Gå til innhold

Vet ikke om jeg skal være sinna eller lei meg.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

jeg er ikke jente nokk.....

Det var det han presterte å fortelle meg i går.....

Etter et års samboerskap så kommer han og sier at jeg er ikke jente nokk.....

Hans ord var : de som jeg har v ært sammen med tidligere har vært skikkelige jenter.....ja rett og slett jenter.....

og kunne han begrunne det........... nei kan ikke si at jeg følte at jeg fikk en rimelig forklaring

huff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Neimen, jøsses....

*trøster*

Hvorfor er du ikke jente nok da? Går du ikke i feminine nok klær da eller? Ser du guttete ut? Er du brøkjete? Skjønner ikke helt at en gutt kan si det til samboeren sin... Siden han er sammen med deg, så var det vel noe med denne jenta han falt for...

..hvis ikke han er homo, da... :ler: Neida, bare prøver meg på såkalt "galgenhumor"...

Stå på! Krev en forklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - føler med deg!!!

Sannsynligvis så er du mer enn jente nok - mer enn han kan hanskes med. Det er nok det som er forklaringen.

Vær glad for at du er kvitt ham (selv om det sannsynligvis er vanskelig), se fremover, nyt sommeren og vær glad i deg selv!!

10na :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da jeg ser ut som en jete kler meg som en ung jnte for jeg er nettop ung....(er 21 år)

Grunnen er vel for at jeg er ikke vant å ha en manns rolle i livet mitt og er ikke oppdrad til å vite hva en man gjør og ikke gjør....

Er vant med at det er kvinnen som gjør allt.....

Så har jeg ikke grønne fingre...

Har vært deprimert og drefor ikke hatt overskudd til å gjøre annet en det jeg må gjøre....

Der er de eneste grunnene jeg kan se og syntes ikke det er gode nokk grunner for at han kan si noe slikt.....

Vi er forstat sammen og jeg elsker han og han sier at han elsker meg;men jeg er ikke jente nokk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke får en forklaring vil nok dette gnage på deg i lang tid. Hvis dere fortsatt er sammen synes jeg du skal fortelle han at dette utsagnet plager deg, og at du gjerne vil vite hva han legger i det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Og du blir ikke forbanna? Jeg hadde ikke blitt såret, men utrolig sur. Også hadde jeg pælma han på huet ut og funnet en som BEHANDLER meg som en jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg hadde blitt eitrande forbanna om min mann hadde sagt at jeg ikke var jente nok.........

Ikke la ham si det til deg og hvem er så han til å si noe sånn uansett da?

Nei vet du hva - gi beskjed at dette finner du deg ikke i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her, spesielt det 10na sier.

Jeg var også sammen med en som ikke syntes jeg var feminin nok. Han hadde problemer med å godta at jeg ikke kledde meg "jentete" nok, at jeg gikk på jakt, kjørte motorsykkel med kompisene mine, osv. Har alltid vært ei guttejente. For å si det kort: han får godta deg som den du er, punktum.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det er ikke han som ikke er mann nok da?...

Dette bunner i hans egen usikkerhet, tror jeg; henger meg på 10na, jeg også.

Du fortjener langt bedre. Ikke kast bort tid på å prøve passe inn i en firkant han ikke er i stand til å definere en gang! Hans uttalelse er på nivå med en kvinne som kritiserer sin mannlige partner for å ha for liten p i k k.

..sørgelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær lei deg!!! Spør i steden hva i "#%#"&% han mente med det!!! Så dumme utsagn kan man ikke komme med uten å samtidig gi en svært god forklaring!!!

Hilsen Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke jente nok i forhold til HVA? I forhold til de andre jentene? I forhold til hans fantasibilde av hva en jente er? I forhold til Britney Spears?

Men, hey, hvis han elsker deg, hva er problemet? Du er kanskje ikke jente nok for et eller annet, men du er i hvertfall god nok og snill nok og søt nok og morsom nok og kul nok og hyggelig nok og spennende nok og sexy nok og deilig nok til at han vil være sammen med deg!

Selvfølgelig var det en dustete kommentar. Si at du ble litt overraska og såra og spør på en hyggelig måte hva du ikke var jente nok målt opp i mot. Og om det er noe problem for ham.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en ting er at jeg ble såret får at jeg ikke er jente nokk, men at han på toppen av det hele sammenligner meg med tiligere kjærester og sier på en måte at de er bedre enn meg....i alle fall er mer jente enn meg.....

Hvist han liker jenter og jeg ikke er nokk jente hvorfor er han da sammen med meg.....

Huff kansje jeg tenker dette i stykker,men det gikk virkelig inn på meg og jeg er veldig såret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du, ærlig talt: Denne mannen fortjener deg nok ikke !!! :o

Og for å følge nivået hans: Er HAN egentlig mann nok for DEG når han kan slenge ut slike "dumme" og sårende kommentarer,,,, Til og med UTEN en forklaring. :evil:

Nei, han forjener deg aldeles ikke !!! :-?

Venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En teit kommentar. Men er det verdt å dumpe noen du egentlig er glad i, og som egentlig er glad i deg, den første gangen de plumper ut med noe som var lite gjennomtenkt, men fremdeles sårende? I så fall ville jeg vært singel for lenge siden.

Hvis du har prøvd å snakke med ham om det, så bare la det ligge hvis det ikke var så farlig. Om en uke så har du forhåpentligvis glemt det. Det er menneskelig å komme med blemmer man ikke burde sagt, men som kommer ut like vel.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente36

Ærlig talt!!

Gidder du å være sammen med en så smålig og barnslig person. Det er da ikke ditt ansvar å endre deg til å passe for ham?! Sånn er du og sånn er det. Jeg hadde tillatt meg å bli passe forbannet. Ikke godta at noen er så nedlatende ovenfor deg. Denne fyren har helt tydelig ingen omtanke for dine følelser. Mist for guds skyld ikke selvrespekten her. Jeg tror jeg kaldt og rolig hadde begynt og pakke tingene hans, og når han lurer på hva som står på, ville jeg ha fortalt ham at han igrunnen har blitt for "jentete" for meg. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei dere 8)

Nå legg hånden på hjertet jenter hender det ikke at vi har sammen liknet,våre nye kjærester med de andre vi har hatt inne i hodet.Men vi har ikke sagt det rett ut til dem "stakkars gutta",men gutta plumper ut med det.

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...