Gå til innhold

Hvor lenge har du eggløsningsmerter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vondt/ubehag før eggløsning?

Etter SA så hadde jeg veldig vondt (vurderte legevakt) og testet positivt på lh test. 

Nå har jeg begynt å få vondt igjen men er bare på cd 12. Har aldri hatt regelmessig mens og alltid hatt lang syklus. 

Anonymkode: d675b...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har som regel eggløsningsmerter i ca 24 timer, men de varierer i intensitet. Begynner og avslutter mildt, men i ca 12 timer så har jeg skikkelig vondt. Nå sitter jeg faktisk med så sterke smerter at jeg har tatt smertestillende og ligger helt i ro. Hadde det ikke vært tiden for eggløsning så hadde jeg trodd at blindtarmen min er betent. I dag er det helt j****. 

Anonymkode: 541ec...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i 4-5 dager. Men mest vondt den dagen jeg har eggløsning og da har jeg skikkelig vondt også, det er ømt og sprengt i hele magen og skikkelig nedpress, vondt å gå, vondt å sitte, smertestillende hjelper ikke. Og egentlig utrolig at jeg har blitt gravid så mange ganger som jeg har, for sex er ikke akkurat behagelig disse dagene.

Anonymkode: a9cb0...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vondt. Noen ganger kjenner jeg ingenting, andre ganger er jeg øm og føler jeg tar på et vanlig blåmerke når jeg tar på eggstokken jeg evt kjenner det i, og noen ganger har jeg lette kramper/litt stikking når jeg sitter bøyd.

Anonymkode: 1d482...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...