Gå til innhold

Mannen har skrevet "hore" på hobbytingene mine! Nekter for det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker på deg og mannen din nesten daglig, TS. Det har jeg gjort i flere år. Jeg vet du havnet i en situasjon hvor ingen ville eller greide å tenke på deg og hvordan du hadde det, ikke en gang du selv, og det kan knekke selv den sterkeste. Jeg håper ting er annerledes nå og at du er på et bedre sted i livet. Uansett, det er kanskje ikke til mye hjelp, men vit at vi er mange her inne som fortsatt husker deg, som tenker på deg og som bryr oss om hvordan du har det. Innboksen min er åpen og jeg er sikker på det er andre i tråden her som føler det samme. Bruk oss om du trenger det, her i tråden eller mer privat. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig på dette? Det var jo SÅ mange lignende tråder på den tiden denne ble startet. Folk som begynte å oppføre seg merkelig, som nektet for det, ikke husket det osv., og trådene ble kjempelange når folk prøvde å løse problemet som var helt uløselig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (1 time siden):

Tror dere virkelig på dette? Det var jo SÅ mange lignende tråder på den tiden denne ble startet. Folk som begynte å oppføre seg merkelig, som nektet for det, ikke husket det osv., og trådene ble kjempelange når folk prøvde å løse problemet som var helt uløselig...

Jeg leste de fleste av de trådene, jeg tror det var en forfatterspire som skrev. Det var iallfall skrevet av en som hadde ordet i sin makt, det gjaldt flere av de trådene. 

Anonymkode: 1e5d0...4dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg leste de fleste av de trådene, jeg tror det var en forfatterspire som skrev. Det var iallfall skrevet av en som hadde ordet i sin makt, det gjaldt flere av de trådene. 

Anonymkode: 1e5d0...4dc

Ja, vi tror på det. Det var flere av de trådene som var ekte, en av dem var min og jeg har i ettertid hatt kontakt med trådstarter i et par andre av de. Noen velger å støtte hverandre, ikke bare mistro. Ting er ikke nødvendigvis trolleri selv om du eller andre aldri har opplevd noe lignende eller det ikke finnes reelle løsninger på problemet, men noen trenger å ventilere litt likevel. Det er mange problemer her i livet som er uløselige. 

Det som mest av alt var et problem på KG i perioden dere siktet til var at dere trolljegere bare måtte ødelegge HVER ENESTE JÆVLA TRÅD PÅ HELE FORUMET. Jeg er usikker på hva dere fikk ut av det, men det var i hvert fall utrolig lite hyggelig å bli møtt på den måten når jeg bretta ut personlige problemer og mine mest sårbare sider. 

Håper det føles godt å gjøre denne tråden usikker og vond for ts igjen, istedenfor å la den kunne være en potensiell støtte. 

Anonymkode: 3d96c...210

• Liker 1
  • Hjerte 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, vi tror på det. Det var flere av de trådene som var ekte, en av dem var min og jeg har i ettertid hatt kontakt med trådstarter i et par andre av de. Noen velger å støtte hverandre, ikke bare mistro. Ting er ikke nødvendigvis trolleri selv om du eller andre aldri har opplevd noe lignende eller det ikke finnes reelle løsninger på problemet, men noen trenger å ventilere litt likevel. Det er mange problemer her i livet som er uløselige. 

Det som mest av alt var et problem på KG i perioden dere siktet til var at dere trolljegere bare måtte ødelegge HVER ENESTE JÆVLA TRÅD PÅ HELE FORUMET. Jeg er usikker på hva dere fikk ut av det, men det var i hvert fall utrolig lite hyggelig å bli møtt på den måten når jeg bretta ut personlige problemer og mine mest sårbare sider. 

Håper det føles godt å gjøre denne tråden usikker og vond for ts igjen, istedenfor å la den kunne være en potensiell støtte. 

Anonymkode: 3d96c...210

Denne var min. Ikke meningen å være anonym.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...