags skade du har fra før, men du har ikke endometriose? Kan være noe å ha i bakhodet hvis du etterhvert ender opp med å få problemer med å få barn (ikke for å gjøre deg engstelig)

Jeg ville også hørt med lege/spesialist/gynekolog om bekymringene dine rundt det å bære frem et barn.

Lykke til :-)

Anonymkode: 03570...918

Jeg mistenker mulighet for endometriose, skal oppsøke gynekolog snarest. Kan ta litt tid å få time pga ferieavvikling, så mye mulig jeg må gå til privat gynekolog uten lege henvisning.

Anonymkode: 01ca4...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil utredes for endometriose, stå på krava og krev utredning! Lykke til, uansett :-)

Anonymkode: 03570...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...