ajarRun Skrevet 19. juni 2017 #1 Del Skrevet 19. juni 2017 De smaker jo helt likt rå? Skjønner ikke hvorfor folk stresser så mye med det. Aluminiumsfolie og greier som ikke endrer smak eller tekstur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Del Skrevet 19. juni 2017 Jo, den blir mykere og den blir varmere. For et idiotisk spørsmål. Anonymkode: bec70...e71 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. juni 2017 #3 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, den blir mykere og den blir varmere. For et idiotisk spørsmål. Anonymkode: bec70...e71 Du kunne ikke bare sagt "Den blir mykere og varmere"? Du måtte legge til den totalt unødvendige delen på slutten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Del Skrevet 19. juni 2017 De blir mykere og varmere. Sier seg selv kan godt spise grillpølse rett fra pakka, men den smaker best varm Anonymkode: a7c55...fd5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 19. juni 2017 #5 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) De smaker bedre etter at de er varmet. De blir mykere også Endret 19. juni 2017 av Blod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Del Skrevet 19. juni 2017 Det er så idiotisk, de skal ikke varmes. Anonymkode: be1bc...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #7 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er så idiotisk, de skal ikke varmes. Anonymkode: be1bc...4a1 Hvem har laget den regelen? Anonymkode: a7c55...fd5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #8 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem har laget den regelen? Anonymkode: a7c55...fd5 Noen med en hjerne Anonymkode: be1bc...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så idiotisk, de skal ikke varmes. Anonymkode: be1bc...4a1 Så du er enig i at de selges serveringsklar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #10 Del Skrevet 19. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så idiotisk, de skal ikke varmes. Anonymkode: be1bc...4a1 "skal ikke"? Hvorfor "skal" de ikke det? Hvilke uønskede resultater har det at man varmer lefsene? Anonymkode: aa3ee...060 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "skal ikke"? Hvorfor "skal" de ikke det? Hvilke uønskede resultater har det at man varmer lefsene? Anonymkode: aa3ee...060 De blir tørre, de begynner å lukte rart og man brenner fingrene når man skal ta på dem. Spesielt ille er det når de er pakket i aluminimumsfolie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #12 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: De blir tørre, de begynner å lukte rart og man brenner fingrene når man skal ta på dem. Spesielt ille er det når de er pakket i aluminimumsfolie. Vel, de blir ikke tørre om man legger lokk over dem, jeg synes ikke de lukter rart og ikke brenner jeg meg på fingrene heller. Det er en viss forskjell på "man skal ikke" og "jeg foretrekker at". Anonymkode: aa3ee...060 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 19. juni 2017 #13 Del Skrevet 19. juni 2017 Synes de smaker bedre. I tillegg blir de mykere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, de blir ikke tørre om man legger lokk over dem, jeg synes ikke de lukter rart og ikke brenner jeg meg på fingrene heller. Det er en viss forskjell på "man skal ikke" og "jeg foretrekker at". Anonymkode: aa3ee...060 Jeg har aldri argumentert for at man ikke skal, jeg bare spør hvorfor folk gjør det. Lokk i mikroen? På stekebrettet? På stekepannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #15 Del Skrevet 19. juni 2017 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Så du er enig i at de selges serveringsklar? Ja. Anonymkode: be1bc...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. juni 2017 #16 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) amativeReflection skrev (På 20.6.2017 den 0.13): De blir tørre, de begynner å lukte rart og man brenner fingrene når man skal ta på dem. Spesielt ille er det når de er pakket i aluminimumsfolie. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #17 Del Skrevet 19. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: "skal ikke"? Hvorfor "skal" de ikke det? Hvilke uønskede resultater har det at man varmer lefsene? Anonymkode: aa3ee...060 De smaker rart. Anonymkode: be1bc...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 19. juni 2017 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: så... bare fordi du mener de blir verre av å varmes, så må alle mene det samme? Foretrekker varme selv, i mikro. Stråman, jeg har aldri sakt noe i nærheten av det du argumenter mot. Jeg stilte et spørsmål, hvorfor gjør DU det. Jeg har også forklart hvorfor jeg mener det er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. juni 2017 #19 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) amativeReflection skrev (På 20.6.2017 den 0.19): Stråman, jeg har aldri sakt noe i nærheten av det du argumenter mot. Jeg stilte et spørsmål, hvorfor gjør DU det. Jeg har også forklart hvorfor jeg mener det er unødvendig. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 19. juni 2017 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Du burde se litt på valget av ord. Du kommer med en ganske rett-frem påstand servert som fakta. Hadde du sagt "jeg synes", "jeg mener", "jeg føler".. da blir det noe helt annet. Semantikk, alle andre skjønte at jeg snakket om mine meninger. Det er åpenbart hvis man følger med på konteksten i samtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå