Gå til innhold

Kvinnelig bussjåfør mistet lapp etter uforsvarlig kjøring - Filmeren slapp unna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han som filmer har fremprovosert reaksjonen med vilje, om ikke, hadde han ikke sittet klar med kamera og kommentarer akkurat da det skjedde. Dette er en farlig trend blant oppmerksomhetssyke idioter. Alt for 15 minutters "berømmelse". 

Reaksjonen til bussjåføren er selvsagt helt på styr. Men syns vi skal være litt oppmerksomme på disse samfunnstaperne som lever for å fange slike øyeblikk på film.

Anonymkode: bba57...b5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som filmer har fremprovosert reaksjonen med vilje, om ikke, hadde han ikke sittet klar med kamera og kommentarer akkurat da det skjedde. Dette er en farlig trend blant oppmerksomhetssyke idioter. Alt for 15 minutters "berømmelse". 

Reaksjonen til bussjåføren er selvsagt helt på styr. Men syns vi skal være litt oppmerksomme på disse samfunnstaperne som lever for å fange slike øyeblikk på film.

Anonymkode: bba57...b5d

Bussjåføren kunne ringt politiet istedenfor det tullet hu gjorde!!

Anonymkode: 39585...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 21.6.2017 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Han ikke bare filmet, men fremprovoserte situasjonen. Håper det får følger for mobilfilmeren. Han har ikke vist aktsom og hensynsfull kjøring og jeg er forbannet på han. Bussjåfør med dårlig tid - hva er verre enn å bli bevisst sperret av en bilist som har planlagt dette? 

Anonymkode: f1bd0...d9e

Les nå selv hva du skriver. Det er alltid noen andre sin skyld, ikke sant? Så dersom noen skulle sinke deg så er det greit å sette andre sitt liv i fare i trafikken? Tullprat og pølsevev. Sitter man bak rattet så har man et ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bussjåføren kunne ringt politiet istedenfor det tullet hu gjorde!!

Anonymkode: 39585...e50

Hva kunne politiet ha gjort om de ikke var vitne til hendelsen? Ingenting. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som filmer har fremprovosert reaksjonen med vilje, om ikke, hadde han ikke sittet klar med kamera og kommentarer akkurat da det skjedde. Dette er en farlig trend blant oppmerksomhetssyke idioter. Alt for 15 minutters "berømmelse". 

Reaksjonen til bussjåføren er selvsagt helt på styr. Men syns vi skal være litt oppmerksomme på disse samfunnstaperne som lever for å fange slike øyeblikk på film.

Anonymkode: bba57...b5d

Så du vet hva som skjedde i forkant av videoen? De hadde en konflikt. Det står ikke hvem som provoserte hvem, og det får vi nok heller aldri vite.

Om sjåføren av bilen tabbet seg ut på en eller annen måte eller provoserte med vilje, så er det fortsatt ingen unnskyldning for å kjøre sånn som dette. Bussjåføren kunne skadet en helt uskyldig part. 

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2017 den 14.46, penny_ skrev:

Hva kunne politiet ha gjort om de ikke var vitne til hendelsen? Ingenting. 

Så du vet hva som skjedde i forkant av videoen? De hadde en konflikt. Det står ikke hvem som provoserte hvem, og det får vi nok heller aldri vite.

Om sjåføren av bilen tabbet seg ut på en eller annen måte eller provoserte med vilje, så er det fortsatt ingen unnskyldning for å kjøre sånn som dette. Bussjåføren kunne skadet en helt uskyldig part. 

Det er vel ingen som mener at bussjåførens reaksjon er ok? Så da ser jeg ikke poenget i å diskutere noe mer. Som jeg skriver, mener jeg at det også bør være et økt fokus på den farlige trenden med at folk fremprovosere hendelser for å filme det og legge på nett. 

Anonymkode: bba57...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Alltid ment at sneglekjørere er livsfarlige i trafikken, fordi de gjør alle andre sjåfører så aggressive at de gjør feil. 

Anonymkode: 956c6...9af

Din egen feil at du ikke har kontroll over aggresjonen din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som mener at bussjåførens reaksjon er ok? Så da ser jeg ikke poenget i å diskutere noe mer. Som jeg skriver, mener jeg at det også bør være et økt fokus på den farlige trenden med at folk fremprovosere hendelser for å filme det og legge på nett. 

Anonymkode: bba57...b5d

Poenget var at du ikke vet hva som skjedde i forkant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, penny_ skrev:

Poenget var at du ikke vet hva som skjedde i forkant.

Leste en artikkel igår (nettavisen?) om at denne bilsjåføren hadde vært ute etter henne en stund, og at han omtrent sperret veien for henne slik at hun måtte ta en "liten omvei". Finner ikke den nevnte artikkelen, men skal lete den fram. 

 

Her er den artikkelen jeg sikter til:  http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/bussjafren-kjrte-forbi-i-rundkjring-mistet-frerkortet-og-jobben/3423355391.html

Endret av mshi
La til en link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mshi skrev:

Leste en artikkel igår (nettavisen?) om at denne bilsjåføren hadde vært ute etter henne en stund, og at han omtrent sperret veien for henne slik at hun måtte ta en "liten omvei". Finner ikke den nevnte artikkelen, men skal lete den fram. 

 

Her er den artikkelen jeg sikter til:  http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/bussjafren-kjrte-forbi-i-rundkjring-mistet-frerkortet-og-jobben/3423355391.html

Hvor var dette egentlig? Jeg finner ingen rundkjøring og tunell i nærheten av Toppåsveien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, penny_ skrev:

Hvor var dette egentlig? Jeg finner ingen rundkjøring og tunell i nærheten av Toppåsveien. 

 

Er ikke denne rundkjøringen like i nærheten av Sandvika stasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mshi skrev:

 

Er ikke denne rundkjøringen like i nærheten av Sandvika stasjon?

Jo, det er ved stasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, mshi skrev:

 

Er ikke denne rundkjøringen like i nærheten av Sandvika stasjon?

Det ser ut til å være her: 59.895604, 10.522207. 

Det er jo jævlig spesielt at bussjåføren fortsatte å gasse på etter å ha kommet seg unna bilen som angivelig har kjørt forbi og bremset foran henne. 

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Poenget var at du ikke vet hva som skjedde i forkant.

Jeg ser av tråden at du nå vet bedre.

Like fullt står jeg ved mine argumenter om å ha et fokus på folk som provoserer frem hendelser i trafikken for å få det på film og publisere. Og når jeg omtaler "trenden", er det bare ignorant av deg å fortsette å mase om denne ene hendelsen. 

 

Anonymkode: bba57...b5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser av tråden at du nå vet bedre.

Like fullt står jeg ved mine argumenter om å ha et fokus på folk som provoserer frem hendelser i trafikken for å få det på film og publisere. Og når jeg omtaler "trenden", er det bare ignorant av deg å fortsette å mase om denne ene hendelsen. 

 

Anonymkode: bba57...b5d

Jeg vet ikke, og du vet ikke. Med mindre du var vitne til hendelsen da. Det er ord mot ord mellom sjåførene her. 

Dette er en tråd om denne spesifikke hendelsen. 

Hva slags fokus mener du man skal ha på folk som provoserer? Gjør noen noe ulovlig, så straffes de, men det må jo bevises.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer dere når vi lever i et samfunn fult av mannsjåvinister.

Anonymkode: e2e65...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...